chapter 4(black spirit)

1K 82 3
                                    

stressnye rese bile part ni hilang rse nk baling je pon ni...diatas nasihat kawn yng tersayang sye sabar je hurmmm......enjoy...

********

*taman*

jin terbangun kerana terlalu terkejut dengn ape yng dirasa nya ahli lain yng tdi mengurus kan vampire jahat tlh mengalih kn pandangn ke arah han byul dengn keadaan separuh terkejut..

"jin bawak byul ke tengah hutan mantion sbb takut ape2 terjadi"kata rapmon selaku ketua disitu...

*hutan*

keadaan cuaca disitu kelihatan gelap tidk seperti biase wlaupun msih awl...han byul diletak kan di tngh bulatan khas dibuat oleh suga...

"hyung~~"panggil v....

"kenape v???kenape dengn awk mate awk dh bertukar hijau"kata jhope..

x de sape tahu yng v mempunyai kuase yng agak hebat kerana bapa v adalah alpha vampire suatu ketika dahulu kecuali rapmon....

"bagitau ape yng awk nmpak v dan cube kwl kuase awk supaye tidk bahaya kn diri sendiri"kata rapmon dengn sedikit risau kerana tahu v lemah dlm pengawalan kuasa...

han byul pula ketika itu menyebut sesuatu yng kurang jelas.....

"hyung saye x boleh kwl byul terlalu kuat sye x boleh nk thn"kata v lemah dn perlahan-lahan darah kluar dri mulut v lalu v rebah....

"jimin bawak v ke mantion dan jage die klau lme die kt sini mungkin akn bahaya kn nyawa die dan jhope tolong rawat die"kata jin pula..

pada ketika itu nickhun tiba bersama dengn kim jang di dan kim jung die mereka dtng mengetahui ape yng terjadi pada han byul...

"jung die byul dah nk mati"kata kim jang di apa bila melihat han byul begitu..."ape yng kau ckp hah"kata suga berang...

"jngb marah die sbb dorng ni ade pertalian dengn byul jadi dorng thu ape yng akan berlaku"jelas nickhun...

kembar itu tersenyum lalu pegi memasuki bulatan yng khas itu...mereka berkata dengn tersenyum"mulai sekarang korang kne denga ckp kitorng sbb byul akan mati dan x de lagi ank permaisuri jihyo sekarang la mse nye kebangkitan permaisuri devil hahahahahaha"kata kedue kembar itu dengn ketawa yng menaikkan bulu roma...

***********

fuhh siap sorry la klau x best or typo ni dh nk kering dah otak fikir hope reader enjoy...

ape la yng akan jadi seterusnye????nk thu ke klau nk sile la tunggu dan komen la...

vote...thanks for read...

(HIATUS)vampire secret contract(bts malay fanfic)Where stories live. Discover now