?Jak se jmenuješ?

44 1 0
                                    

Ráno jsem vstala dřív abych mohla být už ráno ve skateparku. Vyčistila jsem si zuby, učesala jsem si svoje vlnité dlouhé vlasy a vzala jsem si na sebe tílko šortky a košili okolo pasu. A samozřejmě airmaxi. A už jsem na sobě měla náhrdelník od táty.

Pak jsem si vzpomněla- Mamka! Měla jsem jí zavolat už včera.
Potom co jsem s ní domluvila tak jsem zavěsila a ještě zavolala Emily. (*B-Bella E-Emily*)
E: "Haló?"
B: "Ahoj Emily"
E: "Ježíš izzy už jsem se bála že mi nezavoláš. Tak jak se tam máš? Je to nuda co? No já jsem teď na pláži a opaluju se. Hodlám být konečně aspoň trochu hnědá. Je tam nějakej sexy kluk? Asi ne co? No je mi to jasný..tak jsou asi jenom starý lidi. Třeba narazíš na sexy starouše."   Řekla mi strašně rychle.

Protočila jsem oči a zasmála se. Ale zastavilo se mi srdce. Děda... Doufám že na něho rozhodně nenarazím.

B: "prosimtě zpomal trochu. Není to tady tak špatný... A moře tady je taky. Jenom ne tak špinavý." Zasmála jsem se.
A kluci tady jsou i mého věku ale víš že já na to teď nejsem..." Povzdechla jsem si
E: "No jo však já vím, slušňáček Isabella." Řekla mi ale nemyslela to zle.
B: "Haha." Řekla jsem sakrasticky. "Emm Já už musím jít tak ahoj, zavolám ti brzo."
E: "to teda zavoláš. Love you." Pousmála jsem se.
B: "jo jo... Já tebe taky čauuu" a zavěsila jsem.

Šla jsem dolů po schodech a viděla babičku jak myje nádobí. "Babi, nedělej si s tím starosti, já to umyju. Můžeš ai klidně jít dělat něco svýho." Řekla jsem jí. " Broučku to je v pořádku já stejně nemám co jinýho dělat." Řekla mi s úsměvem. "Tak děkuju. Půjdu na chvilku ven jo?" "Dobře, dávej na sebe pozor."

Vzala jsem si skate a vyrazila ven. Zase jsem jela stejnou cestou ke skateparku. Když jsem tam vjela rozpoznala jsem tři kluky ze včerejška ale byl tam ještě někdo nový. Byl ke mě otočený zády. Všichni si házeli míčem a smáli se u toho. Já se mezitím přesunula k rampám a oni si mě zatím nevšimli. Sedla jsem si na jednu z ramp a zavázala si tkaničky. "Hele to je ona!" Řekl blonďák s modrýma očima.

Ten nový se pomalu otočil ještě s úsměvem na rtech. Jeho medově hnědé vlasy mu šli trochu do obličeje když zafoukal vítr. Měl krásně modré oči a ten nejhezčí úsměv co jsem kdy viděla. Kdybych neseděla tak se mi podlomí kolena, z neznámých důvodů jsem cítila "motýlky" v břiše. Ale když mě uviděl tak se najednou přestal smát úplně. Koukal se na mě s vražedným pohledem smýchaným se znechucením. Udělala jsem mu něco?
"Hej! Pojď k nám!" Vyrušil mě z přemýšlení a doslova očumování toho kluka nějaký hlas. Koukla jsem se a nalevo od toho kluka co mě probodával pohledem se na mě usmíval ten blonďák.
"Joo, pojď sem." Přidávali se ostatní. Všichni na mě mávali ať k nim jdu, všichni až na něho...otočil se ode mě a začal si povídat s jeho kámošem. Tak jsem šla. Vzala jsem si skate do ruky a vyšla za nima.

"umm ahoj." Řekla jsem jim. "Ahoj, já jsem Max a tohle jsou: Jake a Mike." A ukázal na kluky. Neřekl mi jméno toho kluka. "No já jsem Bella, ráda vás poznávám." Odpověděla jsem s úsměvem.

Otočila jsem se na toho kluka. "A ty se jmenuješ jak?" Zeptala jsem se ho. Koukl se na mě se zlým výrazem. "Nevim proč tě to zajímá" odsekl mi. Já jsem nevěděla co na to říct. Naštěstí nás přerušil Max. "Takže..jezdíš dost dobře na skateboardu, jak dlouho už jezdíš?" Zeptal se mě. " už je to... Devět? Ne, je to deset let. Jezdím už od šesti let." Usmála jsem se na něj. "Hustý." Řekli Jake a Mike ve stejnou chvilku. "Jo to asi jo." Zaxichtila jsem se na ně.

"Ehm? Budeš tady ještě dlouho protože já bych chtěl dohrát hru co jsme hráli než jsi se sem vecpala." Vmetl mi do tváře ten kluk. "Já se sem vecpala? To oni mě zavolali!" Řekla jsem mu se zvýšeným hlasem. Začal se mi smát. "Už jsem si myslel že skoro neumíš mluvit."  "Jo to já o tobě taky." Řekla jsem mu s přivřenýma očima. "Příjde ti že neumím mluvit?" Pousmál se. "Jak se teda jmenuješ?!" Už jsem skoro křičela. "Proč tě to pořád zajímá?! Jseš jenom nějaká trapná holka. Nemám nejmenší důvod ti říkat moje jméno." Řekl s klidným hlasem. Argghhh ta jeho arogance mě strašně štvala. "Ty jseš takovej... Takovej.." Chtěla jsem mu říct něco hodně sprostýho nebo aspoň něco ale nic mě nenapadalo.ale on mi skočil do řeči. "Prosimtě ušetři nás toho tvýho snažení. Běž už domů." Řekl mi s pozvednutým obočím.

Najednou se mi nahrnuly slzy do očí.snažila jsem se mrkat abych je zahnala ale jedna neposlušná slza mi sjela po tváři dolů. Vyděla jsem jak se jeho obličej změní z naštvaného do téměř lítostivého ale asi jenom na sekundu pak se zase vrátil do obličeje co říkal: *je mi z tebe špatně. Doufám že už tě neuvidím* " na co ještě čekáš?" Dodal. Já jsem si rychle setřela slzy z tváře a stoupla si na skateboard a rozjela se co nejrychleji pryč. Za sebou jsem jenom slyšela Maxe jak říká: Jeremy, Tak tos posral kámo."

Přes slzy jsem se musela usmát. Jeremy...

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Wow Wow Wow. Co to tu máme? A je tu další dííl.
Snad se líbil:) dneska byl delší než normálně.
Určitě dejte coment nebo vote⭐️
Kyrda XOXO💋

This Boy. [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat