#4.část

99 6 0
                                    

Byl to on.Ten kluk do kterého jsem vrazila omylem,a ten který byl na mě hnusný.

Podíval se na mě,usmál se ale falešně a já protočila očima.Ředitelka mu řekla,ať mi ukáže celou školu,a že po zbytek dne omlouvá ze školy.Bezva no.Vyšli jsme z ředitelny,táhl mě velkou a širokou a hodně dlouhou chodbou.Zastavili jsme se.,,Tady je chemie,vedle je přírodopis,vedle ní jsou počítače.''řekl to obyčejně bez nějaké emoci.,,Hm.''jsem mu odpověděla.Šli jsme dál,a zastavili jsme se před dámskými a chlapskými záchody.Co chce po mě?Si myslí,že ho zatáhnu na záchody,a tam se sním  vyspím?!Ani náhodou!!Moje první panenství si nechám s někým pravým,ale rozhodně ne sním!Ano jsem panna,a jsem na sebe pyšná.,,Počkej tu na mě,tu si odskočit.Ale jestli chceš tak můžeš jít sebou,a můžeš mi ho vy honit a vykouřit.''řekl a ďábelský se usmál.Hajzl.,,Ne díky,ještě bych se lekla takového malého nádobíčka..''a mrkla jsem na něj.Ale to jsem neměla dělat.Chytl mě za zápěstí a zlomil ho,ani nevím jak,ale bolí to jak něco.Pak se usmál.,,Sorry,ale rozhodně ho mám větší než si myslíš,a mrkat na mě nebudeš krávo jedna!A ještě jednou,tak si mě nepřej a teď tu budeš čekat,jestli nebudeš najdu si tě a příště dopadneš hůř!''a to už začal na mě řvát.,,Tebe nebudu poslouchat,není můj brácha,ani mamka ani nikdo z rodiny.Tak mi polib prdel.Jdu na ošetřovnu,a jestli to mám zlomené tak jdu za ředitelkou.!''jak jsem mu to řekla,tak mi na pravé straně přilétla facka.Bezva budu tam mít obtisk.To mi pěkně začíná první den na střední.Podíval se na mě,viděla jsem v jeho očích nenávist,smutek,zlost a slzy?!To jako fakt?!!Obrátil se a zmizel ve dveřích.Šel na WC.Budu tu muset na něj tu čekat,aby mi celou školu ukázal.Čekám tu na něj už dobré půl hodiny.To si ho tam honí nebo co?Konečně vyšel.Podívala jsem se do jeho očích a viděla jsem,že je zlaté oči.Cože?!Vždyť takové neexistují.Jenom takové čočky existují,ale on čočky nemá.A takoví oči mají buď vlci nebo upíři.Do prdele snad není upír.

Z pohledu Kevina (toho kluka,který jí má ukázat školu)

Podíval jsem se na ní.Viděl jsem v jejích očích strach,nenávist,smutek.Ale nejvíce mě znervozňovalo,že furt se na mě dívá.Vytáhl jsem svůj mobil.No do prdele.Moje oči mají zlatou barvu.Jsem v háji.Jestli zjistí,že jsem upír,tak může někde vykecat,takže jí buď budu muset zabít nebo jí proměnit.Ale nechci jí proměnit.Protože se mě líbí.A mrzí mě to,že jsem jí dál facku,ona je nevinná,krásná,ten její úsměv.Sakra Kevine,nemůžeš se zamilovat do člověka,jsi monstrum.!Prostě nemůžeš.Už je pozdě,zamiloval jsem se do ní.

,,Moc se ti omlouvám za tu facku,nevím co to do mně vjelo.''řekl jsem jí a podíval se na ní.

,,Hm..prominu ti to,pod jednou podmínkou.'' mi řekla,a mě málem zaskočilo

,,Pod jakou?''

,,Řekneš mi proč,jsi měl předtím hnědé oči,a teď je máš zlaté oči?''jak mi to řekla tak sklopila hlavu

,,Jednou to poznáš.Teď ti to nemohu říct,ale bude to co nejdříve.Možná ti to i ukážu nebo řeknu.''řekl jsem to  na jeden nádech.Podívala se na mě překvapeně.

,,Dobře.Už půjdu domů,tak zatím ahoj'' a usmála se na mě

,,Dobře,jestli chceš tak tě můžu hodit domů,pokud se mě nebojíš?!''řekl jsem jí

,,No víš já ti nevím,znám tě jenom den.A nebojím se tě.Ale jestli ti to nebude vadit,tak mě můžeš hodit domů.''řekla mi a usmála,ale v očích jsem viděl,že se mě trošku bojí.

,,Tak pojď,vidím to v očích,že se mě bojíš.''šli jsme k mému BMW černému.

Otevřel jsem jí dveře,jako gentleman.Usmála se na mě.Obešel auto.Nasedl jsem a nastartoval.V autě bylo příšerné ticho.Pak jsem jí zastavil před domem.Vím kde bydlí,protože bydlím hned vedle jejich baráku.

,,Jak víš kde bydlím?'' řekla mi

,,Bydlím hned vedle vás.''  a mrkl jsem na ní.

,,Ahá no.Tak děkují za odvoz.'' řekla otevřela dveře,zavřela a šla domů.

Popojel jsem ten jeden metr,zastavil vypl jsem motor.Vylezl jsem a zamkl jsem auto a vydal se k mému baráku.







Snad se vám tenhle ten díl líbí.Děkují za hlasování,a za přečtení.Příjemné čtení.:) Užijte si víkend.


Zamilovala jsem se do upíra!Kde žijí příběhy. Začni objevovat