Capitolul 8

32 3 2
                                    

-Ce vrei Harry? Ii raspund cu o expresie seaca pe fata.
- Nimic, Cleo si-a uitat telefonul si m-a rugat sa il aduc. Ce nu am voie sa intru in camera surorii mele sau...?
Am fost umpic uimita la raspunsul sau si cu greu mi-am gasit cuvintele.
- Nu, nu la asta m-am referit, doar ca..credeam ca..
- Stai linistita, nu totul se invarte in jurul tau.
Trece pe langa mine in timp ce spune cuvintele astea si eu raman statuie, nu imi venea sa cred ce am auzit, parca m-a lovit cineva cu un pumn in fata, nu stiu de ce ma simt asa.
- Ai zis ca nu te duci la petrecere?
- Trebuie sa iti dau tie explicatie daca ma duc sau nu? Acum vreau sa ma duc si punct, nu e treaba ta.
Imi raspunde Harry cu un zambet fortat pe fata.
- Poti gasii telefonul ala mai repede? Trebuie sa ma intorc la scris.
- Te deranjez sau..?
-Da, chiar ma deranjezi. Trebuie sa scriu.
- A, da,in legatura cu secventa aia, am facut eu totul, tu nu trebuie sa mai faci nimic, doar sa repetam.
- Nu, eu vreau sa fac secventa, pentru ca nu stiu ce ai facut tu acolo si nu vreau sa aflu, o fac eu.
- Te crezi mai buna decat mine la chestia asta?
- Da!
- Nu prea cred, Wills. Las-o mai moale.
- Poti sa pleci din camera asta?
- Asta si faceam acum, stai tu linistita.
Si a plecat. Nu imi vine sa cred ca a spus ca e mai bun ca mine. Nu este adevarat! Defapt..nici nu stiu cum scrie..dar nu pare genul de baiat bun la scris...dar stii cum se zice "Nu judeca o carte dupa coperta".
***
*Perspectiva lui Harry*
   Fata asta ma innebuneste. Pur si simplu nu stiu ce e cu mine. Corpul imi vibreaza cand o vad.
- Hei!! HARRY! Mi-ai adus telefonul?  ma scoate strigatul lui Cleo din gandurile mele.
- Aa..da. Uite!
- Mersi! Deci pana la urma vii la petrecere?
- Nu! Nu am ce face acolo.
- Offf bineeee....
- In plus trebuie sa ma duc acasa la tata.
- De ce?
- A spus ca vrea sa-mi spuna ceva important si trebuie sa ma duc.
-Bine, sa ma suni sa imi spui ce ti-a zis.
- Bine. Ai grija de tine, te rog. Tu sa ma suni daca ai nevoie de ceva. Ca vin imediat, daca se i-a vreun idiot de tine.
- Da, bine, bine! imi raspunde Cleo razand.
  Dupa 30 de minute de mers cu masina. Am ajuns acasa la tata. Chiar nu stiu ce vrea sa imi spuna.
-Harry! Bine ai venit! imi spune Eleonor (mama mea vitrega).
- Buna!
Ii raspund si eu politicos si o pup pe obraz.
-Unde e tata?
- In biroul sau.
- Ma duc la el! Vorbim dupa.
Am urcat in mansarda unde era biroul tatei. Am batut la usa si imediat am auzit un raspuns afirmativ.
- Harry! Bine ai venit fiule!
   Imi spune tata si ma ia in brate.
- Te-am chemat aici pentru ati spune o oferta!
- Ce este?
Intreb eu curios
- Iti spun mai tarziu. Acum spune-mi cum te descurci la cursuri? Este bine?
- Da, mai ales cursul de literatura e super.
- Bine, ma bucur! Acum sa revenim la oferta. Deci asociatul de la una dintre firmele mele are o fata. Are 18 ani. Tu trebuie sa te casatoresti cu ea.
- Poftim?!? Nu! Cum adica?Tată, ce ai? Ai innebunit?
    Ii spun eu revoltat si putin socat.
- Da Harry! Trebuie sa faci asta! Omul acesta este foarte bogat si imi trebuie fiecare procent la aceasta firma!
- Ai foarte multe firme! Si oricum esti in avantaj mereu! De ce trebuie sa castigi mereu? Pentru un procent, imi distrugi viata! Tata am 20 de ani! Nu ma pot casatori de la varsta asta! 
-Sigur ca poti!
- Ba nu!
   Spun cuvintele si ies val-vartej pe usa. Eleonor nu imi mai poate spune nimic ca deja am iesit si pe usa de la intrare. Am urcat in masina si m-am dus spre casa mea. Viteza crestea din secunda in secunda. Nu ma puteam oprii. Voiam doar sa fiu singur!
***
* Perspectiva Emmei*
Ce bine! Am terminat de scris! Acum vreau sa fac un dus si sa ma culc. Era deja 23:40. Intru in dus si simt cum muschii mi se relaxeaza sub apa fierbinte. Totul era perfect. Ma simteam foarte relaxata.  Dupa ce am ajuns in camera, m-am schimbat in pijama si m-am bagat in pat si am adormit imediat.
    -Cacat!
Se aude un strigat.
- Ce s-a intamplat? Spun eu speriata.
Era doar Cleo. Cred ca era beata.
- Cat e ceasul? E 4:30! Tu la ora asta vii?
- Imi pare rau, mama! Nu se va mai intampla.
- Cleo, esti beata!
- Nu sunt. Acum baga-te la somn, bunico!
   S-a aruncat pe patul sau si a adormit instantaneu.
** Dupa cateva saptamani**
- Off, azi e ziua cu spectacolul..
Ma plang eu lui Cleo..
- Asta este. Oricum iti dai seama ca tu cu Harry o sa castigati!
- Sa castigam ce?
- Nu stii?
- Nu....
- Pai castigatorii obtin un loc de munca, ca redactor sef la o revista la alegere.
- Serios? Nu am stiut. Si de unde stii tu ca o sa castigam noi?
- Pe bune..? Tu chiar nu stii nimic. Eduard Styles este sponsorul scolii. Nu iti suna cunoscut numele Styles?
La auzul acestor cuvinte, stomacul mi s-a micsorat.
- Este tatal lui Harry?
- DA! si tatal meu vitreg. Deci oricum o sa castigati, nu e mare lucru, puteti doar sa scoateti o replica si posturile sunt ale voastre. Mai ales ca tu cu Harry v-ati apropiat foarte mult in ultimul timp.
- Off..acum presiunea este mai mare.
- Nu ai de ce.. oricum ai repetat destul cu Harry.
- Da..dar era mereu distras si mereu se gandea la altceva, nici replicile nu si le stia.
- Stai linistita. Harry mereu iese cel mai bine.
-Sper.
***
-Harry! Ce ma bucur sa te vad!
- Scuze ca am intarziat. Am avut treaba. Arati foarte bine!
- Multumesc! ii spun eu razand. Si tu arati bine!
- Daca tie iti plac baietii in colanti, multumesc cred...
Amandoi am inceput sa radem. Ii ador rasul acesta inocent.
  - Acum pe scena vor urca domnul Styles cu domnisoara Wills.
- Esti pregatita?
- Sunt daca si tu esti!
- Nu trebuie sa ai emotii. Totul va fii bine.
Ma incurajeaza acesta razand.
****
-Castigatorii acestui concurs sunt domnul Styles si domnisoara Wills!
-Felicitari!
    Era de asteptat. Nu m-am mirat deloc.  Tatal lui Harry ne-a privit foarte intens in timpul scenei si sincera sa fiu arata foarte bine. Este leit Harry.
*** 
-Deci? La ce revista doresti sa scrii? Orice vrei, eu iti pot oferii! Imi spune domnul Styles.
- Ceva de moda! striga  Cleo  entuziasmata.
- Ceva de moda? Ma intreaba domnul Styles.
- ..aa , da, de ce nu.
- Asa sa fie atunci! Spune o revista! Oricare vrei tu!
- Vogue! striga Cleo.
- Vogue? ma intreaba dinou domnul Styles.
- Vogue, atunci.
Si incepem toti sa radem.
-Harry! Iubitule! Ce faci? Te-am cautat peste tot! Nici la telefon nu imi raspunzi.
Am auzit un strigat pitigaiat. Cine era aceasta fata? Si de ce ii spune iubitule? 
- Aa, da imi pare rau..eram ocupat.
- Ocupat cu ce?
- Eram ocupat si punct!
- Buna, Eduard!
- Khaterine! Buna! Ce fac ai tai?
- Foarte bine. Am stabilit deja petrecerea de logodna! 
  Logodna? Ce logodna? Inauntrul meu se dadea o lupta. Ce trebuia sa fac? Sa intreb, sau sa o las asa?
- Ce logodna? si iata! Eu si gura mea mare.
- Logodna dintre Harry si Khaterine! imi raspunde domnule Styles.
Am simtit ca cerul imi pica in cap. In ultimul timp eu cu Harry ne-am apropiat extem de mult si cred ca am incrput sa am un setimemt foarte puternic fata de el.
- Ce? Tata? Pe bune? intreaba Cleo uimita.
- Ce? Nu stiati? Harry nu le-ai spus? 
Acesta nu a raspuns, doar statea si ma privea. Imi simteam lacrimile care voiau sa curga.
- Ma scuzati! Ar cam trebuii sa plec! Felicitari pentru logodna!
- Multumim! Si esti invitata! Orice prietena a lui Harry e si  prietena cu mine.
- O sa vad ce pot face. Le raspund cu un zambet fortat pe fata. Nu stiam cum sa reactionez. Totul se intamplase prea repede pentru mine.
- Deci, domnisoara Wills, a ramas Vouge, nu?
- Aa..,da.
- Ai ales revista de moda? ma intreaba Harry.
- Da! ii raspund sec.
- Maine o sa te sun si o sa iti spun toate detaliile.
- Multumesc! Buna ziua!
- Emma! Stai! Vin si eu. o aud pe Cleo in spatele meu strigand. Dar nu am ascultat-o. Totul parea un cosmar, voiam doar sa ma trezesc.
- Emma! Emma! Pe bune stai!
- Aa, scuze..nu te-am auzit.
- Chiar nu stiam de faza cu logodna. Serios vorbesc.
- Stai linistita. De ce m-ar interesa pe mine. Eu cu Harry nu avem nimic.
- Haide Emma. Eu sunt ultima persoana pe care trebuie sa o minti. In primul rand, te minti pe tine. Stiu ca simti ceva pentru Harry. Si este normal.
- Ba nu! Eu pentru Harry nu simt nimic. E logodit!
- Chiar imi pare rau. Nu stiam. Pe bune.
- Nu conteaza Cleo. Stai linistita. Vreau doar sa ma culc si de luni o sa incep ca stagiara pentru revista Vouge. Sunt foarte fericita. E ca un vis devenit realitate.
- Mai intai  mergem sa sarbatorim!
-Nu, mai intai mergem sa ma schimb. Dupa sarbatorim.
- Bine. Haide!
***
  Acest weekend a trecut foarte repede. Dupa ce am primit telefonul de confirmare al domnului Styles am mers la cumparaturi pentru haine noi.
- Esti gata? Te duc eu in prima ta zi de stagiara. imi spune Cleo.
- Pana imi iau masina desigur!
- Sa imi trimiti mesaj, sa ma suni, orice. Vreau sa stiu orice detaliu.
- Da, cu siguranta, haide sa mergem!
- Apropo, arati perfect!
- Multumesc! ii raspund eu timid.
  Eram imbracata intr-o fusta  neagra mulata pana la genunchi, o camasa alba bagata in fusta, un sacou negru, niste pantofi negrii si geanta tot neagra. Am ales sa ma imbrac in negru pentru o impresie mai buna. Parul il am pe spate, in bucle usor facute, iar machiajul este unul simplu.
Dupa un drum de 20 de minute, am ajuns la cladirea imensa din sticla, cu litere argintii inscriptionate VOGUE. Arata perfect.
- Pregatita?
- Ca intotdeauna!
- Succes! Ma suni cand termini, vin sa te iau.
- Esti mai buna decat un iubit! incepem amandoua sa radem, iar eu ies din masina cu tot curajul pe care il am.
Iau o gura de aer si incerc sa fiu intrazneata. Intru in cladire. Era de vis. Din spatele biroului solid, o blonda tanara, bine pusa la punct imi zambeste dragut.
- Buna ziua!
- Buna ziu! Sunteti domnisoara Wills? Emma Wills?
- Da, eu sunt!
- Bine ati venit la Vogue. O sa o chem imediat pe Olivia, asistenta dvs, iar aceasta vă va conduce in birou.
- Ok, multumesc!
- Va aduc o cafea, apa plata?
- O cafea, te rog!
- O veti gasii in birou.
- Multumesc!
   Am asistenta personala. Am propriul birou. Visezi in momentul de fata?
- Buna ziua! Eu sunt Olivia si sunt asistenta dvs. Ma puteri chema oricand.
- Buna! Eu sunt Emma Wills. Imi poti spune Emma. 
- Haideti sa va arat biroul!
- Dupa tine.
   Am urcat in liftul facut numai din oglinzi, aceasta a apasat pe butonul care ducea la etajul 20, iar acesta nu era ultimul etaj. Aceasta cladire este incredibil de mare!
- Am ajuns!
   In fata mea era un birou facut numai din sticla, biroul era transparent, toata mobila pe care o aveam in incapere era alba, peretii albi, cele doua fotolii albe si masuta din sticla era asezata intre cele doua. Scaunul de la birou era mare si alb. Aveam si un manechin negru. Totul era perfect.
- Acesta este biroul dvs. Sper sa va placa. Daca doriti ceva apasati pe acest buton si voi venii. Numarul meu de telefon il aveti in agenta. Totul este aranjat.
- Multumesc!
  Olivia pleaca, iar eu ma asez pe scaun, cum ma asteptam cafeaua era aici. Dupa ce am luat o gura de cafea, telefonul a inceput sa sune. M-am panicat, ce trebuia sa fac? Sa raspund? Sa nu raspund? Trebuie sa raspund!
- Da?
- Domnisoara Wills, bunza ziua! Sunt Andreea Vogue. Am sunat, sa vad daca ati ajuns. Veniti pana in biroul meu.
- Desigur, imediat.
    Dupa ce am inchis telefonul, mi-am dat seama ca eu nu stiu unde ii este biroul. Trebuie sa ma uit in agenda. Olivia a zis ca totul este acolo. Am deschis agenda de un lila pal si intradevar toate informatiile de care aveam nevoie sunt aici. Biroul doamnei Andreea era la etajul 25. Dupa ce m-am conformat cu tot, am pornit catre biroul sau.
Am batut la usa si am auzit un "intra" infundat.
- Buna ziua, doamna Vogue!
- Buna ziua, domnisoara Wills! Ce faceti? V-ati acomodat in birou? Va place?
- Da, este perfect. Si Olivia la fel.  ii rapsund eu entuziasmata.
- Ma bucur! Domnul Styles mi-a spus numai lucruri bune despre tine. Speram ca sunt adevarate!
- Cu siguranta! confirm eu cu un zambet.
- Bine, poti pleca acum! Te sun daca am nevoie de ceva.
- Bine, multumesc!
- O, Emma, stai! Am uitat. Vreau sa scrii un articol depre moda secolului 21. Asta este primul tau articol si daca imi place, il public.
- Poftim? intreb eu confuza.
- Ce s-a intamplat? De ce esti asa uimita?
- Pai ...eu...nu ma prea pricep la moda. Adica....ma gandeam ca o sa ma ocup cu, corectarea si cu asezarea in pagina.
- Poftim? Domnisoara, se pare ca nu stiti unde ati ajuns. Aici este Vogue! Nu orice revista. Va rog, puneti-va pe picioare. Eu am acceptat sa va iau la insistentele domnului Styles si pentru ca suntem prieteni vechi, dar daca nu sunteti pregatita, va rog sa plecati. Nu vreau sa imi pierd timpul. Stiti cate persoane se lupta sa fie in locul tau?
- Ohh... Imi pare rau, ma voi conforma cu totul. O sa fie un articol reusit. Va promit!
-Sper. Daca nu imi place, imi pare rau sa o spun, dar va puteti strange lucrurile din institutia mea. Il vreau lunea viitoare la ora 8:00 pe biroul meu.
- Cu siguranta!
- Poti pleca acasa acum. Maine incepi la 8:00, vreau sa fi aici la 7:45!
- Buna ziua! ii raspund cu un zambet discret si parasesc incaperea.
   Doamne, in ce m-am bagat? Asta nu este locul meu. Eu si moda nu prea ne potrivim. Ce fac in momentul asta? Trebuie sa o sun pe Cleo.
- Hello girl!! Ce faci? Cum e la Vogue?
- Totul este perfect, dar nu e pentru mine! Trebuie sa scriu articole despre moda! Stiai asta?
  Cleo incepe sa rada.
- Pai logic! Tu nu stiai ca Vogueeste revista de moda? 
- Logic ca stiam, dar nu ma gandeam ca trebuie sa scriu eu articole. Ma gandeam ca trebuie sa le corectez si sa le asez in pagina. Offf...in ce m-am bagat...
- Stai linistita! O sa te descurci!
- Poti venii sa ma iei?
- Ai terminat deja?
- Da.
- Vin acum.

The PrisonerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum