agak lme sye x update tunggu kwn punye pasl tpy dh mls nk tunggu sye nk update setiap hariiii.......enjoy.....
**********
*rumah byul*
han byul bngun awl kerana hendak ke sekolah selepas puas hati dengn penampilan nye lalu han byul turun ke bawah....
"aik oppa rse oppa x kejut byul lagi.....awl betul bngun"kata nickhun dengn nada terkejut
"terbangun la oppa sejak sekolh sini byul ade mimpi yng bukan2"ujar han byul"hmmmm abaikan je mimpi kan mainan tidur"nasihat nickhun"ok oppa...oppa pon cepat la mkn byul rse nk gi kolah awl harini"kata byul lagi....
*sekolah*
sampai di kelas han byul mengabil tempat duduk dan termenung tiba2 pintu kelas dibuka dan 7 orng pelajar lelaki masuk ke dlm kelas..."hye selamat pagi"tegur salah seorng dari mereka"ouhh hye selamat pagi juga"balas han byul"name saye jin kim seok jin awk"kata jin dengn ramah"name saye han byul"bals han byul pendek"jom la saye kenal kan sye punye geng"ajak jin
kim seok jin memegang tngan han byul dan membawa nya ke tempat duduk nye..."kenal kan ni rapmon,suga,jiminie,j-hope,jung kookie and the alien v"kim seok jin memperkenal kan rakan2 nye.....
"ouhhh annyeonghaseyo..."kata han byul..."byulllllllllllll!!!!!"jerit v secare tiba2....."ape????"tanye han byul separuh terkejut..."saje nk sebut nme awk hahahahaha(gelak smbil melompat x tentu arah)"kata v girang...."sorry la klau awk rse x selesa ngn perangai v ni die memang pelik sikit...al maklum la x cukup vitamin"kata suga dengn penuh gaya swag nye..
"ouhh x de la sye suke la perangai v ni gile2 mcm sye tpi klau sye ni gile pasl vampire huhuhu"kata han byul smbil menarik kerusi berdekatan lalu duduk....
kesemue ahli bts (sebb kan dorng ni top so dorng ade nme gp) tersenyap dan memandang wajah masing2.....
*balik*
han byul berjalan dri sekolah ke taman tempat biase han byul menunggu abng nye....
tiba2 ade seorng lelaki pelik menghampiri han byul lalu berkata"tumpang tnye awk ni han byul ke"tnye lelaki pelik itu"ye saye han byul awk ni sape plk"tanye han byul kembali"saye diarah kan untuk ambil jantung awak"kata lelaki pelik itu dan mata nye kelihatan bersinar kemerahan.........
han byul terkejut sehingga terasa kaki nya lemah untuk berjalan.....belum sempat lelaki itu bertindak ade seseorng yng terlebih dahulu melindungi han byul x lain lagi bts...
"awak x ape2 kenape awk sorng mne nickhun asl die x amin awk??"tanye jin dengn penuh kerisauan....."..."tiada sambuatan dari han byul jin berase pelik lalu jin terus terbangun kerana terkejut.....
********
jeng jeng jeng...
bia suspen sikit.....
sorry typo...n klau x best komen.....vote...thanks for reading...
YOU ARE READING
(HIATUS)vampire secret contract(bts malay fanfic)
FanfictionRead if you want to know