-Trezește-te, trebuie sa mergem sa iti decoram camera de cămin! spune mama nervoasa.
-Acum vin! tip eu pe jumătate adormita.
M-am ridicat din pat si am început sa imi fac rutina de dimineața. Dupa ce am terminat dusul si toate cele, m-am îmbrăcat ca de obicei, nimic special, o pereche de pantaloni negrii, o bluza albă, geaca de piele neagră si converse albi. Am coborât scările si mama ma aștepta cu micul dejun.
- Mhmmm, ce bine arata! Spun asta dupa ce il pup pe obraz pe tata si ma așez la masa.
- Haide mănâncă repede, ca avem foarte multă treaba azi.
- Caroline, nu mai stresa fata atat, o sa rezolvați voi tot astăzi.
-Mama, chiar imi pare rau ca nu am reușit sa intru la Oxford, oricum o sa ma mut semestrul viitor, o sa fac tot ce pot, promit. Stii si tu ca am suferit mai mult ca tine cand am aflat la ce facultate am intrat... spun eu putin nervoasa.
-Bine,bine. Acum haide i-ati geanta si sa mergem.
Dupa ce il mai sărut încă o data pe tata, imi iau geanta si am iesit pe usa. Dupa vreo 2 ore de mers cu masina am ajuns la facultatea Brooklyn, nu e o facultate asa de rea, mie mi se pare bunicică si ar cam trebuii sa o fac si pe mama sa înțeleagă asta.
- Gata! Am ajuns. Haide sa mergem in camera sa iti ducem bagajele si dupa poate ne plimbam putin prin împrejurimi sa vedem ce se afla pe aici.
Am dat din cap aprobativ si am plecat spre căminul in care voi sta cat de putin posibil. Pentru ca, cum am mai spus vreau sa ma mut la Oxford dupa ce termini acest semestru cu felicitari, sa speram ca voi putea. Ma duc mai întâi la secretariat sa imi iau cheia, pe aceasta scria numărul 234. Dupa ce am primit-o, am plecat in căutarea camerei.
-Aici este! tip eu spre mama.
- Haide deschide usa! Ca ma dor mâinile de la atâta carat.
Cand am băgat cheia in usa, am observat ca aceasta era deschisă, am apăsat pe cleanța putin speriata.
-Buna! spune o fata cu parul de foc. Sunt Cleo, imi pare bine, se pare ca vom fii colege de camera.
- Buna! Sunt Emma, iar ea este mama mea Caroline.
- Buna ziua! spune Cleo cu mult extaz.
- Buna! Ma bucur sa vad ca tu vei fii noua colega a fiicei mele.
- Si eu ma bucur.
Dupa ce am mai vorbit putin si mi-am așezat hainele si toate lucrurile in ordine, mama a plecat acasa. Deja se făcuse ora 23:30, nu am observat ca timpul a trecut asa de repede.
- Emma, ce ar fii sa imi povestești mai multe despre tine.
- Aaa, pai am 18 ani, sunt o fire foarte arțăgoasa, (Cleo începe a zambii la auzul acestor cuvinte) sunt si foarte încăpățânată, imi place sa fie totul asa cum vreau eu, ma pasionează tot ce este legat de creație. Imi place sa creez, imi place sa scriu si sa citesc foarte mult, visul meu este sa devin scriitoare, una dintre cele mai bune daca se poate,sunt singura la părinți, mereu am primit ce am dorit si cred ca de aceea sunt asa si cam atat. Acum sune si tu va despre tine.
- Pai..ma cheama Cleo, am 19 ani,sunt prietenoasa, sunt sociabilă, imi place foarte mult sa imi fac prieteni noi, am un frate vitreg, il cheama Harry ma inteleg super cu el. Tatăl lui s-a căsătorit cu mama mea acum 2 ani si de atunci am devenit foarte cunoscuta pe-aici. Cam atat, oricum o sa ne cunoaștem noi mai bine pe parcurs, doar o sa stam 4 ani împreuna, nu? începe sa rada, iar eu zâmbesc subtil. Nu prea vreau sa ii spun. Ca am de gând sa plec de aici, pentru ca cine stie poate o sa imi placa NU NU Emma ce faci? Nu nu trebuie sa iti placa aici, visul tau e sa devii o scriitoare foarte cunoscuta si asa poti fii doar daca studiezi la Oxford, nu aici.
- Haide sa ne băgam la somn, maine va fii o zi grea. Noapte buna! spune Cleo somnoroasa.
- Noapte buna!
Încerc sa adorm, dar nu pot, poate datorită emoțiilor..nu, nu trebuie sa am emoții aici...este doar o facultate, de care oricum o sa ma descotorosesc dupa câteva luni.
A doua zi
M-am trezit cu gândul ca va fii o zi minunata, era ora 6:00 si orele incepeau la 8:00 astăzi. M-am dus la baie, mi-am facut rutina, iar cand m-am întors in camera am vazut-o pe Cleo mâncând.
- Buna dimineața! Spune ea cu gura plină de cereale.
- Buna dimineața si pofta buna! spun eu schițând un zâmbet.
- Vrei si tu?
- Nu multumesc, nu mananc asa de devreme.
- Treaba ta, acum ca ai terminat ma duc eu la baie si te rog, așteaptă-ma ca sa putem pleca împreuna, vreau sa devin ghidul tau personal. Spune ea entuziasmata.
- Ok. Spune eu zâmbind, chiar imi place fata asta, cred ca vom devenii prietene foarte bune.In timp ce o astept pe Cleo, incep sa ma îmbrac, imi iau o pereche de blugi albastru deschis, un maieu alb cu o cămașă neagră si converse negrii. Dupa ce termin de îmbrăcat ma apuc sa imi fac machiajul, nu mult, putin fond de ten, corector, pudra, rimel si putin blush , iar la parul mi-l ondulez. Dupa ceva timp apare si Cleo. O astept sa se îmbrace, ne luam gentile si ieșim val-vârtej pe usa. Cand ajungem in campus, era de-abia deschiderea deci era full de studenți acolo. Dar, cineva imi atrage atenția, un băiat inalt, bine facut, îmbrăcat tot in negru, blugii se mulat perfect pe picioarele lui sculptate iar tricoul ii scoate in evidentă muschii. Ochii verzi se vad de la o posta, iar parul lui ondulat ii cade pe spate perfect. Dintr-o data se îndreaptă spre noi. DOMANE ce sa fac, cum sa ma comport, cine este? Nu stiu nimic. Dintr-o data se aude vocea lui putin răgușită si cu un accent pt care ai putea murii.
- Hei Cleo! Ce faci?
-Hei Harry! Bine,acum am ajuns si noi si așteptam sa vedem ce se petrece in continuare.
- Cine este noua fata? Se aude o voce din spate.
- Zayn ,ea este Emma.
- Buna! Imi pare bine sa va cunosc.
- Hei Ema, eu sunt Zayn iar el este Harry.
- Harry? Esti cumva fratele lui Cleo? spun eu fara sa gandesc ca am zis asta.
-Da, chiar eu in persoana.
- Ma bucur sa te cunosc, Cleo mi-a zis multe despre tine.
La auzul cuvintelor mele Harry începe a zambii si ce zâmbet.
- Ok, haideți sa mergem, sa nu pierdem ceva. spune Zayn nerăbdător. Deci Emma, ma bucur sa te cunosc, poate noi doi ne vom cunoaște mult mai mult, nu? Spune el cu un zâmbet pervers pe fata. Zayn era un băiat si el foarte chipeș, ochii de un negru inchis, parul inchis la culoare, inalt,seamănă putin cu Harry la corp, doar ca nu este asa de bine facut si nu poarta chiar asa de mult negru.
-Zayn, lasa fata ca e noua, nu o speria de pe acum. Spune Cleo, iar Harry zâmbește.
Ma simt putin rușinată, simt cum obrajii imi iau foc, dar imediat imi revin cand rectorul începe a spune discursul de Bun-Venit.
Dupe ce se termina festivitatea si imi iau orarul ma întorc la Cleo si la ceilalti , pe parcurs au apărut mai multi prieteni.
- Heii, ti-ai luat orarul? Ma întreaba Cleo.
- Da, nu este chiar asa de greu,incep a zambii.
Toti ochii erau asupra mea.
-Deci guys, ea este Emma, noua mea colega de camera, sper sa ne înțelegem bine.
Toti incep a zambii si a-mi spune numele lor, fac cunoștința cu toti, iar dupa mergem la un suc. M-am asezat lângă Cleo, iar Zayn lângă mine, eram fata-n fata cu Harry, ma uitam îndelungat in ochii lui de un verde superb, nu imi puteam lua ochii de la el. Dintr-o data o blonda superba se aseara in poala lui si începe a-l săruta.
- Hey baby, ce faci? Spune blonda.
- Mulțumim ca ne bagi in seama Sarah. Spune zayn cu un zâmbet ironic.
- Buna Zayn, buna tututor. Si se uita la toti cu o privire scurta, pana ajunge la mine. Ooo hei, avem fata noua in grup?
-Buna ma cheama Emma. Incantata.
- Salut, sunt Sarah. Imi raspunde cu un zâmbet fals. Harry, mergem de aici, sau mai stam ca m-am plictisit.
-Esti aici de 2 minute si deja te-ai plictisit? O întreaba Harry amuzat.
- Daa, haide sa mergem te rog.
-Bine. Baieti, ne vedem mai tarziu la petrecere.
- Haidee Harry, spune Sarah indignata.
-Acum, acum! Si cei doi pleacă.
- Petrecere? Spun eu curioasa.
-Da , mereu este o petrecere la început de an, ar trebuii sa vi si tu. Spune Cleo.
- Da, de ce nu, intervine Zayn.
- Nu stiu sigur, mai vedem . Răpund eu putin fricoasa. Ii cunosc pe oamenii astia de o zi si ar trebuii sa ma duc la o petrecere cu ei? Nu prea cred , dar oricum par de treaba deci de ce nu sa imi fac prieteni noi.
CITEȘTI
The Prisoner
RomanceEmma Wills, o fata simpla de 18 ani care locuiește in Londra cu părinți ei. Studiaza la liceul Kendrick, unul dintre cele mai bune licee si visează sa ajungă la Facultatea Oxford, dar datorită unui mic impas la examenul de admitere nu reușește, astf...