Stáli jsme před krásným a docela velkým rodinným domkem.Měl barvu pomeranče a okna byli hnědé (snad víte jak to myslím.:D). Šli jsme po chodníkové cestičce k hnědým dveřím,popravdě měla jsem strach,co když jsou jeho rodiče doma,apod..tolik myšlenek,ale žádná odpověď!Když otevřel dveře a vešli jsme do chodby myslela jsem,že hned na místě omdlím!..Vyzuli jsme si boty a šli jsme po schodech do nějakého pokoje.Když otevřel tak jsme se nacházeli asi v jeho pokoji (viz média). Na tož ,že je to kluk tak tu má čisto a uklízeno,což se divím.U dveří měl kytaru,kterou si vzal do ruky a šel ke svojí posteli kde si také sedl a vyzval mě ať si k němu vedle něj sednu.Tak jsem to taky tak udělala.Začal hrát na kytaru krásnou písničku. Pusťte si jí!!
Ze začátku jsem ho nepochopila,proč mi jí zpívá,ale potom mě to do cvaklo. On mě miluje!Ten pocit že já ho taky milují,ale nevím jak mu to mám naznačit.Dozpíval poslední sloku písně,odložil kytaru a začal se ke mě přibližovat.A pak se jeho rty dotkly těch mích.Bože,jeho rty chutnají po ovoci,jsou tak měkké ale plné.Začala jsem sním pracovat.Jedna ruka jeho si mě k němu více přiblížila a druhá ruka byla na mé tváři.Hladil mojí tvář.Snad poprvé v životě jsem cítila motýlky v břiše,a stoupli mi chlupy na rukách,takže mám husinu.Já jsem se do něj zamilovala.Doufám,že on taky mě miluje jinak jsem v háji.Protože bych se hodně trápila.Pak jsme se museli odtrhnout,protože nám docházel vzduch,koukali jsme si navzájem do oči a potom prolomil to ticho.
,,Musím ti něco říct.''
,,Já tobě taky,řekni ty první.''
,,Milují tě a jsem tak trochu ehm .....''
,,Taky tě milují.Co jsi?'' trochu jsem začala vyšilovat
,,Neboj se mě prosím,jsem tak trochu ehm upír.''
,,Cože jsi?!!To mi chceš říct že jsem se zamilovala do upíra?!''
,,Ehm jo,promiň.''
,,To nevadí,pokud mě nechceš vysát.'' a začala jsem se smát a on se ke mě přidal
,,Neboj se svojí lásku nikdy nevysají.''
A zase jsme se líbali.Jak já ho milují!..<3
ČTEŠ
Zamilovala jsem se do upíra!
VampireAhoj jsem obyčejná holka.Je mi 16 let a přestěhovali jsme se do Los Angeles.Jsem jedináček.Narodila jsem se v České republice.A jmenují se Bára.