Aron:
Sunt in pat cu curva de Viki peste mine ! Daca vreau sa o fac pe Selena sa ma urască trebuie sa o rănesc acolo unde o doare cel mai tare ! Trebuie sa o fut pe Viki in fata ei !
-O da ! Un oftat imi părăsește gura atunci cand intru in interiorul ei !
Dupa mai multe penetrați aud pe cineva pe hol ! Imediat ce aud vocea suavă a Selenei inima mi se face cat un purice dar nu ma opresc ! Gândul ca ea o sa ma urască ma omoară pe dinăuntru dar gândul ca as pute sa o pierd definitiv ma face sa imi pierd mințile !
Usa se deschide si aproape ca am vrut sa ii explic ce se întâmpla dar m-am abținut cu greu ! O vad cum incearca sa își stăpânească lacrimile si si asta ma distruge ! Isi ia o fata serioasă deși stiu ca in sufletul ei este distrusă ! Vine langa mine si imi da o palma de toată frumusetea dupa pleacă din camera ! Nu comentez ! Am meritat palma asta si mai merit inceput osuta mult m-au dureroase !
-Acum date jos ! Spun dur către Viki !
-Dar iubitule ! Acum ca curva aia de Selena a plecat putem sa .... !
-Daca o mai jignești odată îți gauresc fruntea ! Si acum date dracului jos de pe mine ca mi-am terminat treaba cu tine !
-Ce vrei sa spui !
Las un oftat sa imi părăsească gura dupa încerc sa ii explic in asa fel incat sa înțeleagă capul ăla al ei prost !
-Fii atenta : Eu. Doar. Am. Vrut. Sa. Te. Fut. ! Acum date jos pana nu ma enervez !
O apuc de maini si o trântesc pe pat începând sa ma imbrac cat mai repede ! Azi trebuie sa vina Dilan la mine si nu am chef sa ma vada asa !
Acțiunea mea de îmbrăcat este oprită de mai multe lovituri intr-o usa si vocile lui Hanry si Sam care țipau :
-Haide Selena ! Nu fa vreo prostie ! Deschide naibii usa asta blestemata ! Spune Sam !
Imi iau repede tricoul pe mine si ies din camera ! Cobor scările și-i găsesc pe baieti stand in fata ușii biroului meu bătând si țipând la Selena sa deschidă usa !
-Ce se petrece aici ? Vreti sa imi distrugeți biroul ? Strig eu si ma apropii de ei !
-Esti un idiot mai mare decat credeam Karttyn ! Spune Sam !
-Ai grija cum vorbești !
-Nu ! Știi ceva ! De data asta ai dat-o rau in bara boule ! Îți spun asta in calitate de prieten si nu ca angajat ! Ceea ce ai facut a fost cea mai idioata si proasta idee a ta !
-Sam .....!
-Nu Aron ! De data asta nu ! Imi pare rau sa îți spun dar esti un mare bou ! Știm amândoi cat de mult o iubesti pe Selena dar tu ai ales sa o îndepărtezi futundute cu curva aia ! Fii atent la mine ! Îți sunt prieten ? Da ! Am fost de partea ta mereu ? Da ! Dar de data asta eu nu mai sunt cu tine ! Ceea ce ai făcut a fost josnic ! Chiar si pentru tine !
-Am un motiv bun .....!
-Motiv bun pe dracu ! Esti un măgar iar palma primită de la Selena este nimic in comparație cu ce o sa îți fac eu daca pătește ceva !
Am încremenit la auzul vorbelor lui si inima mai ca mi-a ratat doua bătăi !
-Ce vrei sa spui cu "daca pătește ceva ! " ?
CITEȘTI
Îndrăgostită de un mafiot
ActionO fata își vede tatăl torturat si omorât impreuna cu mama ei ! Coșmarul ei a început cand in casa lor s-a instalat haosul iar pe usa casei lor a intrat căpetenia unui grup de mafioți ! ( Aron Karttyn ) Acesta la amenințat pe tatăl lui Selena ca dac...