-Trebuie sa vorbim Emma!
- Ce sa vorbim? Nu avem ce sa vorbim! Despre ce? Ca m-ai mințit? Ca nici măcar nu stiu ce simt pentru tine? Ca mereu cand te vad am un sentiment ciudat? Ca sunt geloasa? Ca mereu cand te vad imi vine sa te s....
Am fost oprită, Harry m-a luat in brațe si m-a....m-a sărutat. Am simțit un foc înăuntrul meu, care imi făcea sângele sa fiarbă. Stomacul mi se strânsese, a fost pentru prima data cand simt asa ceva de la un simplu sărut. Limba lui, se plimba peste buzele mele care ardeau, încerca sa între înăuntru. Dupa ce am realizat ce facem l-am respins si l-am împins.
- Harry.... Nu este bine ce am facut.
- ..... esti sigura? Ca nu ma vrei? Ca nu ti-a plăcut? Spune asta uitându-te in ochii mei.
Cum puteam minți? Mai ales cand ma uit in ochii lui, verzi. Imi adun toate puterile pe care le mai am si spun:
- Nu! Nu vreau. Nu cred in tine! Si nici nu cred in dragostea ta!
- Esti sigura? Imi spune el uitându-se la mine mirat si putin rănit.
- Da! Te rog pleacă! Vreau sa raman singura! Acum Haryy! Pleacă !
Harry se uita la mine si pleacă rănit de cuvintele mele.
Doamne, ce s-a întâmplat? Ce a fost acest sărut? Nu trebuia sa se întâmple. Soneria telefonului meu ma trage din aceste gânduri.
- Alo? Tata? Spun eu cu vocea putin tremurând.
- Ce faci, scumpo? Cum este la facultate? Te simți bine acolo?
- Da, tata sunt foarte bine! Imi place foarte mult aici, orele de literatura sunt minunate! ce bine am inceput sa mint.
- Ma bucur foarte mult pentru tine! Stiam eu ca va fi minunat.
Dupa ce am vorbit ceva timp la telefon cu tata, am inchis si am observat ca deja era ora 24:00. Ce repede a trecut timpul, iar Cleo nu a ajuns... Sa o sun? Sa nu o sun...? Daca o sun ma crede băgăcioasă.... un zgomot ma răpește din gândurile mele. Era Cleo...
- Noapte buna, frumoaso! Ii spune Andrew cu un zâmbet fermecător pe fata.
- Noapte buna! Ii spune Cleo, care dupa cum vad mai are putin si cade din picioare de fericire.
- Deciii.......spune tot! Incep sa o interoghez pe Cleo, dupa ce Andrew a plecat.
- Pai..cu ce sa incep?Imi raspunde ea razand. M-ai întâi m-a dus la film si.....
Dupa ce mi-a povestit tot ce s-a întâmplat ne-am băgat la somn, era deja 02:00 si eu maine aveam cursuri la 10:00 deci trebuia sa fiu pregătită.
Dimineața următoare m-am trezit plină de viata, nu stiu de la ce, poate pentru ca nu m-am mai gândit la Harry deloc, nu am mai avut niciun vis cu el, sau poate este chiar contrariul...poate am dormit asa de la sărutul de ieri..? Nu,nu, nu ce vorbesc eu aici. Nu trebuie sa imi placa. A fost foarte bine ca l-am respins. Nu vreau sa ma facă prietena lui cu benefici.
- Buna dimineața! Spune Cleo entuziasmata.
- Buna dimineața! Vad ca esti foarte fericita in dimineața asta. Poate e din cauza a ceva? Sau mai bine spus cineva?
Cleo arunca cu perna in mine, parca afectată de la cuvintele pe care i le-am spus, dupa care începe o bătaie cu perne.
- Bine, bine gata! Haide ca întârziem la cursuri!
- Off..bine bine haide.
Dupa ce mi-am facut rutina de dimineața. Am Început sa ma machiez, foarte natural putin fond de ten, pudra, blush, rimel si un ruj nude. Parul l-am îndreptat si l-am lăsat sa imi cada pe spate, iar de îmbrăcat, am luat ce am vazut prima oară. O pereche de blugi negrii skinny , un pulover albastru inchis, geaca de piele neagră, botinele negre si geanta tot neagră.
- Haide, esti gata?
- Da! Sa mergem.
In drum spre curs, ne-am oprit sa ne luam o cafea ca sa ne trezim mai bine. Dupa ce am ajuns la curs, am intrat fix înaintea profesorului.
- Ati avut noroc domnișoara Wills, sa intrați înaintea mea!
- Ma scuzați domnule, nu se va mai repeta, promit! Spun eu cu un zâmbet fals pe fata.
- Astăzi m-am gândit sa va dau un proiect in grup, dar pana atunci vreau sa vi-l prezint pe noul coleg. Domnule Boston...
Imediat dupa spusele profesorului, se ridica in picioare un băiat inalt bine facut, cu parul negru dat pe spate putin neglijent, ochii erau de un albastru intens. Arata perfect. Hainele arătau perfect pe el, ii scotea in evidentă corpul minunat, bine nu la fel de minunat ca al lui Harry. Off doamne, de ce ma tot gandesc la el...
- Buna! Ma numesc Austin, Austin Boston. Am 20 de ani si sunt pasionat de lectura.
- Care este cartea ta preferata, domnule Boston? Întreaba profesorul.
- Pai imi place Romeo si Julieta,defapt imi place mult viziunea lui Shakespeare, despre dragoste. Ca atunci cand doi oameni se iubesc cu adevarat nimic nu le mai sta in cale.Si in rest, imi place si La răscruce de vânturi de Jane Austen.
- Mulțumim, domnule Boston, sper sa ne înțelegem.
- Cu siguranța! Si acesta isi țintește ochii asupra mea. Cu un zâmbet fermecător pe fata.
- De-abia astept sa ma împrietenesc cu toată lumea. Si sa cunosc pe toată lumea in parte. Spune cu un zâmbet pervers pe fata.
Imediat dupa ce a spus asta, s-a auzit usa. Era Harry, intra nervos in clasa. Si se duce la locul sau lângă fata ciudata. De ce nu vine lângă mine? Il vreau lângă mine.
- Se spune "Buna dimineața" domnule Styles! Spune profesorul nervos
- Da, da cum spui tu!
- Domnule Styles!
- Buna dimineața domnule profesor! Ii raspunde Harry cu un zâmbet forțat pe fata. Este mai bine acum?
- Sunt mândru de tine, domnule Styles! Spune profesorul cat mai calm.
- Deci domnule Boston, va rog sa va așezati undeva, ca sa va pot spune tuturor despre proiectul pe care vreau sa il faceti!
Băiatul cel nou începe sa caute cu privirea un loc nou. In secunda următoare vede locul gol de lângă mine si imediat se îndreaptă sa ocupe locul.
- Buna! Eu sunt Austin. Încântat! Spune acesta cu un zâmbet minunat pe fata.
- Buna, eu sunt Emma. Imi pare bine de cunoștința! Ii raspund eu cu un zâmbet cat se poate de forțat.
- Emma, vreau sa te intreb ceva. Imi spune Andrew in șoaptă. Care ma facă se ma întorc spre el si sa scap câteva secunde de privirea băiatului nou.
-Ce este? Il întrb eu confuza.
- Ce a spus Cleo aseara? I-a plăcut? Sau nu? Spune fiecare detaliu!
La auzul cuvintelor lui incep sa rad.
- Nu a zis nimic negativ, stai liniștit! I-a plăcut foarte mult, chiar te place! Tine-o tot asa, se pare ca ai fermecat-o! Ii raspund sincer.
-Ma simt mult mai bine acum! Mersi de încurajare. Spune acesta cu un zâmbet mare pe fata. Parca ar fi câștigat la loto sau ceva de genu.
Ii raspun cu același zâmbet si încerc sa fiu atenta la curs.
- Deci studenți, cum ziceam , m-am gândit sa va dau un proiect sa lucrați, in grup, cate doi. Grupele sunt formate de mine, astfel veți juca împreuna o secvența din cartea voastră preferata. Deci grupele sunt următoarele: Ashton cu Wiliam, Gary cu Anderson, McQueen cu Wander...
Așteptam sa mi se strige numele, dar nimic, aproape toti studenți au fost strigați, iar eu încă eram cu sufletul la gura, doar, doar sa nu cad cu Harry in grupa.
- OK...cine a mai rămas, oh da, Wills cu Styles si Boston cu Alexander.
- Poftim? Am sărit eu ca si arsa. Domnule profesor, va rog, imi pot schimba grupa? Eu cu Styles nu avem nimic in comun, dupa cum ati vazut si dumneavoastră, avem gusturi diferite la carti.
- Hey, Wills, nu e nimic, daca vrei stii ca putem face o scena din cartea mea preferata. Spune Harry cu un zâmbet foarte pervers pe fata.
- Domnule Styles, va rog sa fiți mai decent! Ii raspunde profesorul pe un ton deranjat.
- Domnule profesor, eu nu am spus nimic indecent. Am spus doar adevarul, ea vrea sa facem o scena din acea carte, dar nu stie cum sa ceara. Sare Harry, dinou cu aceasi expresie perversa pe fata. Cat ma enerveaza băiatul asta!
- Domnule profesor, va rog, pot schimba grupa? Spun eu implorandu-l.
- Imi pare rau, domnișoara Wills, grupele au fost făcute!
- O, haide Wills, stii si tu ca iti va plăcea. Imi rapsunde Harry, razand.
La auzul acelor cuvinte am iesit in graba din sala de curs, parca ranita. Ma simțeam foarte prost dupa ce Harry a spus acele cuvinte. Am inceput sa alerg, vreau doar sa scap de aceasta facultate. A fost cea mai mare greșeala de a ma duce aici. Sper sa treacă repede acest semestru, dar se pare ca nu va fii ușor.
- Emma!
Un strigat se aude, imediat am recunoscut vocea aceea calda si accentul acela minunat. Era Harry, dar nu m-am oprit, am continuat sa alerg, pana cand brațul sau puternic m-a tras si m-a oprit.
- Ce vrei? Spun eu aproape țipând!
- Imi..imi..imi pare rau! Pentru ce am spus.
- Ohh, serios? Nu te cred Harry, chiar nu te cred. Ti-a plăcut sa ma faci de rușine in fata tuturor! Ti-a plăcut sa ma faci inferioară tie! Si da-mi acum drumul la mana! Imediat! Ii raspund eu, de data asta chiar țipând cat puteam de tare.
- Crezi ca poti avea orice fata, doar ca esti tu Harry Styles! Ei bine nu este asa. Eu nu te vreau! Credeai ca, cu un simplu sărut sunt a ta! Nu este adevarat Styles! Mai ales ca te comporți foarte urat cu mine! Da-mi drumul la brat ti-am spus! Acum!
Harry nu s-a mai opus si mi-a dat drumul la brat.
- O sa regreți tot ce ai spus acum,Emma! Vei fii a mea! Crede-ma! Dupa ce a rostit aceste cuvinte a plecat.
Am rămas muta. Cum a putut spune asta? Nu poate avea control asupra mea. Nu voi fii a lui! Nu voi fii fata lui Harry Styles, prietena lui cu beneficii. In loc sa ma duc in camera de cămin, am decis sa ma duc la cumparaturi, chiar aveam nevoie de putina relaxare si sa scap putin din gândurile cu Harry , iar singurul lucru care ma putea ajuta sunt cumpărăturile. Dupa vreo 2 ore de colindat magazinele, fara succes,m-am întors in camera. Din fericire, Cleo nu era aici, deci puteam sta linistita. Dupa câteva minute, de facut putin ordine prin camera, am hotărât sa fac un dus, sa ma liniștesc putin. Am intrat in dus, apa fierbinte imi relaxa fiecare mușchi încordat din corp. Dupa aproape 30 de minute petrecute sub apa, am iesit si imediat cum am ajuns m-am schimbat in pijamale. Parul l-am scos din prosop si l-am lasat sa se usuce natural. M-am așezat pe pat si am inceput sa citesc "Mândrie si prejudecata" pentru a 100 oară. Somnul m-a cuprins repede, astfel am adormit imediat cum am pus capul pe perna. Intr-un timp am auzt-o pe Cleo, care intrase in camera si întrebându-se de ce dorm la ora asta, asa de devreme. Nu am mai băgat-o in seama si am decis sa dorm in continuare. Chiar eram foarte obosita si mai ales dupa cearta cu Harry si dupa ce m-a facut de rușine in fata clasei nu mai aveam deloc putere in mine. Si cand ma gandesc ca maine trebuie sa dau dinou ochii cu Harry... Vreau doar sa ma fac foarte mică si sa nu ma mai vada nimeni, in momentele cand ochii de un verde intens al lui Harry ma privesc cu atat insistența.
CITEȘTI
The Prisoner
RomanceEmma Wills, o fata simpla de 18 ani care locuiește in Londra cu părinți ei. Studiaza la liceul Kendrick, unul dintre cele mai bune licee si visează sa ajungă la Facultatea Oxford, dar datorită unui mic impas la examenul de admitere nu reușește, astf...