Los Angeles

169 4 0
                                    

Dneska se stěhujeme do Los Angeles.Máme už tam nábytek,ale já tam ještě nebyla.Jezdili tam spíše rodiče a všechno zařizovali.Jsem zvědavá jaký to je,jaký budu mít hlavně pokoj a jaký budeme mít barák.Nechci opustit svojí nejlepší kámošku Katku a svého přítele Patrika.Včera jsem mu dala konec a nevzal to moc dobře.Nechci opustit svojí škola.Chodím,no spíše jsem chodila na Gympl.Nechci opustit svoje prarodiče (babička a dědeček),přátelé,svůj pokoj,který milují,apod..

Ale zase na druhou stranu se těším.Jsem zvědavá jaký to tam je.Jací jsou tam kluci,školy,lidí,město,stát,apod..Ano jsem hodně zvědavá holka.

''Báro,pojď dolů máš tu návštěvu.'' zařvala mamka z kuchyně

''Už jdu mami.'' zařvala jsem na mamku,ale příjemným tonem

''Ahoj Barčo přišli jsme se s tebou rozloučit,když se už stěhuješ.'' oznámila mi Katka

''Jé ahoj,děkují moc,že jste přišli se se mnou rozloučit.Bude se mi moc stýskat po vás.'' už jsem začala brečet

Obejmuli jsme se všichni,udělali společnou fotku,brečeli jsme všichni i dokonce Patrik!A slíbili jsme si že si budeme furt volat na skype,psát si na fb,apod..

''Báro,pojď už je tu táta,už pojedeme.Holky a Patriku ráda jsem se s vámi poznala,snad někdy přiletíme za námi.Budete mi chybět.Ahoj a mějte se hezky,Báro pak přijdi do auta,budeme tě čekat.''oznámila mi mamka

''Dobře mami.Budeme mi moc chybět,už radši půjdu ať se tu nerozbrečím úplně a ať na mě zbytečně nečekají.Ahoj budete mi moc chybět..(:'()''řekla jsem všem a obejmula jsem každého.

Na sedla jsem do auta,mávala jsem jím a brečela jsem.Mojí rodiče mě v tomhle tom chápou.Právě jedeme na letiště a pak směr --> Los Angeles.


*Snad se vám můj nový příběh líbí.Budu ráda za každý komentář,kdo si to přečte a za hlasování!!..


Zamilovala jsem se do upíra!Kde žijí příběhy. Začni objevovat