Seicul Aziz: Întâlnire cu destinul

1.3K 15 2
                                    

Descriere:

Emiratele Arabe Unite. Unele dintre cele mai frumoase locuri de pe pamant. Cel mai bogat si luxos loc unde ai dori sa ajungi. Sa vezi nisipul auriu cum se imbina cu albastrul mirific al marii, sa poti calatori prin desert si sa vezi misterul ascuns in piatra veche a cladirilor ce inconjoara sanctuarul. Toate acestea suna a paradis. Doar ca acesta carte nu prezinta o astfel de poveste care te minte.

        In realitate acest loc ascundea multe secrete intunecate, dar adevarate  , care te pot lasa cu gura cascata si cu mii de sentimente ascunse in suflet si alte mii de intrebari in minte . De ce spun asta? Pentru ca cunosc astfel de sentimente. Pentru ca si eu am avut multe intrebari ca si voi, dar azi am sa va povestesc cum a incepup istoria acestui minunat loc din zilele noastre.

         In aceasta poveste nu eu sunt personajul principal. Eu am fost,ca si voi, doar cititorul care acum a luat locul povestitorului pentru a duce mai departe traditia .

Sneak peek:

   Intre timp, Daniela, sora printului Arthur se plictisea in camera sa. Curioasa ea din fire, parasise cei patru pereti ai dormitorului sau in explorarea palatului. Era pentru prima data cand parasise tara sa natala. Acest lucru o facea sa vada occidentul ca cel mai frumos loc, vazand in fiecare coltisor o adevarata poveste. Fara sa realizeze, Daniela ajunge in parte de nord a palatului, intr-un coridor lung de piatra , format numai din coloane cu iesire directa catre pustiul neatins. In capatul acestui drum se afla o usa masiva din lemn de salcie cu sigla familiei regale imprimata in aceasta. Fata inainta sfioasa si intra cu grija in camera luminoasa. Camera era diferita de a ei. Era mult mai mare, plina de coloane masive ce sustineau tavanul. In mijlocul camerei se afla un pat foarte mare. Pe el se puteau gasi cele mai scumpe matasuri cu cele mai fine imprimeuri cusute de mana. In partea dreapta a patului se vedea o cada mare din piatra, dar care acum era goala. In partea stanga camera se termina cu un perete lipsa, piatra fiind inlocuita de casmirul fin ce separa dormitorul de balconul imens. Fata realiza intr-un scurt timp ca se afla in dormitorul seicului.

            -Doamne, cum am ajuns eu aici? Se intreba pe sine, parca asteptand un raspuns. Aceasta dadu sa plece, insa vocea impunatoare a lui Aziz o facu sa se panicheze si sa se ascunda dupa una dintre coloanele din camera. Usa se deschise, in dormitor intra Aziz.....

Îndrăgostită de un mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum