Dneska den ve škole pěkně rychle utekl.Sedím ve školní jídelně a všichni na mě skoro čumí a nechápu proč.Přišla jedna holka za mnou,ze třídy.Myslím že se jmenuje Katrin?Nebo tak nějak.
,,Ahoj''
,,Ahoj,proč na mě tak všichni čumí a co potřebuješ?'' řekla jsem jí
,,Celá škola se dozvěděla,že jsi tu nová,a že si se začala sním bavit.'' ukázala na Justina
,,To vám tak moc vadí že se s ním bavím nebo co??!A co jako že jsem tu nová?!Sorry,nechci být na tebe hnusná,ale už mě štve jak každý každý den na mě čumí a něco si šeptají.'' řekla jsem jí a zvedla jsem se.
Šla jsem dát tácek do takového okénka a šla jsem jídelnou pryč i když furt na mě všichni čuměli.Tak jsem udělala jedno. ,,Baví vás se furt na mě čumět?Radši se podívejte na sebe a čumte a pomlouvejte okolo vás.'' zakřičela jsem na celou jídelnu.Všichni se na mě podívali a zčervenali.Bod pro mě.HAH.A sklopili hlavu dolů.Vyšla jsem z jídelny a byla jsem na sebe poprvé v životě na sebe až moc pyšná!Vydala jsem se rovnou ke svojí skřínce.Dávala jsem si bundu,když na jednou mi někdo pomohl s bundou.Ten někdo byl samozřejmě Justin.Měl úsměv od ucha k uchu.A díval se na mě jako kdyby mě chtěl zabít a pak zničehonic promluvil.
,,Ahoj promiň,že jsem tě vylekal.''
,,Ahoj,jo to je v pořádku nic se nestalo.''
,,Co děláš po škole?''
,,Asi půjdu domů,uklidím a udělám si úkoly a budu koukat na televizi proč?Ty?''
,,Budu se nudit,nechceš se ke mě stavit?Neboj se nic ti neudělám,neznásilním tě a nic podobného.'' mrkl na mě
,,No možná jo,nevím.'' a cítila jsem na svých tvářích horkost,bezva začala jsem se červenat
,,Prosím,pomůžu ti s úkoly a klidně se můžeš u nás dívat na televizi,aspoň se nebudeme nudit.''
,,No tak dobře no.V kolik se mám stavit?''
,,Víš co?Pojedeme k tobě já ti pomůžu s úklidem a půjdeme k nám co ty na to?''
,,Dobře,ale pod jednou podmínkou.''
,,Pod jakou?''
,,Že mi nebudeš pomáhat uklízet.Sedneš si v obýváku na gauč a zapneš si televizi a nebudeš se vůbec na mě koukat.Jasný?!''
,,No tak jo.A proč bych se na tebe neměl dívat?''
,,Protože se stydím a nemám to ráda.A pojď už.''
Šli jsme směrem k jeho autu.Nasedli jsme a vyjeli jsme.Cestou jsme ani jeden neprohodili ani jedno slovo.Poslouchali jsme hudbu.Za pár minut byl před naším barákem a zastavil.Vylezla jsem a šla jsem po boku s Justinem k naším dveřím.Když jsem odemykala a chtěla jsem otevřít dveře,tak mě ale Justin chytil za ruku.Podívala jsem se na něho.Ten se na mě koukl šibalským úsměvem.A než jsem se nenadala,tak jsem byla v jeho náručí a pak přešel se mnou prach a zavřel nohou dveře.Potom mě položil na zem a já ho obejmula.A ani nevím proč.Uklízení mě trvalo asi tak nějak dvě hodiny.Pak jsme šli k němu.Měla jsem strach.Co když mě jenom fakt bude chtít znásilnit a pak zabít a pak zakopat někde v lese??Ale jak ta myšlenka rychle přišla tak pěkně rychle odešla.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ahoj snad se vám dnešní díl bude líbit.Omlouvám se,že jsem dlouho nepřišla,ale nebudu vám lhát.Nic mě nenapadalo a neměla jsem nějakou extra náladu.Ale teď budu přidávat nějaké díly,dokud jsou ty prázdniny,potom je opět budu přidávat maximálně jednou do týdne!!.:(
ČTEŠ
Zamilovala jsem se do upíra!
VampireAhoj jsem obyčejná holka.Je mi 16 let a přestěhovali jsme se do Los Angeles.Jsem jedináček.Narodila jsem se v České republice.A jmenují se Bára.