Bahçedeki banka oturup ağlamaya başladığım zaman yanımda bir beden olduğunu hissettim ve dönüp kim olduğuna baktım yanımda Araf oturuyordu. Ona ağlamaklı gözlerimle uzun uzun baktıktan sonra tekrar ağlamaya başladım. Sonuçta ilk günden beni herkese rezil etmişti. " ağlamayı bırak ve beni dinle."
" ne var ? " dedim sinirli bir şekilde.
" Bak kızım benim takıldığım yerler seni Aşar. "dedi aşağılayan bir sesle. Aptal pislik kendini bir bok sanıyo.
" bana ne senden ve şimdi yanımdan defol git."
" Sen benimle böyle konuşamazsın ben Araf Gültekinim ayağını denk al."
" neysen Nesin beni de ilgilendirmezsin git ben ağlıcam "
" Ne yaparsan yap. " diyip Sınıfa doğru yürümeye başladı. O gittikten sonra biraz daha oturdum ve sıkılmaya başlamıştım Kalkıp evime gitmeye karar verdim. Ilk duran taksiye binip eve gittim. Yol biraz fazla olduğu için müzik dinlemeye karar verdim. Müzik beni sakinleştiriyordu. Eve geldiğim zaman taksiciye Parasını verip çantamdan anahtarımı çıkarttım. Artık işe gitmiyordum okulda ki olay onlarındı kulağına Gittiği için işten çıkartılmıştım. Eve girdiğim zaman babam yine içmişti kokusu Kapıya kadar geliyordu. Salona doğru Yürümeye başlamamla babamın bana seslenmesi bir oldu. " Gel sen buraya gel. " dedi sarhoş bir sesle. " ne oldu baba sen şuan iyi değilsin sonra konuşalım. " dedim Ağlayarak. " sen ne demek okuldan atıldın. Milletin Ağzına Sakız olduk senin yüzünden. "
" Sanki senin anneme yaşattıklarını senin yaptığını şerefsizlikleri bilmiyorlardı sadece benim olaylarımı konuşuyorlardı. " babam çok sinirli bakıyordu ve aniden bağırmasıyla yerimde zıpladım. " sen ne diyon lan bana git o anana çok meraklıysan onunla kal git defol evimden." Demesiyle Ağlayarak bende bağırmaya başladım. " senden nefret ediyorum pislik adam babam olduğun için senden utanıyorum." Dememle kapının önüne koyuldum. Babam beni evden attıktan sonra Çaresiz bir şekilde nereye gideceğimi düşünürken karşımdan 4 tane serseri bana doğru gelmeye başlamıştı. Ilk başta aldırmayıp yoluma devam etmeyi düşünürken ordan birisi " Heyttt be güzelim nereye böyle " demesiyle içimi korku sarmıştı. Hızlı hızlı koşmaya başladım onları atlattığımı düşünürken arkamdan birisinin kolumu tuttuğunu fark edip bağırmaya başladım. " Lütfen bana Dokunmayın, beni bırakın nolur yalvarırım " dedim. Ama yine de bırakmayıp beni yerde sürükleyerek Diğerlerinin yanına götürüp önlerine fırlattı. Ve Kafamı yerde duran bir demir parçasına çarparak gözlerimin yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı O an artık kurtulamayacağımı anlayıp bütün ümidimi kesmiştim. Gözlerimi açtığım zaman kendimi Daha önce hiç gelmediğim bir evde bulmuştum. Dün gece neler olduğunu hatırlamaya çalışsam da sadece en son adamlardan kaçtığımı hatırlıyordum geri kalanı hakkında hiçbir fikrim yoktu.
ARAF :
Dün akşam hava almak için dışarıya çıktığım zaman bir kızın bağırma seslerini duydum ilk takmayıp yoluma devam ederken bağırmalar artmaya başlamıştım ve seste çok tanıdık gelmeye başlamıştı. Koşarak kim olduğuna bakmaya gittiğim zaman yeni kızın Üzerindeki giysilerin parçalanmış ve etrafında 4 tane çocuk vardı. Ilk onlara bağırdığım zaman üzerime doğru yürümeye başlamışlardı. Onlardan kurtulduktan sonra kızı kucağıma Alıp kendi evime getirdim. Üzerine Tişörtlerimden birini giydirdim. Altına bir şey giydirmek ihtiyacı duymadım zaten tişörtüm kalçasının biraz daha altına kadar uzanıyordu. Kafasına baktığım zaman yaralı olduğunu görüdüm ve çekmeceden sargı bezi çıkartıp yaranın olduğu tarafları sardım. Sonra onu kendi yatağıma yatırdım ve bende koltuğa uzandım.
ECE:
Nerde olduğumu anlamak için yattığım yerden Kalkıp etrafı gezinmeye başladım. Odanın içine bir az göz gezdirdiğim zaman karşı da koltukta uyuyan Araf'ı gördüm. Nasıl yani ben şimdi Araf ın evinde mi kalmıştım. Araf' a bakmak için yanına doğru yürümeye başladım. Tam yanına yaklaştığım zaman uyanmıştı, uykulu hali bile çok tatlıydı. Üzerinde ki çarşabı bir kenara fıraltıp bana doğru yaklaştı ve " Günaydın. " diyip lavaboya doğru yürümeye başladı. O Gittiği zaman bende gelmesini beklerken koltuğa doğru uzandım ve Araf ın gelmesini beklemeye başladım. Geldiği zaman ayak uçlarıma oturdu. Bende hemen yattığım yerden doğruldum ve koltuğun diğer ucuna oturdum.
" Dün gece o saatte dışarıda ne işin vardı senin. " dedi kaşlarını çatarak. Hiçbir şey demeden ağlamaya başladım. Sonuçta babamın yaptıkları çok sinir bozucu bir olaydı.
Ağlamaklı gözlerle Araf a baktığım zaman Şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu. Dizlerimi kendime Çekerek Kafamı da arasına alarak ağlamamı şiddetlendirdim. Artık dayanamıyorum pes ediyordum. Kafamı kaldırdığım zaman kendimi Araf ın kolları Arasında bulmuştum. " Araf babam beni evden attı, ve kendime kalcak yer arıyordum. " diyerek burnumu çektim ve devam ettim. " sonra da işte o pisliklerle karşılaştım. Zaten gerisini sende biliyorsun. " dedim ikinci kez burnumu Çekerek.
" İstediğin kadar burda kalabilirsin ama koltukta sen yatarsın. " dediği zaman boynuna atlayıp ona sıkıca sarıldım o da kollarını belime sardı ve beni kendine çekti.