Změna je život-upír

85 1 0
                                    

*O 3 MĚSÍCE POZDĚJI*

Dnes jsou to přesně 3 měsíce,co chodím s upírem,ještě jsme spolu nespali což mě trochu štve,vím že by tě mohlo ublížit,kdybychom jsme měli sex,ale zkusit to musíme,když sním chci jednou děti.Tak strašně moc ho milují,ale i on mě,jsme oba dva dospělí,tak proč by jsme to nemohli jednou prostě zkusit no ne?!

,,Miláčku,mám na tebe pár otázek.''

,,Lásko,no povídej.''

,,Chtěl by si se mnou někdy děti?''

Asi jsem ho právě zaskočila.

,,Jo chtěl bych s tebou mít děti,ale je tu menší problém.''

,,Jaký?''

,,Že jsi člověk a já upír a ten porod by tě mohl zabít,když by si porodila jako člověk,ale kdyby si to porodila jako upír,tak by se ti nic nestalo...''

,,Dobře beru to.Můžeš mě změnit.Prosím..''

,,Cože?!''

,,Prosím,nebudu toho litovat,ale chci prostě mít děti,žít s tebou až navždy,mít s tebou mít rodinu,apod..''

,,Jak ty to děláš,že mě vždy překecáš!..No tak dobře no a kdy chceš změnit se?''

,,Hned.''

,,No tak..ehm...jo..pojď jsem no...''


Šla jsem k němu pomalu,protože jsem měla strach jestli to zvládne se ovládat nebo ne.Co když mě to kousnutí bude bolet?Co když se nezměním?Tolik otázek mi proletělo v hlavě,ale ani jedna odpověď.

Stála jsem u něj a cítila jsem se úplně divně.Vzal mi opatrně za hlavu naklonil jí doprava,rty přiložil k mému krku,a pak kousl.Byl to úplně jiný pocit a divný pocit,připadala jsem si jako v jiném těle ne ve svém.Cítila jsem jak se ode mně odtáhl a koukal na mě s těmi zlatými kukadly (oči).Slyšela,tak právě spadl list?To je pěkná kravina to nejde slyšet nebo jo?Slyšela jsem jak tluče srdce našeho souseda,vedle našeho rodinného baráku.Bylo to krásný,že jsem všechno slyšela,cítila,apod..Podívala jsem se znovu na něj a hned jsem se na něj vrhla,líbali jsme se..pomalu jsme šli k naší k ložnici a vysvlékali jsme se a pak se na mě podíval jako kdyby se mě ptal o svolení a já přikývla..Pomalu,ale opatrně do mě vnikl,bolelo to,protože jsem byla ještě panna,ale bylo to něco krásného a neuvěřitelného.POmalu,ale jistě přirážel až nasadil velký tempo.Se divím,že jsme nerozbili postel ani nic jiného.Když  jsme oba dva vyvrcholili tak si lehl vedle mě.Pak jsme vyčerpáním po sexu usnuli.Vedle sebe.


---------------------

Další příběh je tu.Hrozně se moc omlouvám,ale nemám vůbec čas na psaní..musím nahrazovat praxi a učit se do školy..ale budu to dělat tak abych všechno stíhala.Snad se vám tenhle ten příběh líbí!..:*


Zamilovala jsem se do upíra!Kde žijí příběhy. Začni objevovat