Capitolul 4

34 4 2
                                    

Cand ajung in camera, Cleo era întinsa pe pat cu laptopul in brațe.
- Ce s-a întâmplat?  Ma întreaba ea putin mirata.
- Nimic, nu s-a întâmplat nimic, vreau doar sa plec odata de aici, e un loc îngrozitor, de-abia astept sa se termine semestrul asta si sa ma mut la Oxford! Spun eu aceste cuvinte fara sa ma controlez.
- Poftim? Ce ai spus? De ce ai vrea sa pleci de aici? Nu a trecut nici prima zi si tu deja vrei sa pleci?  Doamne Emma ce s-a întâmplat?
- .........
Nu stiam ce sa ii raspund. Ce ii puteam raspunde? Ca am un sentiment ciudat pentru fratele ei vitreg. Si ca el m-a invitat in oraș? Si dupa m-a mințit? Ce sa ii spun.
- Nu s-a întâmplat nimic, doar ca mama m-a sunat si a inceput  sa ma certe si chestii, probleme de familie.
- Stai, ce ? Ti-ai găsit telefonul? Unde era?
- Ammm...pai era in geanta  si da... Am uitat de el. Doar nu ii puteam spune adevarul.
- Aham..ok, deci pana la urma sa zicem ca te cred , dar geaca lui ce caută aici?
- Pai mi-a fost frig si mi-a dat-o, nimic mai mult.
   Iar discuția noastră este întrerupta de apelul telefonic al lui Cleo.
- Da mama, ce este?  Nu stiu, am mult de învățat si nu am ce face acolo. Offf bine bine. Sa vad ce pot face.  Bine bine vin in 2 ore sunt acolo.
- Este totul in regula?  Intreb eu, schimbând subiectul Eu + Harry.
- Sa zicem, mama m-a rugat sa vin diseară la nu stiu ce cina importantă si, ar cam trebuii sa ma duc. Vrei sa vii cu mine?
- Nu, nu vin. Nu am ce face.
- Tu crezi ca eu am? Haidee te rog.
- Nu, nu pot.
- Bine, dar sa facem o înțelegere, atunci cand cina, începe sa devină plictisitoare o sa iti dau un mesaj, orice un punct sau un Smiley Face, orice si tu o sa ma suni si o sa începi sa ma chemi la cămin si o sa plângi si chestii , ca ai nu stiu ce problema si ai nevoie se mine aici. Te rog, ca sa ma salvezi.
- Potim?!? Nu pot face asta. Ai înnebunit?
- Te rog, eu vezi ca nu am insistat pe subiectul tu si Harry, deci măcar ajuta-ma acum.
- Offf...bine, bine.
  Dupa o ora si  30 de minute de pregătire Cleo a iesit pe usa, dându-mi toate Instrucțiunile.
In timp ce astept mesajul lui Cleo, ma așez pe pat si incep sa imi gasesc un film bun, la care ma pot uita, sau sa citesc sau sa fac orice altceva. Ca sa imi pot lua gândul de la afurisitul ala de Harry. Am inceput sa urmăresc " The Hunger games ", o doamne ador filmul asta, eram îmbrăcată in pijamalele mele cu inimioare si stăteam cat se poate de relaxata. Dupa 45 de minute, telefonul a bipait, am primit un mesaj, il deschis iar in el scrie
" Suna-ma acum! Nu mai pot!!"
Era de la Cleo, asa zis asa facut. Incep sa imi pregătesc plânsul fals, niciodata nu am mai facut asta si nu sunt buna la actorie, sa vedem ce iese.
" Alo?Emma? Da? Ce s-a întâmplat?" Imi raspunde Cleo parca speriata. Doamne, ce bine joaca.
" Cleo, te rog vino pana la cămin, mi s-a întâmplat ceva oribil, te rog vinoo acum!" Spun eu.. Nici nu stiam ca pot juca asa bine
" Poftim? Stai sa o întreb pe mama. Mama, pot pleca, colega mea de camera are mare nevoie de mine, are o problema mare."
" A pățit ceva Emma?" Cand am auzit aceste cuvine am înmărmurit, era vocea lui Harry, daca vine si el aici si dupa vede ca totul a fost o minciuna,ce fac?
" Ok Emma, vin acum, stai linistita pana ajung, te rog!"
"Vin si eu cu tine!" Il aud pe Harry înfundat in spate.
Iar Cleo a inchis telefonul. Nu am mai putut auzi nimic, ce fac? Daca Harry vine si el aici? Ce zic? Ca totul a fost o minciuna? Nu, nu pot? Off, Emma in ce te-ai băgat?
Dupa 15 minute de așteptare, stand ca pe ghimpi. Am auzit, usa deschizându-se, era .....Harry?!
- Ce ai pățit? Ma întreaba el speriat.
- Unde e Cleo? De ce esti aici?
- Pai i-am zis tatei ca vin eu aici, deci pe Cleo nu au lăsat-o. Deci ce ai pățit? S-a întâmplat ceva rau? Spune-mi te rog!
- Ahmmm...pai..... Eram blocată, nu stiam ce sa spun, ce sa mai inventez? Nu sunt buna la mințit.
- Deci...ce ai. Te pot ajuta. Iar el se apropie de mine cu pași mărunți.
- Nu am nimic, doar.....am avut o cearta cu mama si am nevoie de Cleo, sa vorbesc cu ea. Spun eu rapid, fara sa gândesc.
- Si de mine nu ai nevoie..? Ma întreaba el luându-mi fata in palmele lui si uitându-se la mine cu ochii aceia de un verde minunat.
Nu stiam ce sa mai spun..ce ii mai puteam spune...ca s-ar putea sa simt ceva pentru tine?
- ......
- Deci, Emma? De mine nu ai nevoie? Spune el aceste cuvinte apropiindu-si fata,
Ii simt deja respirația calda pe buzele mele, simt cu obrajii imi iau foc.
- Harry..... Ii spun eu impingandu-l încet de lângă mine. El a inteles ideea si astfel s-a depărtat.
- OK....am inteles, o sa ii spun lui Cleo. Am venit aici crezând ca ai nevoie si de mine.
- Daca aveam nevoie de tine, te sunam! Spun eu putin rece. La auzul acestor cuvinte fata lui Harry se întristează.
- Bine, am inteles.
- De ce m-ai mințit? Dupa aceste cuvinte imi acopăr gura.De la un timp spun lucruri fara sa gândesc  si chiar nu inteleg de ce l-am întrebat asta. Emma ce ai?
- Poftim? Cu ce te-am mințit ? Întreaba el confuz.
Daca tot am pus întrebarea asta, de ce sa nu duc discuția pana la capăt, nu?
- Cu Sarah. Nu sunteți doar prieteni Harry. Cleo mi-a spus....
- Ce ti-a spus mai exact?
- Stii exact ce mi-a spus! Deci termina! Te rog, pleacă, vreau sa învaț! Spun eu îndreptându-ma  spre usa deschizand-o.  El se uita la mine, foarte rănit.
- Emma.....
- Pleaca....spun eu abținându-ma sa nu plâng.
- Nu, nu o sa plec! Raspunde el.
   Iar el închide usa cu destula putere.
-Nu, nu plec pana nu lămurim lucrurile.
-Ba da o sa pleci! Lasa-ma in pace!
- Nu inteleg de ce esti asa? Esti asa încăpățânată! Lasa-ma sa iti explic!
- Nu trebuie sa mai explici nimic, am inteles totul!
- Esti încăpățâna si crezi ca stii totul, defapt nu stii! Termina si lasa-ma sa iti explic.  Si am inceput sa țipăm unu la altu incotinuu.
- Ce e de explicat? Tu si Sarah sunteți prieteni cu beneficii. Asta e, nu mai e nimic de explicat!
- Da, am fost prieteni cu beneficii, dar nu mai suntem si gata. Dar oricum de ce te-ar interesa?
- Harry, pleacă! Acum ! Lasa-ma in pace!
Iar Harry, ne mai având ce sa zică, a plecat. Ma simt asa de prost.  Am inceput lacrimile sa imi curgă pe obraji imediat ce a inchis usa.Doamne, ce am facut? Nu mai suport sentimentul acesta. Ce mi se întâmpla? Nu inteleg nimic. Imi pun eu întrebările la care nu voi avea niciun răspuns.
Dupa 3 ore,se întoarce si Cleo in camera. Eu eram pe jumătate adormita, deci nu mai aveam chef sa vorbesc cu ea.
- Emma, ce s-a întâmplat, chiar imi pare rau ca a venit Harrry, dar nu am putut face nimic. Spune ea, dar nu am mai băgat-o in seama. Astfel adormind, tot cu gândul la Harry.

The PrisonerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum