Dneska večer mám jít na tu párty kam mě pozval Max. Je fakt hodný...poté co jsem se pohádala s Jeremym a on mi zase řekl něco hnusnýho(tentokrát to ale přepískl) tak mě Max doprovodil domů a řekl že všechno bude v pohodě.
Uběhly tři dny a já na Jeremyho nemůžu přestat myslet. Nevím proč se na něj nevykašlu když je na mě bezdůvodně tak hnusnej ale je na něm něco do mě nutí to s ním nevzdat..je mi jasné že na tom večírku určitě bude.
Každopádně se jdu teď připravit na tu párty! Už jsem dlouho na žádné nebyla. Jdu se kouknout do šatníku co si dám na sebe. (☝🏼️)
Nakonec se rozhodnu pro džínové šortky, šedivé Nike krátké tričko a pak k tomu tenisky Nike roshe. Ještě si na ruku nasadím zlaté hodinky od Emily.
Kouknu se na sebe do zrcadla "sakra!" Tělo super ale obličej a vlasy...fuj. Vlasy si učešu a trošičku natočím vepředu. Nakonec se nalíčím trošku. Dám si make-up.Řasenku nepotřebuju, mám od přírody dlouhé řasy. Dám si na sebe jenom rudou rtěnku. A jsem ready.
Těším se. Babičce už jsem řekla předtím že jdu k Mie na návštěvu a pak tam přespím. Což je sice lež ale nechci aby si dělala starosti. Ale opravdu tam přespím, Mia mi to nabídla a já jsem teda řekla ano. Max ale říkal že tam má přespat i Jeremy. Má tam naštěstí být hodně lidí takže se mu budu vyhýbat.
Vyrazila jsem k domu Maxe a Mii(jejich rodiče jsou zrovna pryč) kde se bude konat párty. Už když jsem se blížila tak jsem slyšela zvuky hudby. Byla jsem už u dveří a začala hrát písnička Watch me(Whip/Nae,Nae) miluju tu písničku.
Vešla jsem do domu a všichni tancovali. Šla jsem na stranu a nalila si pití-všichni pily pivo nebo něco jinýho alkoholických ale já si dala limonádu. "Bello?" Uslyšela jsem za sebou chlapecký hlas. S úsměvem jsem se otočila.
"Ahoj Maxi, super párty." Řekla jsem mu." Ehm, díky. Vypadáš jinak... Ale dobře jinak, sluší ti to." Řekl mi a pousmál se. Zasmála jsem se. "Děkuju." A dala mu pusu na tvář. Vypadal trochu překvapeně ale pak se zase začal usmívat jak sluníčko. "Jdu si zatancovat!" Zakřičela jsem na něho přes hudbu. Přikývl hlavou a odešel někam.
Šla jsem do chumlu lidí a začala tancovat. Hýbala jsem se do rytmu hudby a užívala si ten pocit. A pak jsem ale uviděla Jeremyho.. Který rozhodně nebyl sám... Vedl tam válku jazyků(jestli víte jak to myslím) s nějakou blondýnou.
Po chvilce jí něco pošeptal do ucha a šli na záchody. Nebylo těžké si domyslet co tam dělali. Hned jsem přestala tancovat a šla pryč z domu ven na vzduch.
Z neznámých důvodů se mi udělalo opravdu blbě."Jé Bello už jsem si myslela že nepříjdeš!" Uslyšela jsem Za sebou Miu. Musela jsem se pořádně nadechnout než jsem odpověděla. A pak ještě jednou.
"Ahoj, můžu si dát k tobě do pokoje věci prosím?" Zeptala jsem se jí. "Jo určitě můžeš, za chvilku všichni odpadnou tak můžeme jít spát...za několik hodin." Dodala a zachichotala se. Už teď jsem chtěla jít spát. Najednou začalo strašně pršet tak jsme se vrátili s Miou dovnitř.
Koukala jsem se z okna když najednou přes oblohu přešel obrovský fialový blesk a o chvilku později se ozval hrom a já s sebou trhla. Už od malička se strašně bojím bouřky...dneska asi nebudu spát.
Najednou vypadla v celém domě elektřina a všichni začali panikařit. Jelikož už ani nehrála hudba tak všichni začali odcházet. Za chvilku už jsem v domě zůstala jenom já, Mia, Max a Jeremy. Ani tmu nemám ráda. Kluci šli do pokoje k Maxovi a Já šla s Miou k ní. Zanedlouho usla ale já nemohla spát vůbec.
Vyšla jsem pomalu z pokoje a šla po schodech dolů. Slyšela jsem hromy a celá jsem se třásla. Po tvářích mi stékaly pomalu slzy. Sedla jsem si do gauče a snažila se přemýšlet o něčem hezkým ale nebylo o čem. Venku burácely hromy a já potichu brečela strachy. Najednou jsem za sebou uslyšela šramot.
Zadržela jsem dech. Pak se přede mnou objevil ten nejhezčí člověk co znám. Ale rozhodně ne nejmilejší- Jeremy. Uviděla jsem jeho překvapený výraz když mě uviděl. Který ihned přešel opět do jeho bezcitného výrazu. Pak si ale všiml mých slz a toho jak se třesu.
"Jseš v pohodě?" Zeptal se mě zvědavě. "Bo-bouřka..a a t-tma." Popotáhla jsem a zuřivě si začala utíkat slzy do rukávů. Byla mi celkem zima. Asi minutu se na mě jenom Koukal a pak odešel. Co to sakra? On odešel? Pak jsem ho ale uviděla skrz tu tmu jak má něčí v ruce a vrací se. Měl s sebou Deku, podal mi ji.
A chtěl odejít ale já jsem začala zase nechtěně vzlykat protože jsem opravdu měla strach. On se jenom otočil, povzdychl si a šel ke mě. Zvedl mě do náruče jako bych nic nevážila a pak si sám sedl na gauč. Mě si dal do náruče a oba nás přikryl dekou. Bylo to strašně krásný a já po chvilce přestala brečet a ani zima mi nebyla. V jeho náruči jsem se vůbec nebála. Ozval se najednou obrovský hrom a já se k němu přitiskla ještě víc. Jeremy mi dal pusu na čelo a něco mi začal šeptat. Ja už ale po chvilce pravidelně oddechovala. Usnula jsem v jeho náruči a byl to nejlepší spánek za posledních šest měsíců.
💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜💕💜
Mam tu teda nový díl:) dávejte komenty a voty🎈
Měla jsem to vídat už Včera ale nebudu vám lhát... Usnula jsem když jsem to psala. Dneska jsem domů přišla až před před půl hodinou a teď jdu spát. 😴 btw. Jo je tam hodně chyb omlouvám se.👀
Jak se vám to zatím líbí?😳 napište do komentů co chcete aby se stalo.😋
Kyrda XOXO💋
ČTEŠ
This Boy. [POZASTAVENO]
Genç KurguIsabella Davis- neměla to v životě lehké. Před rokem jí zastřelili otce a její děda jí od malička sexuálně zneužíval. Hodně dobře jezdí na skateboardu a je to celkově slušná holka. Pojede na prázdniny k babičce na celý dva měsíce a vypadá to na zase...