#la media B.I#
Autostrada arată bengos, parcă nici nu am fi în România. Totul e aşa dark, chiar goth, copaci sunt desfrunziți, nu-i nici țipenie de om și cerul se crăpa uşor de zi. E ceață. Ascultăm în continuare Rotting Christ și ne ia puțin somnul. Ne luăm de mână. Avea mâna micuță și rece, cu inele pe fiecare deget, în afară de alea mari. Îi bag mâna în buzunarul de la geacă. Mă pupă pe obraz. Blonda prinde gestul în oglindă și ne privește înduioșată. Crede că suntem frați. E mișto într-un fel nu se crizează că merge în mașină cu doi sataniști semibeți, care i-au vărsat "spirtul" pe bancheta din spate. Și i-au umplut mașina de noroi.
Sau poate nu știe cei ăia sataniști.
Când să mă ia și pe mine somnul, căldurică, berică, lucifică zbang! GABORI!!!!!!
Cred că ațipisem puțin, că am ratat momentul în care blonda a fost oprită de gabor.
M-am trezit fix cu lanterna gaborului în ochi.
Gaborul o întreabă pe blondă dacă a consumat alcool.
Blonda săraca zice că nu, gaborul insistă, spune că în mașină miroase a votcă.
Alt bou. E bere, bre, ce pula mea aveţi. Gabor tâmpit cu faţă de veceu public. Nu zic nimic însă.
Mă uit la B.I e palid rău, mă întreb ce dracu are?
Gaborul spune că a oprit-o pe blondă că are farurile stinse. Blonda zice că sunt stricate. Păi bine întreabă gaboru, și dumneavoastră conduceți cu farurile așa stinse? Dacă Doamne Ferește faceți vrun accident?
Nu vați gândit să le reparați?
Da ce are? * zice blonda* că mașina e fosforescentă noaptea. Gaboru rânde. Îi dă am amendă și pleacă. Blonda e disperată, a-2 amendă în dimineața asta.
Se dă jos, bate cu piciorul în bordură, se lovește, ţipă, INUTILĂ -_-
Pornim din nou noroc cu gaboru blondei ia trecut cheful de hi-q.
Oprim și noi muzica, să nu se ducă bateria de la mp3player.
Blonda: Hai să ne oprim să fumez ceva. Oprim.
B.I: M-am pișat pe mine când am văzut gaborii.
Eu: Ce mă? De ce?
B.I: Am juma' de kil de iarbă în rucsac.
Eu: L-ai avut și în Vamă? seara trecută.
B.I: L-am luat de acasă. :)
Vine blonda și pornim din nou. Mai sunt câţiva kilometri pân' la Ploiești, s-a luminat, avem şi bere pe săturate, e bine. Il iau din nou de mână.
B.I: Mi sa sculat :)
Eu: de la blondă? :))
B.I: Nu știu :))
Eu: las' că-i bine, îți trece. Cu puţin de intrarea în Ploieşti Blonda hop căi e foame și e musai să oprim.
Oprim până la urmă lângă un magazin pe care scrie Mixt.
Blonda: Nu veniţi și voi?
Eu: lasă dute tu ^_^
Blonda: Bine *pleacă*
Lui B.I i se nazără să aprindă un joint.
Eu: Mai așteaptă și tu.
B.I: Da îmi e poftă :(((
Asta e dau săl ajut. Ţin foiţa, pun iarba, scoate și niște tutun dintr-o ţigară, o amestecă, lipește foiţa aprinde ţigara nu vede bine și dă foc la banchetă. Dau cu bocancu și sting bancheta. Nu rămâne decât o găurică puţin arsă pe lângă, n-o să vadă blonda. Mai ales că e plin de noroi peste tot. Se întoarce blonda si pornim.
Blonda: Ce ţigări fumaţi miroase ciudat... :/
Eu: Sunt ţigări de foi.
Blonda: Vreau și eu!!
Asta e ne-am cacat pe noi, dacă o prinde pe distrusa asta drogată și ne prinde Gabori.
Eu: Iţi dăm...da mai încolo.
Nu zice nimic, dă drumu la radio, e un jeg cu housăreală.
Pula mea oprește radiou ăla proast-o.
Ajungem la intrare în Ploiești, văd benzinăria, da nu înţeleg de ce blonda o ia pe centură şi nu prin centru. O întreb. Incepe să se vaite că a greşit drumu şi că nu are unde să întoarcă. B.I râde..
B.I: Ar trebui să vi pe la noi prin Bucov, la un suc la ceva.
Spre disperarea mea blonda stă şi cugetă asupra idei. Un gând salvator mă pocneşte.
Eu: Casa e în construcţie nu avem geam şi uşi.
Blonda: Vaiiii sper să faceți casa.
Blonda reușească să întoarcă. Răsuflăm toţi uşuraţi chear şi B.I.
Ne lasă în centru. Îi mulţumesc, mă dau jos. Agâţ din greșeală rochiile cu lanțurile de la blugi, le trântesc pe jos într-o baltă de noroi. Le ridic repede şi le pun la loc pe banchetă. Blonda nu observă. B.I mai rămâne în maşină. Află că o cheamă Mihaela. Îi ia nr. de telefon. B.I îi lasă ID-ul de mess, adică ceva gen: the_saddest_pervert_demon_in_your_fuking_nightamares_that_you_crave_for. Ceva pe acolo. Pula mea clar la reţinut blonda *Plecăm*
Eu: De ce i-ai loat nr. de telefon?
B.I: Să fie poate îi dau muie.Yuhhuu 795 de cuvinte încă pot :)))))))))))
CITEȘTI
⏪Limite Umane⏩
Teen FictionSunt ateu, lumea mă crede satanist, bisexoal. Dacă vrei să citeşti bine, dacă nu înseamnă că ești manelist. Nu știu pula mea. :)) #Reita Akuma