Povestire la persoana a 3 a :
Se spune ca odată cu trecerea timpului se vor vindeca toate rănile ... Dar cu cat este mai mare pierderea , cu atat este mai mare suferința... si cu atat mai greu este procesul de recuperare si iertare ! Durerea poate dispărea , dar mereu vor ramane cicatricile !
Cicatrici ce vor avea ca scop sa ne amintească suferința noastra si sa il facă pe cel ranit mai puternic , mai conștiincios , sa nu mai fie ranit .... vreodată !
Odată cu trecerea timpului , ne pierdem pe drum datorită distragerilor , acționăm din impuls ..... reacționam cu agresivitate ..... cedam furiei ! Toate aste in timp ce așteptam sa devenim mai puternici , înainte sa realizam ca a trecut atat de mult timp !
Si cand nu ne așteptam credem ca suntem vindecați si gata de un nou inceput , dar nu este asa !
Selena si Aron se cearta mai mereu , mintindu-si sufletul si plangand in întuneric de unii singuri ! Ei cred ca se apăra unul pe altul , dar defapt ei se distrug ! Bucata cu ..... Bucata ! Au trecut trei saptamâni de cand Aron a avut cearta cu Dilan in birou !
Trei saptamâni in care ei nu au facut nimic alt ceva decat sa se certe si dupa sa plângă singuri in camere diferite !
Ceea ce nu știa Selena era ca in fiecare seara Aron o asculta cum cânta cântecul pentru mama ei si de fiecare data dupa ce ea adormea se ducea la ea , si stătea acolo pana dimineata ! Dar pleca mereu înainte sa se trezească ! In inima lui Aron se dădea o lupta pe care mereu nu o va putea face sa dispară ! O lupta data între inima lui care tânjește dupa dragoste si iubire oferită doar de îngerul lui si minte! Mintea care ii spunea mereu sa nu o mai iubească pentru a nu fi in pericol ! Pentru ca (,) Kadir sa nu știe de ea !
Dar mereu va exista lumina ! Lumina care il face in fiecare seara sa nu doarmă si sa stea sa o vrgheze pe îngerașul lui ! In fiecare seara demonul întunericului pleacă din focurile iadului si se duce la îngerul lui ! Mereu se va duce la ea chiar daca cu fiecare vizita facuta este nevoit sa-și dea câte o bucata din inima diavolului !
Selena:
Nimic nu s-a schimbat de trei saptamâni ! Aron se comporta la fel de misogin , inima mea aparține tot lui si nu stiu cum sa o iau înapoi , iar Hanry ! Hanry de trei saptamâni tot incearca sa vorbească cu mine ! Dar nu pot face asta din nou ! Eu nu ii voi aparține niciodată !
Cu Dilan am vorbit aproape in fiecare zi ! Este un prieten foarte bun ! Am aflat multe despre el ! Si chiar daca este ruda cu Don care sste ruda cu Kadir , Dilan mi-a demonstrat in multe ocazi ca pot avea încredere in el !
Întinsa pe iarba langa trandafirii negrii privesc minunata statuie din piatra ! Frumusetea ei este atat de aparte incat deja s-a transformat intr-un loc in care vin sa ma simnt iubita !
Uneori vorbesc cu mama lui Aron , femeia frumoasa din statuie , rugând-o sa il îndrepte pe calea binelui pe Aron ! Să-l aducă înapoi pe Aron cel iubitor !In astfel de momente stau si privesc statuia ! Dar mereu imi trec prin cap cuvintele lui Dilan despre aceasta ! Oare chiar este un seif ascuns sub statuie ? Si daca da , ce se afla in acel seif ?
Fara sa imi dau seama cad intr-un somn adânc !
" Este întuneric ! Tot ce vad este o gradina ! Nu imi ia mult sa imi dau seama ca sunt in gradina din spate a casei ! In fata mea se afla Aron !
Se uita la mine dar parca nu ma vedea !Am inceput sa strig dupa el dar nu aveam glas ! Am inceput sa alerg ! La doar 3 metrii de el m-am izbit dr un perete ! Un perete de sticla !
Am încercat din nou sa strig dar nu aveam glas ! Am inceput sa dau cu pumnul in sticla dar nu se întâmpla nimic!
CITEȘTI
Îndrăgostită de un mafiot
ActionO fata își vede tatăl torturat si omorât impreuna cu mama ei ! Coșmarul ei a început cand in casa lor s-a instalat haosul iar pe usa casei lor a intrat căpetenia unui grup de mafioți ! ( Aron Karttyn ) Acesta la amenințat pe tatăl lui Selena ca dac...