Tristete dar fericire !

10.1K 456 26
                                    

Primul capitol dragilor din volumul 2 ! Pentru inceput vreau sa va intreb daca doriți sa pun ca si coperta poza de la media ? Este facuta de Andreeeaaarrr01 !

In al doilea rând sper sa va placa si aceasta carte precum prima !

Va pup

Selena :
O luna mai târziu:

Privirea imi este in gol ! Sunt in camera mea ! Noua mea camera . Din cauza răspunsului meu Aron nu a vrut sa mai doarmă cu mine . Inca din ziua in care Aron ma pus sa aleg parca nu mai sunt eu ! Nu mai mănânc , nu mai dorm bine si ce e cel mai grav e ca nu pot sa dovedesc inca ca acest copil este al lui ! Stiu ca a spus ca este steril dar eu stiu ca este al lui . Simnt asta !

Poate va întrebați ce am ales. Am ales copilul , pentru ca stiu ca el este rodul iubirii noastre . Si intr-o zi am sa dovedesc asta !

-Haide Selena ! O gura mica . Nu ai mâncat nimic de ieri dimineata . Spune Raluca ce se chinuie sa imi îndese in gura o lingura de supa .

Burtica ei este deja ieșită in evidentă , iar de fiecare data cand o vad pe ea cu Dilan si modul in care ii zâmbește sau cum ii săruta burtica cand ea e pe canapea ma face atat de fericita . As fi vrut ca si Aron sa fie asa .

-Nu pot Raluca . Înțelegema ! Nu imi este foame ! Spun eu spre ea .

-Încetează sa te mai autodistrugi . Este imposibil sa nu îți fie foame ! Macar cateva guri .

Am oftat dându-mi seama ca nu va renunța atat de usor .

-Bine . Doar puțin ! Am luat bolul cu supa din mana ei si lingura începând sa i-ai cateva guri stomacul stranganduse la fiecare lingura . Pe la jumătatea castronului l-am lăsat pe noptiera !

-Multumesc ca ai mâncat . Spune ea .

-Vino langa mine . Am nevoie de o inbratisare mare asa cum numai tu poti sa imi dai .

A zâmbit cald ridicându-se si venind in pat langa mine . Am dat pilota pentru a intra si ea , invelindune dupa pe amandoua . Am zâmbit involuntar cand am vazut ca la ea pilota era ma ridicată din cauza burtii!

Am luat-o in brate simntind nevoia de asa ceva .

-Doare ! Spun încet doar pentru mine referindu-ma la tot ce mi se întâmpla . Nu am vrut sa audă si ea dar se pare ca totuși a auzit .

-Stiu ! Dar nu renunța , ai sa vezi ca adevarul va ieși la iveală si atunci Aron va înțelege ce greșeala imensa a facut .

-Dar cum as putea sa ii dovedesc ca este al lui . Nici nu vrea sa ma vada .

-Credema . Cand copilul va mai creste mergi cu mine la un doctor , vom face niște teste iar analizele vor dovedi . OK ?

Dau afirmativ din cap . Ma desprind din îmbrățisarea călduroasă si ii zâmbesc călduros .

-Du-te ! Cred ca Dilan își vrea pernuta de somnic . Spun eu referindu-ma la burtica ei . Dilan doarme in fiecare seara cu capul pe burta Ralucăi .

Ea imi zâmbește si plasează un sărut fin pe obrazul meu ridicându-se de pe pat . Noapte buna . Spune ea cu o urma de tristete in glas .

-Niapte buna . Ea iese din camera cu tot cu platoul cu mâncare . Mi-am luat telefonul de pe noptiera si am vazut ca este ora 8 seara . Nu imi era somn dar nuci nu aveam putere sa ma mișc .

Privirea mi-a căzut peste ceva strălucitor in bătaia lunii . Lumina fiind stinsă de cand a plecat Raluca am aprins o veioza de pe noptiera de langa pat ! M-am uitat mai atent si am vazut ca era cheia . M-am ridicat in picioare mergând încet spre ea ! De cand mi s-a întâmplat toată chestia asta devastatoare am si uitat de seif ! Am ajuns langa masa unde se afla ! Mâinile mele au atins încet metalul rece al cheii .

Îndrăgostită de un mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum