Okula geldiğim zaman Aysel ve Tuğçe nin Yanlarına gittim onlara sıkıca sarıldım. Onlar benim en yakın arkadaşlarımdı ve Yaşadığım her şeyi biliyorlardı. Hatta biz arkadaş değil gerçek bir aile gibiydik her zaman birbirimizin arkasında durup, dertlerimize çözüm buluruz. Ama babama olan nefretime ve ona beslediğime kine hiçbir zaman çare bulamadık, bulabileceğimizi de sanmıyorum. Zilin çaldığını duymamızla derse girmiştik. Kafamın içini kaplayan soru işaretlerinin cevaplarını düşünürken dersle ilgili tek bir kelimeyi bile anlamamıştım. Öğretmenimden lavaboya gitmek için izin Alıp dersten çıktım. Lavaboya doğru ilerken karşımdan gelen çocuğu görmeyip ona çarptım. " Önüne bakarak yürümeyi denemelisin. " dedi şımarık bir tavırla, " Peki " diyerek yoluma devam ettim. Sanki üzerimde şansızlıkları çeken bir madde vardı. Bu haftanın artık bitmesi için içimden dualar ediyordum. Ve Sonunda bitmişti. Hafta sonu gelmişti sabah erkenden kalkmıştım banyoya gidip Yüzümü yıkadım. Ve odama gittiğim zaman telefonumun çaldığını fark edip çantamdan telefonumu çıkarttım. Arayan Aysel di;
" Alo Ece müsaitsen buluşalım. "
Dediği zaman Sesi bozuk geliyordu sanki ağlamış gibiydi.
" Aysel bir sorun mu var birşey mi oldu, sen ağladın mı? " bunu sormam bile Saçma ağladığı çok belliydi.
" Ece lütfen bunları buluşunca konuşalım."
Demesiyle telefonu kapatıp kendimi evin dışına attım. Hızlı bir şekilde otobüs durağına gittim ve otobüs beklemeye başladım. Otobüsün gelmesiyle hızlıca içeri girip Kartımı okutup ortalardan bir koltuğa oturdum. Kafeye yaklaştığımızı gördüğüm zaman hızlıca oturduğum yerden Kalkıp şöföre " müsait bir yerde " diyerek Otobüsten indim. Koşarak Aysel in yanına gittim ve ona sıkıca sarıldım. Bana baştan sona ne olduğunu anlatmasını istedim.
Aysel " Babamın annemi aldattığını öğrendim. " bu gerçekten de çok kötü bir şeydi, ona ne demem gerektiğini bilmiyordum elimden sadece sıkıca sarılıp, teselli etmek geliyordu. Biraz bu konuyu konuştuktan sonra Aysel in moralini biraz da olsa düzeltebilmiştim. Garsondan iki tane limonata isteyip içtikten sonra kafeden çıkıp birlikte otobüs durağına doğru yürümeye başladık. Benim otobüsüm gelince vedalaşıp ayrıldık. Otobüse bindiğim zaman hemen hemen her yer doluydu, boş yer bakarken bir yerin boş olduğunu görerek hızlıca oraya oturmak için giderken benden önce başka biri bindi. Aniden çok fazla sinirlendim " afedersiniz ama oraya sizden önce ben geldim. " diyerek sinirimi belli ettim. O ise beni hiç takmıyordu bile umursamadan çantasından kulaklıklarını çıkartıp müzik dinlemeye başlamıştı. Bu yaptığı beni sinirden delirtmek üzereydi ama ne desem beni umursamıyacağını bildiğim için hiçbir şey söylemeden başında dikilmeye başladım. Bana dönüp dik dik bakış atmaya başladı, tabi bende buna sesiz kalmayacaktım ve direk Söze girdim. " Bakışlarınla beni taciz etmeyi kesersen sevinirim. " dedim ve Kafamı başka tarafa çevirdim. O ise yine hiçbir şey söylemeden müzik dinlemeye devam etti. Aniden otobüsün durmasıyla dengemi kaybedip kendimi Yanımdaki çocuğun kucağında buluverdim. Olayın şokuyla neye uğradığımı şaşırdım. Kafamı kaldırdığım zaman bana " artık kucağımdan kalkarsan sevinirim. " demesiyle onu orada boğazını sıkıp Öldürmek istedim. Hızlı bir şekilde kucağından Kalkıp üzerimi düzelttikten sonra " sanki ben senin kucağına düşmek istiyordum, kucağına düşmektense yere düşüp rezil Olmayı tercih ederim. " dedim sinirli bir ses tonuyla. " Öyle mi ? " dedi tek kaşını kaldırarak, " Evet." Dedim ne yapacağını merak ederek. Beni belimden yere doğru ittirdi aniden. Etrafımızda ki herkes bana bakıyordu, ben ise sinirli bir şekilde adını bilmediğim çocuğa bakıyordum. Neyse ki otobüs evimin Yakınlarına gelince bir daha o çocuğu görmeyeceğim için rahat bir şekilde Otobüsten indim. Evin kapısına geldiğim zaman çantamdan anahtarımı çıkartıp kapıyı açtım ve içeriye girdim. Babamın sesini duyarak yanına gittiğim zaman salonun her köşesi içki kokuyordu. Babama iğrenerek bakıyordum. " Nerdeydin bu saate kadar sen " dedi, sanki bu zamana kadar merak ediyordun ya bir kızın olduğu aklına yeni geldi galiba. " Aysel le buluştuk. " dedim. Sinirli bir şekilde bana bakıyordu aniden yanağımda bir acı hissetim ve bana tokat atmıştı. Sinirden onu bıçaklayabilirdim ama onun sarhoş olduğunu bildiğim için sadece tepkisiz kalmayı tercih etmiştim. Onun bana aniden diğer yanağıma da bir tokat daha Attığını hissettim ve artık tepkisiz kalamam gerektiğini biliyordum. Ve sesimi yükselterek " Bir kızın olduğu aklına yeni geldi galiba. " dedim. Ve Koşarak Orayı terk edip odama gittim. Önlem almak için kapıyı da kitlemek için ayağa kalktığımda arkamdan küfürler ettiğini duyabiliyordum.