Prolog II

6.7K 297 26
                                    

Selena:

Simnteam ca si cum toată viata mea s-ar scurge . Întinsa pe o saltea murdara si împuțit simnt cum tot sufletul meu dispare încet încet .
Ma simnt murdara . Ma simnt distrusă . Pentru a doua oară am fost violată . Si pentru a doua oară am făcut-o pentru cel pe care il iubesc , dar de data asta am făcut-o cu el ! Chiar cu ultima persoana din capătul listei la care m-aș fi așteptat .

Simnt cum acesta iese din mine si incepe sa se îmbrace . Eram atat de lipsită de vlaga . Atat de rece si lipsită de putere .

-Te urăsc si o voi face mereu ! Este singurul lucru pe care il pot spune . Am avut un gram de putere si l-am folosit sa ii spun asta .

-Aron o sa te urască mult mai mult dupa ce va vedea aceasta caseta . Spune fluturând prin fata ochilor mei camera de filmat .

Inima mi s-a oprit pentru cateva minute atunci cand mi-am adus aminte ca a filmat tot . Iar Aron o sa vada tot . Tot chinul prin care am trecut o sa fie vazut de persoana pe care o iubesc . O sa vada ca jegul asta ma facut a lui .
Si nici nu vreau sa stiu cum va reacționa tata cand va vedea filmulețul .

Mii de lacrimi încep ca mi se prelingă pe obraji si încerc sa ma ridic dar sunt oprită de o durere cumplita din zona abdominala .

-Nu poti sa ii arați aia . Te rog , nu il distruge cat ai făcut-o deja . Ma miligram eu de el !

-Mai vedem prințeso ! Dar asta o sa ajungă sigur acolo . In casa aia . Daca il vede sau nu depinde de ce se întâmpla .

-Te urăsc , te urăsc ! Strig cat pot de tare spre el cand acesta iese din văgăuna in care ma lasa sa imi trăiesc dracu viata asta de tot rahatul .

Am ramas din nou singura , in întunericul meu , cu sufletul meu murdar si pătat de greșeli făcute din dragoste .
Priveam cu lacrimi in ochi tavanul care încet încet nu se mai vedea din cauza întunericului.

Mie sila de mine . Am lăsat pe alt cineva sa ma atinsa in felul ăla . Ma gezgusta carnea care a fost atinsa de alte maini .

Încet încet am inceput sa fredonez . In momente ca astea este singurul lucru pe care il pot face :

You're the light
You're the night
You're the colour of my blood

You're the cure
You're the pain
You're the only thing I wanna touch
Never knew that it could mean so much
So much

Plâng si cant gândindu-mă cand vom putea si noi sa trăim fericiti ? Cand ne vin putea trai si noi povestea de dragoste fara sa fim tristi ?

You're the fear
I don't care
Cause I've never been so high
Follow me through the dark
Let me take you past our satellites
You can see the world you brought to life
To life

Te-ai gândit vreodată cum ar fi daca ai reuși sa trăiești ceea ce îți dorești fara sa intervină nimeni ?

So love me like you do
Lo-lo-love me like you do
Love me like you do
Lo-lo-love me like you do
Touch me like you do
To-to-touch me like you do
What are you waiting for?

Fading in
Fading out
On the edge of paradise
Every inch of your skin
Is a holy gray I've got to find
Only you can set my heart on fire
On fire

Yeah, I'll let you set the pace
'Cos I'm not thinking straight
My head spinning around
I can't see clear no more
What are you waiting for?

Love me like you do
Lo-lo-love me like you do
Love me like you do
Lo-lo-love me like you do
Touch me like you do
To-to-touch me like you do
What are you waiting for?

Love me like you do
Lo-lo-love me like you do
Love me like you do
Lo-lo-love me like you do
Touch me like you do
To-to-touch me like you do
What are you waiting for?

In timp ce cântam mi-am dat seama ca deși cant un cântec de dragoste , acesta va fi ultimul sentiment pe care il va simnti Aron pentru mine dupa ce vede videoclipul .

Cine m-ar mai iubi dupa ce am fost violată de asa zisul meu tata Samuel !

Îndrăgostită de un mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum