sorry....
**********
kim hyo sun telah merasa berkuasa..
"Semasa kau sibuk menyerap kuasa dari pokok tu kitorang dah pasang perangkap supaya kau x boleh bebas lagi permaisuri evil or should i call you kim sunnie.."kata2 suga sudah mula membuat ahli bts tercengang termasuklah kim hyo sun.
Kim hyo sun panik bila melihat disebelah nya bukan anak2 buah nya tpi tunggul kayu yang telah kering kerana kelembapan itu telah diserap..
"Oppa lepas dah khianati saye berani oppa tunjuk kan muka depan saya"kim hyo sun bersuara tpi pelik kerana tdi suaranya seakan wanita pertengahan tahun tpi kini seperti gadis muda yang bru berusia 20-an..
Suga kehadapan kerana tiada apa yang perlu dirisaukan kini kim hyo sun berada dalam bulatan kurungan abadi suga..
"Mian..your mom kill my brother woozi you think i just stay without do anything?"suga balas kembali dengan nada yang dikawal..kalau ikutkan hatinya ingin saja dia menamat kan riwayat kim hyo sun tpi memikirkan tubuh kim hyo sun pakai adalah tubuh seorang yang dia cintai dia bersabar sahaja..
Permaisuri jihyo hanya melihat sejauh mana kah perkara ini akan berlaku dan bilakah seorang lagi permaisuri akan kembali mungkin datang dan mungkin tidak...
*Flashback*
"Ommonim ape salah adik saya"laju airmata suga mengalir sambil melihat adiknya yang terapung apung diudara..tiada apa yang boleh dilakukan kerana dia masih tidak tahu apa kuasa nya dan bagaimana mau menghidupkan nya..
"Berani nya adik kau datang dan ingin mencuri rantai pusaka berkuasan aku"kim hyo sun begitu marah lalu menggenggam tangan nya lalu dengan itu woozi dri jasad terus bertukar menjadi debu2 yang terapung..
"Oppa!"
Suga kelu terasa sudah tiada maknanya lagi
Tiba2 jantung suga menyala terang terus menyinari setiap pelusuk rumah itu..
Kuasa yang ditunggu telah muncul..dengan sepantas kilat kim hyo sun juga tidk dpt melihat pergerakan suga yang begitu laju sekali...
Anak perempuan kim hyo sun berada di muka pintu dia bru gembira melihat buah hatinya tpi berubah bila melihat apa yang telah berlaku..
Suga sepantas kilat membunuh kim hyo sun sehingga menjadi debu2 hitam..
Tpi tanpa suga perasan debu2 hitam itu menuju ke arah kekasihnya dan terus masuk ke dalam badan..
"Hyo-ahh.. im sorry and i love you"kata2 terakhir suga pada orng yng dia cintai selama ini kim sunnie..
*****
That it for today sorry guys lame x update yang bace and stay menunggu aq sngt hargai..sejujurnya otak aq tahun ni memng hang habiss..aq harap korang still enjoy and love it..Vote☆
Comments ♡
YOU ARE READING
(HIATUS)vampire secret contract(bts malay fanfic)
FanfictionRead if you want to know