Hyeee sowy sesangt lmbt update...ni sye buat update sbb ade sowng ni support syee dan sye hppy smpai nk buat ff ni cepat2....enjoy....
*****
'Hey ape nihhh..jangn!!!! Tolong hentikan!!...hyunggggggggg............pergi..jangn bunuh hyung aku jeballl...jung kook lari cept....kenpe korng x denga ape aku ckp tolongggggggggg...'
"Yahhh v bngun la asl ni...ko mimpi ape smpai jdi mcm ni??"tnye jin yng kebetulan lalu dihadpan bilik v...
Sebaik sahaje v membuka mate dan melihat jin v terus bngun memeluk jin dan terus menangis"jeball hyung jngn tinggal kan v....she is back hyunggg..."kate v smbil menangis teresak2...
"Spe yng kembali?"tnye jin
"Kim hyo sun hyung die akan kembli tuk bunuh kite"bls v smbil melepas kan pelukan dan menyapuri air mate nye menggunakan tngn...
Jin tersentak lalu jin meminta diri sebentar ingin melihat keadaan han byu...
Sebaik sahaja jin melangkah di depan bilik han byul alangkah terkejut nye bile jin merase aura yng x diesenangi...
Tidk smpai berape minit semue ahli bts muncul secare tibe2 di depan bilik han byul..
"Jimin cube bkk pintu ni"kata rapmon sebagai lead disitu...
Jimin mara kedepan pintu lalu mengerluarkan cahaya kehitaman di tombol pintu lalu dengn tibe2 tubuh jimin melayang kebelakang dengn pantas....
Kesemue ahli bts pergi melihat jimin kecuali v...
V kelihatan sngt takut lalu memegang tombol pintu dengn perlahan....dan disedari oleh jung kook....
"V hyung..."kata jung kook dengn perlahan tpi msih boleh didengari oleh ahli bts yng lain...
*********
Ok sye berhenti at sini sbb sye nk buat suspen sikit.....hahaha sorry sbb lmbt update....
Terime kasih yng sudi bace and vote.....
Comment klau nk tegur or nk tnye ke ape ke....
Sorry typo haha adat buat ff mesty la typo...
Vote...love readers....
YOU ARE READING
(HIATUS)vampire secret contract(bts malay fanfic)
FanfictionRead if you want to know