Ii simt buzele peste tot pe gâtul meu. Buzele lui calde ca petalele unui trandafir,pe pielea mea încinsă deja.Ii simțeam cum mâinile se plimbau ușor pe întregul meu corp. Săruturile incepeau sa fie din ce in ce mai pasionale.
- TREZEȘTE-TE EMMA!! Si Închide alarma aia odata ca ma doare capul. Un strigat ma sperie.
- Poftim! Spun eu buimăcita.
- OPREȘTE ALARMA CA IMI CRAPĂ CAPUL! Era Cleo care tipa.
- Am apăsat pe buton si astfel am inchis alarma. A fost doar un vis. Cum se poate sa visez asa ceva? Cel care ma săruta era Harry?
- Cat e ceasul? Ma întreaba Cleo nervoasa.
- Este.......este 8:00!! Cursurile mele incep la 9:00!
Am sărit ca si arsa din pat.
- O, nu,nu, nu! Este a doua zi si deja intarzii!! Nu nu nu nu . Tu nu te trezești?
- Nu, azi nu am cursuri! Spune Cleo râzând.
M-am îmbrăcat cum am putut, am luat ce mi-a sărit in ochi. O pereche de blugi boyfriend albastru deschis, un tricou gri, geaca neagră si conversii albi. Parul l-am strâns in coc si de machiat nu se mai punea problema. Mi-am luat caietul,un pix si le-am aruncat in geanta si pe usa am zburat.
Cand am ajuns in sala, era 9:00, am ajuns fix la tanc.
- Buna dimineața! Spune profesorul.
- Buna dimineața! Spun ceilalti.
- Azi, m-am gândit sa vorbim despre......
Usa este deschisă cu mare putere si închisă cu aceasi putere, auzindu-se ca o împușcătura.
- Domnule Styles! Bine ati venit!
- Da, da cum spui tu. Spune Harry plictisit, uitându-se in clasa dupa un loc.
- Va puteți așeza mai repede, pentru a-mi continua ora?!
- Da, da.
Erau doar 2 locuri libere in sala, cel de lângă mine si unu putin mai sus lângă o fata foarte ciudata. Harry nici nu s-a uitat la mine, acesta s-a dus direct la locul de lângă acea fata, căreia nu ii rețin numele. De ce ma simt asa de prost? De ce nu s-a așezat lângă mine? Vreau sa ii simt dinou mirosul.
- Multumesc, domnule Styles! Acum pot continua? Întreaba profesorul pe un ton sarcastic.
- De ce nu? Spune Harry cu un zâmbet pe fata.
- Deci sa continuam. Astăzi m-am gândit sa discutam despre cartea voastră preferata. Cine vrea sa spună care este cartea sa preferata si sa o prezinte?
- 50 shades of Grey! Spune Harry râzând. Auzind aceste cuvinte toată lumea începe a rade, in afara de mine. Mi se părea de prost gust "gluma lui".
- Domnule Styles! Spune profesorul nervos.
- Domnule, ati zis sa va zic cartea mea preferata si v-am spus-o. Daca doriți va spun si ce se întâmpla in ea. Ii raspunde fara jena profesorului cu un zâmbet pervers pe fata.
- Romeo si Julieta. Intervin eu. Rasul din sala fiind oprit, iar distracția lui Harry terminându-se.
- Foarte bine, domnișoara Wills! Acum rezuma te rog.
- Pai... In primul rând este o poveste de dragoste. O dragoste interzisă.....
- Da, da o dragoste interzisă dintre Romeo, fiul familiei Montague si Julieta fiica familiei Capulet. Aceștia nu aveau voie sa se întâlnească, datorită familiilor lor care era in război. Si pana la urma se ucid amandoi deoarece nu aveau voie sa se căsătorească datorită famililor lor si astfel se sinucid pentru dragoste, pe care si-o purtau unu altuia. Vaiii ce interesant, ce pot spune, altceva? Spune Harry sarcastic
- Știam sa spun si eu asta! Spun eu enervată.
- Puteai sa o spui tu înaintea mea. Spune el cu un zâmbet pe fata.
- Ok! Gata! Domnișoara Wills, va rog calmați-va. Si domnule Styles nu trebuia sa va băgați peste ea. Altcineva mai vrea sa zică ceva?
Cursul a trecut repede, datorită nervilor mei. Voiam doar sa ii rup capul lui Harry. Iar pe tot parcursul cursului ii simțeam ochii săi pe mine. Dupa ce se termina cursul, ies grabita pe usa. Nu vreau sa vorbesc cu Harry.
-Emma!! Așteaptă! mi-am dat semaa imediat cine ma striga, deci nu m-am uitat inapoi si mi-am continuat drumul, dar o mana m-a tras inapoi.
- Ce este, Harry? Spun eu iritată. Da-mi drumul la mana!
Si imi trag încheietura din a mana sa si plec de lângă el fara sa il las sa vorbească.
Ma duc la cafeneaua din campus si imi iau o cafea ca sa ma mai liniștesc putin.
- Emma?
- Zayn? Raspund eu mirata.
Avea ochiul negru, cred ca de la pumnul lui Harry. Nu pot spune ca imi pare rau, pentru ca nu imi pare, chiar a meritat-o.
- Uite , te rog lasa-ma sa iti explic.
- Te rog eu pe tine sa ma lași in pace, daca nu pleci de lângă mine in secunda următoare incep sa tip.
- Imi pare rau! Chiar imi pare rau, nu am vrut sa se întâmple asta, am fost beat.
- Scuze acceptate, acum pleacă! Zayn vorbesc foarte serios, chiar incep sa tip.
- Bine, bine o sa plec. Voiam doar sa iti spun ca imi pare rau pentru tot. Chiar imi pare tare tare rau.
Si se îndepărtează de mine imediat dupa aceste cuvinte. Nu o sa il iert niciodata pentru ce a facut, dar daca nu o făcea, poate nu ajungeam sa vorbesc cu Harry si poate nu ajungeam sa simt ceva pentru el. Ce spun eu aici? Nu trebuia sa facă asta! Daca nu o făcea, nu ma mai gandeam la Harry non-stop si nici el nu avea ochiul negru.
Dupa ce imi iau cafeaua, ma îndrept spre cămin.
- Heii! Ce faci? Parca ai spus ca nu ai cursuri azi? O vad pe Cleo lângă intrarea in clădire.
- Nu, nu am. Dar ma gandeam sa plec la cumparaturi. Vi cu mine?
- Aaaa, sigur, imi trebuie si mie câteva haine noi. Așteaptă sa urc pana in camera sa imi las toate lucrurile si vin imediat.
- Bine, te astept. Dar da-mi mie cafeaua ta, ca sa o tin, ca poate sa răcește pana ajungi tu sus. Spune ea râzând.
- Ok, poftim.
- Mersi, mersi.
Am ajuns in camera. Mi-am lăsat caietul pe masa si mi-am desprins parul din coc. Arat destul de bine, eu având parul natural ondulat. Dupa ce imi iau câțiva bani in plus la mine si cardul de credit,ma intorc la Cleo.
- Esti gata? Ma întreba ea.
- Da, haide sa mergem.
- Poftim cafeaua.
- Mersi. Spun eu razand. Credeam ca ai băut-o pe toată.
- Aaa...nu am băut-o chiar pe toată,doar 3 sferturi. Si începem amândouă sa radem.
Dupa o zi aglomerat la mall, dupa ce am intrat in TOATE magazinele si am cumpărat tot ce ne plăcea am ajuns inapoi in camera.
- Cat e ceasul?
- E deja 20:00?! Cum a trecut timpul asa de repede?
- Am ajuns deja devreme acasa. Spune Cleo razand. Peste o ora am întâlnire, deci trebuie sa ma pregătesc.
- Poftim!?!? Ai întâlnire si mis nu mi-ai spus?
- Pai de ce crezi ca m-am dus in mall?
- Bine, bine! Haide sa te pregătim! Eu iti fac parul si tu te machiezi. Da?
- Da, haide ca nu avem prea mult timp la dispoziție.
- Deja am adus ondulatorul.
In 45 de minute a fost gata Cleo. Purta o rochie scurta roșie, cu niste tocuri negre,geaca neagră de piele si un plic negru. Machiajul era unul de seara iar parul ondulat.
- Arati perfect! Spun eu entuziasmata.
- Multumesc! Sunt foarte emoționată!
- Nu ai de ce! Cine e norocosul?
- Il cheama Andrew.
- Andrew? E cumva un tip, inalt, brunet cu ochii negrii si bine facut?
- Da. De unde il stii?
- Suntem colegi la literatura. Stau lângă el. E un tip de treaba. Ma bucur pentru tine.
- Mersi! Sa vedem ce o sa se întâmple, poate el e alesul. Zice Cleo razand.
Se aude un bătut la usa.
- Deschid eu!
- Emma? Buna! Ce faci aici?
- Sunt colega de camera a lui Cleo. Spun eu razand.
- Hei Andrew!
- WOW, Cleo arati minunat.
- Multumesc si tu arati bine.
Haide sa mergem.
- Distracție placuta, sa o aduci acasă pana ala 12! Spune eu razand.
- Cu siguranța, e pe mâini bune nu iti face griji. Imi raspunde Andrew, uitându-se la Cleo ca si cum ar fi singura fata de pe pământ.
Dupa 10 minute, bate cineva la usa dinou . Ma apropi de usa si o deschid.
- Ai uitat ceva? Spune eu razand, pana sa imi dau seama ca defapt cel de la usa era Harry, nu Cleo. Ce vrei?
- Cleo e aici?
- Nu! A plecat!
- Unde si cu cine?
- Are o întâlnire cu cineva. De ce te intereseaza?
- E sora mea, logic ca ma intereseaza.
Auzind aceste cuvinte ma simt putin rușinată, am uitat ca, Cleo este sora vitrega a lui Harry.
- Bine, pai nu este aici. Deci acum poti pleca. Ii raspund, închizând usa, dar piciorul lui a oprit-o, intrând in camera.
- Trebuie sa vorbim Emma!
CITEȘTI
The Prisoner
RomanceEmma Wills, o fata simpla de 18 ani care locuiește in Londra cu părinți ei. Studiaza la liceul Kendrick, unul dintre cele mai bune licee si visează sa ajungă la Facultatea Oxford, dar datorită unui mic impas la examenul de admitere nu reușește, astf...