#la media e Reita#
Și cum stăm noi aşa ZBANG!!!
Berea ne sare din mână, sticla cade și bancheta blondei se umple de Timișoreana la 2 litri.
Înjurâm blonda de mamă, ne-a prăpădit berea :((
B.I (panicat): Da ce sa întâmplat?
Blonda (și mai panicată ca B.I): Un câine vai săracu' cred că l-am lovit!! A venit de undeva de sus și a aterizat în fața mașini. *se lamintează blonda pe aceași voce care ne provoacă un râs isteric*
Ce pula mea mai se smiorcăie și asta că cică a aterizat câinele de sus. Da ce câinele zboară în plm! :'))
*râd pe un ton înfundat*
Blonda se dă jos.
Eu: Îmi bag pula în ea de manelistă care ascultă hi-q dacă a călcat câinele, îi fut una în moacă.
B.I: Stai, bre, liniștit că nu era niciun câine, n-am văzut eu? De ce să zboare un câine, dintr-un copac în altu la ora asta. În plus, auzi tu vrun schelălăit?
Alt prost!!! CÂINI NU ZBOARĂ ÎN PULA MEA.
Blonda se întoarce.
Blonda: Vai, ce bine, n-a fost câine, a fost o pungă. Cât am putut să mă speri.
Muream efectiv cum dracu CONFUNZI O PUNGĂ CU UN CÂINE!!!? :'))
Blonda: Da oare ce miroase asa în mașină? Vouă vă miroase?
*B.I dă din cap*
Blonda: Parcă e spirt :/
*Râdem iar*
B.I îmi zice la ureche: Pula mea, asta n-o fi băut niciodată bere? Auzi spirt!
Eu: o fi băut, da dinaia cu lămâie cu gust de pișat de cal.
Pornim. Mai e până la Ploiești pula mea cine știe ce se va mai întâmpla până atunci.
Îmi bag Rotting Christu din nou în ureche. Nici nu apuc să ascult o piesă cap coadă că...
Blonda: Vaiiiiiiiiiiiiii!!! Am loat amendă. Nu se poate am loat și la dus. Se lâlâie blonda după ce a trecut de un radar care îi face poză.
Nu scot casca din ureche, mi-e lene. Îi fac semne lui B.I , fii şi tu amabil, zi-i ceva. Mare prostie fac, B.I îi propune blondei să ne dăm jos să bem o cafea. Blonda e foarte încântată, mai merge vre-o 2 km. și se oprește la un fast-food.
Eu nu pricep ce se întâmplă , iar am oprit, în pula mea, B.I îmi face semne obscene să futem blonda, sau ceva cu o lipeală. Nu înțeleg nimic.
Ne dăm jos. Abia acum observ cum e înbrăcată blonda. Fustă mini roz, săndăluţe cu toc cui și cu străluciu. Colanţi mov. Mă apucă râsu doar când privesc.
B.I: Hai săi dăm muie.
Eu: La o penalitate dasta. Lasă că găsim noi o curvă mai normală în Braşov dacă vrei neapărat.
B.I: Bine :)
Intrăm și noi în fast-food.
Cerem 2 beri. Ne punem la masă cu blonda.
Blonda: Vai dar voi beți bere așa de dimineaţă!! :o
Eu: Nu e încă dimineață e noapte!!
Ne privește ciudat. Îşi toarnă zahăr în cafea. Ce pizdă tristă. Inutilizabilă mă gândesc.
Încep să vorbesc cu B.I deale noastre. Blonda ne privește unpic speriată.
Îşi termină repede cafeaua. Noi nu am terminat berile, vrem să l-om sticlele cu noi dar ne vede:
Blonda: Aoleu da nu puteţi ieşi cu sticlele, nu cred că se poate, mai bine întrebați! O aud barmani şi se uită urât la noi. Dăm berile pe gât și le lăsăm sticlele.
Înjurăm blonda.
Nici B.I nu mai vrea săi dea muie.
Blonda: Unde vă las în Ploiești că am treabă în centru.
B.I: Văleu cât mai e până în Ploiești, mai face perdanta asta sigur ceva pe drum...pula mea...o omorâm sau îi dăm muie...ori ambele.
Ahhhaaa... deci nu ia trecut ce înseamnă să ai 15 ani.Hey scz că a fost aşa lung capitolul. :'))
CITEȘTI
⏪Limite Umane⏩
Teen FictionSunt ateu, lumea mă crede satanist, bisexoal. Dacă vrei să citeşti bine, dacă nu înseamnă că ești manelist. Nu știu pula mea. :)) #Reita Akuma