4.Bölüm ''İNSAF''
Multimedya'da Çağlayan
Bölüm Şarkısı: Lorde - Royals (Biraz farklılık yapıp bir kaç bölüm yabancı şarkı ekleyeceğim :) )
ARMİNA'DAN
"Armina?"
Derya'nın yüzü aniden kasıldığında yere düşmemek için kapının pervazına elimi iyice yasladım.
Derya kabanı tekrar giyip önünü kapadığında gözümden bir kaç damla yaş daha süzüldü.
Aniden nasıl yaptığımı bilemeden yüzüne bir tokat indirdim.
Tokat sesi duvarlara yankılanırken onu içeriye alıp kapıyı kapattım.
Arkamı dönüp ona baktığımda, elini kanayan dudağına götürdü.
"Sen bunu nasıl yaparsın?" diye fısıldadım. Ben nasıl bir oyunun içerisindeydim?
"Sen bana nasıl yaparsın Derya!"
Sesim tok bir şekilde odayı doldururken Çağlayan öylece bana bakıyordu. Bir şey diyemiyordu.
Derya'nın yanına gidip omuzlarını sarsıp bir elimle kumral saçlarını kavradım.
"Sen böyle insafsız bir kız mısın Derya?! Konuş! Konuş!!"
Çığlıklarım ve hıçkırıklarım sona ermezken saçını sertçe bırakıp yere çöktüm.
"Sen benim canımdın. Arkadaşımdın. Sırdaşım idin.."
Ellerimle sehpaya tekrar vurdum.
"Sen benim ailem idin! Bu kadar mı namusun yok senin! İnsaf diye bir şey yok mu sende!"
Tekrar ayağa kalktım ve tekrar omuzlarını sarstım.
"Söyle bana! Bu kadar mı vicdansızsın Derya! Konuş.. Ne olursun konuş!"
Daha fazla dayanamayan Çağlayan yanıma gelip kolumu tuttu.
"Armina.."
"Bırak beni!" diye adeta kükreyince Çağlayan sanki elektirik çarpmışçasına kolumu bıraktı.
"Sizden iğreniyorum."
Koltuktan çantamı alıp hızla kapıyı açıp evden çıktım.
"Armina!"
Çağlayan arkamdan seslenirken onu umursamadan koşmaya başladım.
Hava yağmurluydu.
Zaten buraya geldiğimde yağmur yağıyordu.
Koştum.. Koştum.. Koştum.
Kendime gelene kadar, haykırışlarımı caddelere duyurmak istercesine, çığlıklar atarak koştum.
Derya.. Can dostum. Biricik arkadaşımdı o benim. Bunu nasıl yapmaya kalkışmıştı.
Hiç mi kimse benim mutluluğumu düşünmüyordu?
Herkesin hep sırtımdan vurması mı gerekiyordu?
Dar bir sokağa girerken biraz kenarda durarak soluk alış verişlerimi düzenledim.
Kafamı siyah gökyüzüme çıkarırken yanağımdan süzülen gözyaşı köprücük kemiklerimden oradan da siyah zemine düştü.
O anda yağmur kendini belli edercesine fazlalaştı. Gözyaşlarım yağmurun damlalarıyla karışırken, yağmur hızlandıkça sanki benim gözyaşlarımda hızlanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUZ 2 ~Okyanusun Hikâyesi
Romance-Serinin ilki olan UYUZ kitabının devamıdır!- ☆☆☆ "...Aklımdan geçenleri artık bir terazide tartamıyorum. Hep bir dengesizlik, hep bir eşitsizlik oluyor. Ne yapacağımı ne zaman mutlu olacağımı bilmiyorum. Huzur du istediğim şey. Birazcık huzur. Bira...