8.časť

182 16 1
                                    

Vo dverách stál Jai. Čo so mnou chce robiť? Do očí sa mi nahrnuli slzy. Jedna po druhej kļzala po mojich lícach. Chcela som ich zastaviť,ale nedalo sa to. Veľmi som sa ho bála. Jai sa na mňa škaredo usmieval. Čo má v úmysle? Snáď ma nechce zabiť.

"Už si hore maličká?" zadíval sa na mňa a v ruke nieço zvieral.

"Preço mi to robíš?!" vyprskla som na neho.

Priblížil sa ku mne a pritlačil ma ku stene.

"Nebuď drzá maličká lebo dopadneš veľmi zle. Nevieš s kým si si začala." otočil sa na päte a odišiel. Nezabudol ma zamknúť.

Čo si teraz počnem? Som sama ani neviem kde. Možno som u Jaia. Bola som u neho veľa krát,ale túto miestnosť si nepamätám. Čo asi robí Luke? Asi sa na mňa vykašlal a je niekde v bare so štetkami. Načo by sa mal o mňa starať. Keď ma zabije tak aspoň budem mať pokoj. Znova sa mi spustili slzy. Keby tu mám aspoň mamu. Ona by určite nedopustila aby sa niečo takéto stalo. Dala som si hlavu do dlani a rozplakala som sa.

Lukov pohľad:
Kde môže byť? Konečne prišiel Ash. Neviem čo by som teraz sám robil.

"Kámo čo sa stalo?" spýtal sa ma.

"Ja neviem. Keď som odchádzal tak bola úplne v pohode. Nemala ani zamknuté. Ak jej niekto ublíži tak ho zabijem!" skríkol som tak hlasno že by ma počuli aj v Antarktíde.

Z vedlajšieho domu vyšiel Jai. Mal som 100 chutí ísť za ním a vraziť mu jednu.

"Kto to je?" spýtal sa Ash a prstom ukázal na Jaia.

"Abyin bývali. Jai sa volá. Dnes bol ráno u nej a skoro ju medzi dvermi znásilnil. Neznášam ho."

"Myslíš že by jej niečo urobil? Možno ju stále miluje." kukol sa na mňa ustarosteným pohľadom.

"Aj mňa to napadlo,ale to by skôr išiel po mne a nie po nej. Veď ona nikomu nič zlého neurobila. Nezaslúži si to." po líci mi stiekla slaná slza.

Ash ma objal a ja som mu máčal rameno. Asi mu to bolo jedno. Veľmi sa o ňu bojím. Keby neodídem,nič by sa nestalo.

"Vylomíme dvere a pozrieme sa dnu či tam niečo neni." potľapkal ma Ash po pleci a vylomil vchodové dvere.

Stúpili sme dnu. Vo dverách sme sa obaja zarazili. Vyzeralo to tam ako po výbuchu. Všade porozhadzované veci,rozhádzany gauč a rozbitá lampa v obývačke. Na stole bol položený jej mobil.schmatol som ho do ruky a odomkol som ho. Bežalo video. No už bolo stopnuté. Možno v ňom niečo bude. Ash ku mne sa ku mne postavil a pustili sme ho. To čo v ňom bolo nás oboch zarazilo.

Ahooojte :3

Vuala. Nová ćasť.
Čo si myslíte? Čo je v Abbyinom mobile?

Chcela som sa vás spýtať či vás tento príbeh baví. Prosím do komentára nepíšte či sa vám to páči a že či mám ďalej pokračovať. Za všetky liky vám ďakujem.

Love you guysxx

I need you (Luke Hemmings SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang