Neyse ki odama uğramadı bile büyük ihtimalle koltukta sızıp kalmıştır. Onu kontrol etmek için odamdan sessizce çıktım ve kapıyı kapattım. Salona doğru yavaş adımlarla yürümeye başladım. Salonun önüne gelince Kafamı Kapıdan içeri sokup ne yaptığına baktığım zaman tam düşündüğüm gibi olmuştu deliksiz uyuyordu. Bu fırsattan yararlanıp Aysel'i aradım. Telefonu açtığı zaman sesi uykulu geliyordu. Aysel genellikle geç kalkardı. Okul Zamanları birinci derslerde Aysel in Sırası hep boştur. " Alo Aysel buluşalım mı? " dedim sessiz bir şekilde.
" Olur. Tamam nereye geliyim? " dedi Aysel.
" Her zamanki kafede ol." Deyip telefonu kapattım. Biz genellikle kampüsün ilerisinde ki kafede buluşuruz. Odama gidip üzerime giymek için giysi almak için dolabımı açtığım zaman içinden Yırtık pantolonumu ve kareli gömleğimi Alıp üzerime geçirdim. Havanın soğuyabilceğini düşündüğüm için hırkamı Alıp çantamın içine koydum. Sesiz bir şekilde odamdan çıkıp Kapıya doğru yürümeye başladım. Ve başarmıştım babama yakalanmadan kendimi evin dışına atabilmiştim. Hızlı bir şekilde otobüs durağına doğru yürümeye başladım. Geldiğim zaman çantamdan cüzdanımı çıkartıp ne kadar param kaldığına baktım ve çok az param kalmıştı beni sadece iki hafta idare edebilirdi. Pislik babamın da zaten bana para vereceği falanda yoktu. Aysel le buluştuktan hemen sonra iş aramaya başlasam iyi olcaktı. Bunları düşünürken bir yandan otobüs gelmişti. Bindiğim zaman Kartımı okuttuktan sonra oturmak için yer bakarken yine o çocuk. Orda aynı yerde oturuyordu. Ama bu sefer Fazlasıyla boş yer vardı. Oturmak için yer seçerken gözüm aniden o çocuğa kaydı ve onu baştan aşağı süzdükten sonra çok yakışıklı olduğu kararına vardım. Ama en Çokta sadece üzerinde siyah olduğunu dikkatimi çekti. Acaba neden diye düşünürken birden önümden geçip Otobüsten inmişti. Aslında üzerindekilere bakılırsa çok zengin gibi duruyordu. O zaman neden Otobüsle gidiyordu ki. Birden kendime içimden ' sana ne Ece bir daha görmeyeceğin tanımadığın bir çocuk nasıl giyinirse giysin seni ilgilendirmez ' dedim. Etrafıma baktığım zaman Otobüste fazla kişi kalmamıştı ve bende inmem gereken yere gelmiştim. Otobüsten hızlı bir şekilde inerek Aysel in oturduğu masaya gittim ve oturdum. Aysel le biraz okul hakkında konuştuktan sonra ona kendime bir iş aradığımı söyledim ve bana yardım etmesini istedim. Aysel bana döndü ve " hadi kalk şimdiden başlamalıyız. " diyerek kolumdan tutarak beni kaldırdı ve sürüklemeye başladı. " Tamam ama artık kolumu bırakırsan sevinirim. " dedim ve hızlıca kolumu çektim. " hadi şuan bile vakit kaybediyoruz. "diyerek beni çekiştirmeye başladı ve yürümeye başladı. Birlikte nerdeyse eleman arayan bütün dükkanları gezmiştik ve hiç biri bana uygun değildi. Son olarak ileride ki Süpermarket kalmıştı, Aysel Koşarak ilerlemeye başlamıştı ve bende arkasından ona yetişmeye çalışıyordum. Girdiğimiz zaman çalışma şartlarını bana anlattılar ve her şey çok uygundu. Beni de işe aldıkları için eve çok mutlu bir şekilde gelmiştim. Kapıyı açtığım zaman babama bakmak için salona girdiğim zaman gördüğüm manzara karşısında o an sanki nefesim Kesilmişti, kalbim sıkışmıştı ve karnıma tekme yemiş gibi hissetmiştim. Aniden Gözlerim dolanmaya başlamıştı babamın ilk defa evde bir Kadınla beraber görmüştüm. Hiçbir şey yapamamıştım sadece senden nefret ediyorum ve iğreniyorum diye bağırıp odama gitmiştim. Tam kapıyı kilitliyleyecekken babam kapıyı tutup sinirli bir şekilde " Seninle akşam beni rezil etmek neymiş görüşeceğiz. " dedi ve salona döndü. Bu ilk defa oluyordu tamam, babam sigara ve alkol kullanıyor olabilirdi ama bunu asla ondan beklemiyordum. Sırtımı Kapıya yaslayıp Aşağıya kaydım ve sırtımı duvara yasladıktan sonra dizlerimi kendime çektim ve ağlamaya başladım. Içeriden sesler yükselmeye başlamıştı yani bu demek oluyor ki pis sürtük gidiyordu. Birden kapının kapanma sesini duyunca babam odama doğru gelmeye başlamıştı. Ve aniden içeriye daldı, bende onun kapıyı ittirmesi ile yere düştüm.