#2.část

118 5 0
                                    

Právě stojíme před naším rodinným domem,je opravdu krásný.Los Angeles je tu opravdu krásně.Bydlíme v takové klidnější ulici,ale asi tu nejsem nejmladší holka,možná tu budou i kluci hezcí a holky.Chtěla bych tu najít nějaké přátelé,ale bojím se že mě mezi sebe nevezmou,když jsem se přistěhovala.Snad mě chápete.Vydali jsme se přímo k tomu rodinnému domečku,vypadá,že tu ještě nikdy nikdo nebydlel.Ale možná se mi to zdá.Zastavíme se aby mamka mohla odemknout barák už náš,snad se už nikdy nebudeme stěhovat.Vejdeme dovnitř a já spadnu na zem,protože je to tu obrovské a nádherné.No prostě WOW.Vyjdu nahoru abych si mohla najít svůj pokoj,abych si tam mohla dát svoje kufry a jít si prohlédnout barák a nakonec pak svůj pokoj.Otevřu dveře a zjistím že je to ložnice pro moje rodiče je pěkná útulná a velká,zavřu a jdu dál vedle jdu a to je pokoj pro hosty jdu dál a otevřu a zjistím,že  je to můj pokoj,štípněte mě nebo se mi to zdá?!.Ne nezdá.Dám si dovnitř kufry a jdu si prohlédnout dům,nejdříve zevnitř a pak z venčí.Právě stojím v obýváků je sladěný do šedé barvy,uprostřed je velká plazmová televize na zdi samozřejmě,pak velký gauč šedo-bílo-černý,pak květiny,jako například palma,orchidej,apod..Jdu dál a jsem ve středně velké kuchyní,která je sladěná do oranžovo-hnědé barvy,na oknech jsou dvě orchidejí,ale strašně krásné,pak velká kuchyncí linka,hnědé světlé barvy a je to do písmene L a uprostřed je takoví ostrůvek,a  kolem toho jsou barové židle a pak jídelní  stůl se 6 židlemi?!..Teprve jsem si prohlédla tři místnosti a jsem už unavená,přemýšlím že to nechám na zítřek.Zítra mám celý den volno,takže se dokouknu a pak se podívám po okolím.Jdu po schodech na horu dám se doleva na konec chodby otevřu dveře,zavřu je za sebou a jdu  si lehnout i s oblečením co mám na sobě a překvapivě hned usnu.



A je tu další díl.Příjemné čtení,jo vím je to nudné,ale brzo to bude zajímavé a nudit se rozhodně nebudete..:)Ahoj a děkují


Zamilovala jsem se do upíra!Kde žijí příběhy. Začni objevovat