Multi çınar
Maroon 5 'Animals'
Güne herzamanki gibi berbat başladım bu sakarlık başıma bir iş açıcak ama bakalım ne?
Söylenerek okula gidiyordum tabi ki topuklu ayakkabılarla bugün özel(!) bir gündü müdürün doğum günü mütüşlü annem de bana şık olmalısın gibisinden şeyler dedi tabi ben okula gidene kadar takıldım.
Okula gelmiştim herkes çok güzel görünüyordu şık bunlar okuldaki öğrenciler olamaz Yani okulda nasıllar burda nasıl ırmak'ı aradım bir süre etrafta.
Sahneye yakın bir yerde olduğunu gördüm ve dikkatli bir şekilde yanına yaklaştım herkes bana bakıyordu onlara 'ne bakıyosunuz tip tip' bakışı attım. Irmak beni görünce hızlı adımlarla ve bütün dişlerini göstererek geldi.
Irmak-"Aa baharcım bune şıklık böyle ya kıskandım valla." Diyip kahkaha attı bende karşılık verdim kahkahasına sonra kızların yanına gittik biraz bekledik ve sonra sahneye şarkı söylemek için çıkmak isteyenler dendi ben tam garsondan soğuk bir içecek istiyordumki bizim kızlar " baharın sesi süperdir." Gibi şeyler söylediler sonra ben gözlerimi şaşkınlıkla açtım. Ve bütün okul bahar diye bağırıyordu.
Sonra ben ağzım 5 karış açık olanları izliyordum ve beni sahnede bekleyen birde bana göz kırpan inek çınar vardı.
Onla birlikte romantik bir şarkı mı söyliyecektim.Ahahah hayır.
"Hayır, hayır olmaz ben şarkı falan söyleyemem." Dedim ama nafile dahada yükseldi sesler ve beni bekliyolardı.Şimdi ne yapcaktım bütün okulun karşısında inek çınarla romantik şarkı söyleyemezdim ki ben.
Pis götelekler ilk defa iç sesime katılıyorum acaba adana merkezimi söylesek.
Ne yapacağım ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ürkek Güvercinim
Teen Fictionİnsanlardan nefret eden bir genç kız nasıl yaşamını sürdürebilir?