12.Bölüm - "ULUDAĞ"

189 8 11
                                    

12.Bölüm - "ULUDAĞ"

Bölüm Şarkısı: Kubat - Al Ömrümü

Bu bölüm yılbaşı özel bölümüyle birleşmiştir. 11. Bölümün devamı ve ayrıca yılbaşı bölümü. Diğer bölümde de yılbaşı devam edecektir!
Yetiştirmek amacıyla böyle yapmak zorunda kaldım.
İyi okumalar.

ARMİNA'DAN

Üstümde tepinen o rahatsız şey ile gözlerimi araladım.

Bu da nesiydi böyle!?

Kafama kadar çektiğim yorganı ayağımla iteklediğimde, sert bir şeye ayağım çarpmış hatta bir erkeğin inleme sesi dudaklarından dökülmüştü.

Sırtımı hızla kaldırdığımda yatağın bir ucunda olan bir Çağlayan görmek aklıma gelmezdi.

Gözleri bana çevirdiğinde şoka uğradım.

Gri gözleri siyahların içine hapsolmuştu.

"Çağlayan?"

Tekrar inleyerek ayağı kalktı.

"O ayağına bir mükayet ol. Nereye vurduğunun -tekrar inledi- farkında mısın?

Gözlerim kısıldı ve elinin tuttuğu yere çevirdim.

Oha Armina oha! Adamın kasıklarına mı vurdun sen şimdi! Oha sana oha.

Yanaklarım morardı boynum kan kırmızısına büründü.

Gözlerimi kaçırıp kafamı kaşımaya başladım.

"B-ben"

"Tamam. Sorun değil."

Yumuşak sesinin nefesini saçlarımın arasında hissettim.

Titrek bir nefes aldım.

Saçlarımın arasından başlayıp dudaklarımın kenarına kadar boylu boyunca yüzümü öpmeye başladı.

Dudaklarımın tam kenarını da öpüp gözlerime baktı.
Dudaklarımdan nefes alıp verdim. Kalbimin atışı hızlanırken elim sert ve kaslı geniş omzuna tutundu.

Dokunsalar cam gibi dağılacaktım.

Vanilyalı nefesi dudaklarıma çarpıp tekrar ona dönüyordu. O kadar yakındı dudaklarımız.

İkimizden biri ağzını açsa dudakları dudaklarıma değecekti biliyorum.

Gözlerim istem dışı titreyerek kapandı. Kapandığı an etli dudakları benim ince dudaklarımla buluştu.

Dudaklarımı aralayıp aramızdaki etten duvarı kaldırdım. Kıvrımlı dili benimkiyle dans etmeye başladı.

Sonsuzluğun şarkısı ile birlikte birbirlerine kenetlenip o eşsiz danslarını ettiler.

Kalbim dudaklarımda atarken ellerim o asi ve sırılsıklam olmuş saçlarına kaydı ve onu sarıp sarmalamaya başladı.

Elmacık kemiklerimde gezindi onun elide. Nefes nefese o şehvetli dansı bitirdik ve dudaklarımızı birbirimizden ayırdık.

Terli alnı benim alnıma yaslandı ve güç aldı.

"Sonsuzluğu bulmuş gibiyim.." diye fısıldadım kollarım omuzlarından boynuna çıkıp ona sarılırken.

"Nefes aldı sayende hayatım.'' Dedi bana tutkulu bakışlarını yollarken.

"Bir yılı daha seninle bitireceğim ha?" Dedim gülümserken. Nefesim düzene girmiş, göğüs kafesim artık normal hızıyla inip kalkmaya başlamıştı.

UYUZ 2 ~Okyanusun HikâyesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin