Pustě si k tomu tu písničku^^
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"Tak ahoj tati!" Řekla jsem mu. "Ahoj zlato" Vidím jak odjíždí autem. Pak se přemístím někam jinam. Vystupuje a pak se k němu vrhnou nějaký lidi "NAVAL PRACHY TY KRETÉNE!" Začnou na něj řvát a pak i kopat. Táta se jenom svíjí na zemi v bolesti a já se nemůžu vůbec hejbat. Nemůžu mu nijak pomoct. Jeden nakonec vytáhne pistoli a vystřelí.Ozve se rána a můj otec, můj milovanou taťka se sesune k zemi. A já začnu křičet.
"Bello!! Vstávej!" S trhnutím rychle otevřu oči, srdce mi rychle bije. Sakra, zase ten debilní sen. Nade mnou se sklání babička a její šedivé pramínky vlasů mi padají do mého obličeje. "Uh...promiň, já jsem jenom měla zase tu noční můru." Řekla jsem jí a podívala se jí do očí. Pomalu zvedla obočí." Tamty? Nončí můry?" Zeptala se mě a já jenom přikývla. Ona věděla o těch špatných snech co jsem měla. Občas šlo o tátu, občas o dědu... Sexuálně mě zneužíval už od malička. Nikdy nedošlo k...tomu ale stejně se hrozně bojím.Babička to nikdy nezjistila, ani nikdo jinej. Naštěstí tu teď není.
Oblékla jsem si svoje bílý airmaxi, legíny a mikinu. Vzala jsem si skate a šla ven."Babi, budu doma tak v 16:00."
A zavřela za sebou dveře. Když jsem se rozjela tak jsem se začala po hodně dlouhé době cítit dobře. Naučil mě to asi v šesti táta. Jela jsem a vítr mi šlehal do obličeje. Nevěděla jsem kam jedu ale Prostě jsem jela dál. Najednou jsem zastavila. Viděla jsem basketbalové hřiště. Wow takže zázraky se přece jenom dějí. Hrálo tam asi 5 kluků mého věku basketbal. A hele, vedle toho hřiště byl skatepark. Vzala jsem si skateboard do ruky a šla k němu. "Hej kluci koukejte tamta holka si jde "zajezdit" to jí chci vidět." Řekl jeden kluk někde dál za mnou. "Jo no ta se asi ani neodrazí." Řekl další. Všichni se začali nahlas smát.Tak to jim ukážu řekla jsem si a pousmála se. Lhala bych kdybych tvrdila že neumím dobře jezdit. To spíš naopak. Šla jsem rovnou k tý největší rampě co tam byla. A zase jsem za sebou slyšela smích. Už toho mám plný zuby. Pořádně jsem se odrazila a jela po rampě dolů když jsem potom byla nahoře tak jsem vyskočila ze skatu, otočila se ve vzduchu a zase dopadla zpátky. A zase... Teď jim pořádně ukážu. Když jsem se zase dostala do vzduchu tak jsem udělala rychlý salto a dopadla na skate. Pak jsem už jenom jela tam a zpátky a dělala triky.
"TY VOLE" řekl jeden z kluků co se na mě koukal. Já se otočila. Pořádně se na ně usmála a uklonila se.
Už už chtěl jeden z nich něco říct ale já se jenom odrazila a vyjela ven ze skateparku a pryč z toho basketbalovýho hřiště. " Přijď ještě někdy!" Zakřičel za mnou někdo z nich. Já se jenom pousmála a jela zpátky domů(pokud tomu tak mám vůbec říkat). Bylo to úžasný. Nemůžu zapomenout na jejich výrazy když jsem se otočila. Kluci už mě nějakou dobu nezajímali ale tyhle byli fakt sexy. Já sama nejsem zrovna ošklivé káčátko ale stejně...
Mám se tam vrátit zítra? Jo! Ale ne kvůli nim ale kvůli sobě. Bylo skvělý si zase zajezdit." Tak jak jsi si to užila a kde jsi byla zlatíčko?" Zeptala se mě babička když jsem dojela domů. "Byla jsem ve skateparku." Řekla jsem jí s velkým úsměvem. "No vidíš to, tenhle úsměv jsem neviděla už dlouho." Řekla mi.
Měla pravdu, Opravdu jsem se cítila dobře.
👇🏽👀👇🏽👀👇🏽👀👇🏽👀
Takže to byl další díl:) dneska budu ještě přidávat. Jenom potřebuju vědět jestli se vám to líbí.
Protože jestli to nemá cenu tak...nevím🙅🏻💀 prostě dejte koment Nebo Vote⭐️ děkuju.:)
Kyrda XOXO💋
ČTEŠ
This Boy. [POZASTAVENO]
Teen FictionIsabella Davis- neměla to v životě lehké. Před rokem jí zastřelili otce a její děda jí od malička sexuálně zneužíval. Hodně dobře jezdí na skateboardu a je to celkově slušná holka. Pojede na prázdniny k babičce na celý dva měsíce a vypadá to na zase...