Capitolul 7

41 4 21
                                    

O noua zi, noi încercări, nu? M-am trezit foarte devreme, pe la 6:30, azi cursurile incepeau la 12:00 deci aveam destul timp sa ma pregătesc. M-am băgat sub dus, ca sa imi spăl corpul. Dupa dus, am intrat in camera, Cleo încă dormea, deci era bine. Ma puteam pregăti in liniște. Voiam sa ies cat mai repede posibil, inainte sa se trezească ea, ca sa nu imi pună intrebari. Dupa ce m-am machiat, parul l-am ondulat si l-am prins "half-up half-down". M-am îmbrăcat in ceva simplu si lejer. Blugi negri high-wisted,o cămasa de un roz pal, băgata doar in fata in pantaloni, un sacou negru, botinele crem si geanta neagră. Am si iesit pe usa! Era de-abia ora 09:00 deci mai aveam o grămada de timp sa fac ce vreau eu. Am mers mai întâi sa imi iau o cafea, dupa la biblioteca. Trebuie sa vad ce cărți au aici. Am gasit clădirea mare, cu greu, dupa câteva direcționări ale unor studenți din ultimul an, am reușit.
   Clădirea era enorma! Rafturi pline cu, cărți de sus pana jos. La parter erau așezate numai mese si scaune, iar sus la etaj erau cărți, cat vedeai cu ochii. Mai întâi am urcat, sa imi aleg o carte buna. Mi-ai amintit de cartea care a spus-o, băiatul cel nou, Austin "La răscruce de vânturi" deci as cam vrea sa o încerc. M- am dus la raftul care avea incriptionat "L" si am gasit imediat cartea. Era destul de groasa. Sa vedem daca merita! Am coborât la parter si m-am așezat la o masa liberă. Nu erau foarte multi studenți, decât câțiva împrăștiați, fiecare cu, cartea sa. Unii scriau, alții vorbeau, citeau etc.
     Dupa ce mi-am aranjat lucrurile, am mai sorbit o data din cafea si mi-am inceput cartea. Era foarte captivanta, ma prinsese, deodată cineva a venit si s-a așezat pe scaunul de lângă mine.
- Buna! Spune băiatul.
   Dupa ce ma uit la el, mi-am dat seama ca este Austin.
Ma intorc la el si ii zâmbesc.
- Buna!
- Ce faci? Ma întreaba el cu un zâmbet fermecător.
- Bine, citesc o carte!
-Observ! Imi spune acesta razand.
  Off, doamne cat de proasta pot fii. Ce poti sa faci într-o biblioteca, decât sa citești...si mai ales ca am cartea in mana.
- Tu? Ce faci aici?
- Aammm, pai am venit sa citesc pentru a suta oară cartea mea preferata, dar se pare ca nu mai era si dupa te-ma vazut pe tine cu, cartea pe care voiam sa o citesc. Imi rapsunde sincer, razand.
- Ăăă, daca vrei ti-o pot da. Mi-o dai tu inapoi cand o termini.
- Nu, nu, e ok, stai linistita. Cum am mai spus,am citit-o de peste 100 de ori.
   Incep să rad, e un băiat de treaba si foarte dragut. Imediat dupa aceea, am primit un mesaj.
"Ce faci??? De ce ai plecat asa de devreme din camera? Azi ai cursuri dupa-amiaza!!"
Era mesajul de la Cleo. M-am strâmbat putin cand am citit mesajul.
-Ce s-a întâmplat? Ma întreaba Austin curios.
-Ăăămm,este colega mea de camera. Ma întreaba de ce am plecat asa de devreme.
Dupa ce rostesc cuvintele primesc alt mesaj, tot de la Cleo.
"SPUNE-MI UNDE ESTI?? DE CE MA EVITI!?"
-Se pare ca e îngrijorată. Ce ai facut de ai speriat-o asa? zice Austin, trăgând cu ochiul la ecranul telefonului.
"Sunt la biblioteca, dar o sa plec in curand. Vorbim cand ajung la cămin!" butonez eu cat se poate de repede.
- Trebuie sa plec!
Ma ridic instantaneu si imi arunc tot ce avem asezat pe masa,in geanta si dau sa plec.
- Emma! ma striga Austin.
- Da?
- Ai uitat cafeaua.
-Ohh, mersi. Scuze ca plec asa, dar ar cam trebuii sa ajung la curs.
- Vin si eu.Sper ca nu ai uitat ca sunt la curs cu tine? Ma întreaba intr-un fel amuzat.
Ma uit putin confunza la el si ii aprob ușor din cap.
Dupa 15 minute de mers, am ajuns in sala. Era 12:10, deja am întârziat 10 minute, sper sa nu fie profesorul înăuntru. Dar de unde, cand intram toti erau așezati la
locurile lor si toate privirile erau pe noi doi.
- Domnișoara Wills, domnule Boston, ne puteți spune de ce ati întârziat?
- Ăăămm, ne scuzați!
- Treceti la locurile voastre imediat!
In timp ce întdreptam spre locurile noastre, Harry ma urmarea destul de nervos. Tocmai azi si-a gasit si el sa vina la fix la curs. Ca sa ma vada pe mine cu Austin cum intram împreuna. Nu stiu de ce ma simt asa de prost, dar o fac.
-Deci copii, ati pregătit ce v-am cerut? Ne întreaba profesorul.
O, nu! Am uitat complet de prostia aceea.
- Deci...? Ne mai întreaba proful o data.
- Da! Raspunde Harry, foarte hotărât. 
Ce e cu băiatul asta? Noi nu am vorbit nimic. Doamne...
-Nu! Spun si eu la fel de hotărât.
- Ba da!
- Domnule Styles, domnișoara Wills, hotărâți-va, va rog!
-Da! Am hotărât domnule profesor.
- Ce ai hotărât TU Styles? Spun eu dura.
-Împreuna am hotărât ca vom face o secvența din cartea domnișoarei Wills. -Spune acesta făcându-mi cu ochiul- Deci am hotărât ca vom juca, ultima parte. Atunci cand cei doi se omoară in onoarea dragostei.
Am rămas socata, nu ma gandeam ca va alege partea aia.
- Asa este domnișoara Wills? Ma întreaba profesorul.
- Aaa.., da, sigur. -Ii raspund eu confuza, Harry având zâmbetul acela triumfător-
-Ceilalti? Ce ati pregătit? Ii întreaba profesorul.
Dupa ce fiecare isi spune cartea si ce secvența vor face, profesorul începe sa sugereze fiecare cum sa se îmbrace si cum sa se comporte. A spus ca o sa "jucam" in fata sponsorului care a ajutat facultatea si toti profesorii, deci presiunea este mai mare.
-Deci Wills, ce faci dupa scoala? Ne intalnim la tine sau le mine? Ma întreaba Harry cu un zâmbete pervers pe fata, ca de obicei.
-Poti pleca? Iti spun maine cum facem. Oricum nu va fii nici la tine, nici la mine. Ne vom întâlnii in biblioteca sau intr-un loc unde sunt oameni!
- Pai ne trebuie liniște. Ca sa ne învățam replicile si in plus ne trebuie si un pat.
  Ma contrazice acesta, tot cu zâmbetul acela pervers pe care nu si-l pierde niciodata.
Avea dreptate, dar nu raspund si ma intorc cu spatele si plec unde vad cu ochii.
    Am ajuns la cămin si cand am intrat in camera o gasesc pe Cleo in mijlocul camerei in picioare si foarte nervoasa chiar.
-Unde ai fost? Si de ce ma eviti?
- Nu te evit! Si nu trebuie sa iti dau tie explicație unde ma duc.
- Eram îngrijorată pentru tine!
- Pentru..?
- Pentru ca  aseara am ajuns in camera foarte devreme si tu dormeai deja. Si am crezut ca ai pățit ceva.
    Deci este bine, nu stie ca m-am sărutat cu Harry si ca am țipat la el.
- Nu, nu am nimic!
  Ii raspund putin iritată. Imi las geanta pe pat si imi iau laptopul. Incerc sa ma relaxez si sa nu ma mai gandesc la Harry. Acum trebuie sa fac eu toată munca, pentru ca parca vad ca el nu o sa facă nimic, deci trebuie sa scot ultima partea din carte si sa încerc sa o rezum si sa scurtez dialogul si sa vad cu scap de partea cu sărutul..
  - Deci ce faci azi? Întrebarea lui Cleo na trage din gândurile mele.
-Aaamm, nu stiu, trebuie sa lucrez la o chestie.
- Lasa, ca lucrezi maine. Mergem la o petrecere? Defapt nu, nu e o întrebare, mergem la o petrecere! Pregătește-te.
- Poftim? Nu, nu vin! Ai uitat ce mi s-a întâmplat ultima data? Nu mersi, nu vreau sa mai merg la vreo petrecere.
- Haideee, ca nu se mai întâmpla nimic. O sa stau numai lângă tine! Promit. Si nu o sa ne mai băgam in jocurile alea prostești. Haideee, te roog!
-De ce ai vrea sa vin si eu? Poti sa te duci cu ceilalti.
- Eu vreau cu tine! Haide, te rog!
- Nu, Cleo nu vin! Nu ma mai ruga, ca ma rogi degeaba.
- Bine, bine. Rămâi in camera singura si fa teme.
    Eu imi dau ochii peste cap si nu mai comentez nimic.
  Dupa ce a spus aceste cuvinte se aseara pe pat si începe sa umble prin telefonul ei.
  Dupa aproape 3 ore de nevorbit, Cleo s-a ridicat si a Început sa isi caute prin dulap o rochie, din cate am vazut.  Un bătut la usa ne atrage atenția.
- Deschid eu! Ii spun, chiar vreau sa nu mai liniștea asta intre noi.  Dar Cleo nu m-a ascultat si a deschis-o ea, făcându-ma sa ma strâmb putin.
  -Hei frumoaso! Ce faci?
   Era Harry.
  - Bine, tu? Ii rapsunde Cleo si il ia in brațe.   
   Oricât de dur pare Harry, in fata lui Cleo parca nu mai este asa. Se vede ca o iubește  .
-Bine, voiam sa vin pe la tine si sa te scot in oraș, sa mâncam ceva.
- Aaa, suna bine dar, diseară e petrecerea aia la Chris si vreau sa ma duc.
- Singura? o întreaba Harry căutându-ma cu privirea prin camera, si surpriza! M-a vazut.
- Buna! Imi spune acesta zâmbind.
- Buna! Ii raspund sec, fara sa il privesc.
- Da, ma duc singura. Acum imi căutam ceva de îmbrăcat.-Ii raspunde Cleo-Poate vi si tu?
- Nu, nu cred, oricum combinația eu si Chris nu prea merge. Ii rapsunde acesta razand.
- Da...ai dreptate.
- Mai vorbim. Te las sa te îmbraci, poate te scot maine la prânz.
- Chiar te rog!
Dupa ce s-au îmbrățișat si s-au luat rămas bun, Harry a avut grija sa isi i-a si de la mine.
- Pa Emma! Imi spune acesta.
- Pa! Ii raspund sec, fara sa il privesc in ochi.
    Dupa câteva ore de pregătire, Cleo era gata. Arata minunat ca de obicei, cu hainele ei de firma si pantofi si geanta. Tot nu mi-a spus cu ce se ocupa mama ei si tatăl sau vitreg. Dar tot nu o sa o intreb, pana nu imi spune ea.
- Pa, ne mai vedem! Ii spun eu inainte sa iasă pe usa, ca sa sparg liniștea dintre noi, dinou.
- Pa, nu ma aștepta, ahh, scuze oricum tu nu făceai asta si te culci ca găinile . Imi rapsunde aceasta sarcastic si fara sa mai spun ceva, Cleo pleacă si Închide usa in urma sa.
   Offf, câteodata e tare enervanta , dar are dreptate, de ce oare nu m-am dus cu ea, trebuia sa merg. Dupa ceva timp, se aude un sunet, Cineva era la usa.
- Acum vin! Tip eu, ca sa se oprească zgomotul. Dupa ce deschis usa, ghici cine e.... Harry, dinou.
- Ce vrei? Ii raspund sec, cu o expresie neutra pe fața.

The PrisonerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum