PENGENALAN

7K 165 87
                                    

Assalamualaikum kepada penggemar membaca koleksi koleksi berhantu. Nak tanya ni? Korang memang tak takut hantu atau pun tak percaya hantu?
Sukanya kan korang baca mengenai hantu hantu ni. Tak takut ke? Atau yakin yang apa yg aku katakan ini hanya dusta dan sekadar cerpen seram? "Ceh kulit depan nampak tak seram pun, penulis nk saiko je ni" kau pernah dengar? Atau banyak kali dengar orang kata Don't Judge A Book by It's Cover. Kau paham tak maksud dia? Ke kau faham tapi taknak practic kan dalam life kau? Kalau kau manusia jenis yang faham baguslah. Kalau kau jenis manusia yang tak faham. Aku malas nk sembang pung pang pung pang kat sini. So aku chaw!
Eh? Berbalik kepada tadi. Walaupun kulit depan dia aku sengaja buat mcm tak seram. Isi dalam dia? Kau tau ke? Baca dulu. Kalau tak seram atau pun merapu kau boleh baca balik about aku kat wattpad ni. Belah profile. Nanti kau faham.
Korang dah cukup berani ke ashik collect cerita berhantu je kat wattpad ni? Sukanya kan baca sebelum tidur waktu tengah tengah malam. Apa? Baru ada feel? Bagusnya. Tapi korang tau ke? Yang korang tengah sesedap layan cerita DIA. DIA tak suka! Aku saiko korang? Takdelah. Aku cakap betul ni. Mana ada benda suka kalau kita dok sibuk jaga hal orang lain kan? Hihi. Jangan takut. DIA tengah perhatikan kau je. Sebab dia nak tau jugak kau baca apa tentang dia. Jangan terkejut kalau kau tetiba nampak dia kat kaki kau, belakang kepala kau. Hati hati..

Certot: SeramWhere stories live. Discover now