Mass-media il aveți pe Alfredo !
Selena :
Stau pe scaunul acesta rece si dur de mai bine de jumătate de ora ! In întunericul imens nu pot sa vad nimic ! In dreapta mea se afla Raluca care inca nu s-a trezit ! Ceea ce ma îngrozește este ce i-au facut lui Hanry si Mariei !
Un scârțâit asurzitor ma face sa imi ridic privirea spre usa mare din fier ruginit ! Aceasta se deschide iar pe ea intra un bărbat bine facut ! Era îmbrăcat cu un tricou alb , lăsând la iveală mâinile bine structurate pline de tatuaje ! Parul il avea de un negru mătăsos si dat pe spate ! Stătea rezemat de tocul ușii cu mâinile încrucișate la piept ! Fata nu ii trăda nici cel mai mic sentiment ! Avea acelasi aer de superioritate la fel ca si Aron !
Ce mi-aș dori ca el sa fie acum si aici ! Stai , ce ? Nu ! Nu vreau asta !
-Te despiertas princesa?( Te-ai trezit prințeso? )
-Ce tot îndruga acolo ? Dezleaga-ma acum !
-Cineva nu a învățat spaniola la Scoala ?
-Dar ce informați suntem ! Pentru înștiințarea ta eu am făcut doar franceza desteptu' pamântului !
Se apropie de mine si se poziționează in fata mea cu un aer ce imi da greață !
-Ai grija cum vorbești cu mine păpușa ! S-ar putea să-mi strigi numele cândva !
-Nici daca ma tai ! Fuck it prend imbécile ! ( Dracu sa te ia imbecilule ! )
-Dar ce vocabular colorat are puicuța !
-Vai ! Dar porcul știe si franceza ! Nu știam ca știi altceva inafara de a guița !
Se încrunta la vorbele mele iar in următoarea secunda palma lui face contact cu fata mea ! Exact peste vânătaia de la Viki capul meu întorcându-se din cauza presiunii prea mari !
Am strâns din dinti ca sa nu las lacrimile sa cada ! Nu merita sa care nici o lacrima din cauza lui !
Am intors capul spre el ca o tornada iar atunci l-am străpuns cu o privire care l-ar fi ucis daca ar fi putut !
-Daca mai vorbești asa odată cu mine ai încurcato păpușa !
-Nu-mi mai spune păpușa !
Acesta se îndreaptă spre Raluca si se lasa pe vine ca sa ajungă la acelasi nivel !
Pocnește de cateva ori din degete si se ridica !
-Esti cea mai proasta actrița pe care am întâlnito! Nu te mai preface si uitate la mine Raluca !
Aceasta își ridica capul si se uita la băiatul misterios !
-La fel de domn ca întotdeauna Alberto !
Deci Alberto il cheamă ! Este tipul ăla care il ajuta pe Don si lucrează pentru Kadir !
-Unde vroiati voi sa fugiți ? Stai sa ghicesc . La iubitelul tau drag Raluca !
Fata mi-a picat cand am auzit ! Nu pot sa cred ca acel Fabio este iubitul Ralucăi !
-Acum ce o sa ne faci ? Intreb eu arzandu-l din priviri !
-Am sa va folosesc in potriva vechiului meu camarad Aron !
Pe usa intra alti doi tipi care se apropie de noi doua !
-Luați-le si duceti-le in camere ! Nici una nu iesa pana cand nu zic eu !
Alberto a ieșit din camera întunecata lăsându-ne cu cele doua matahale ! Acestea ne-au dus pe amandoua intr-o camera ! Era un pat mare cu baldachin , de o parte si alta a acestuia fiind doua noptiere !
CITEȘTI
Îndrăgostită de un mafiot
AçãoO fata își vede tatăl torturat si omorât impreuna cu mama ei ! Coșmarul ei a început cand in casa lor s-a instalat haosul iar pe usa casei lor a intrat căpetenia unui grup de mafioți ! ( Aron Karttyn ) Acesta la amenințat pe tatăl lui Selena ca dac...