*věc v médiích s ničím nesouvisí. jen jsou prostě blackpink úžasné nádherné dokonalé princezny a bohyně*
Když jsme dorazily domů, já zamířila hned do svého pokoje, směr postel.
Celý den jsem nějaká unavená a pořád jenom spím... Přijdu si jak Yoongi, až na to, že na ničem tvrdě nepracuju.
Užuž jsem se chystala odcestovat na prázdniny do Říše snů, ale zavibroval mi mobil.
Nasadila jsem svůj pohled ,Are you kidding me?' a proskenovala jsem display pohledem.
Super, esemeska od neznámého čísla.
Neznámé číslo: Jak se máš? :D
Já: kdo jsi a proč proboha píšeš takové dementní smajlíky
Neznámé číslo: To jsem já, Stiles. Ptám se, jak se máš, protože jsi právě opustila policejní stanici
Jelikož jsem už znala identitu té osoby, jež se rozhodla zmařit mi mou snahu o klidný spánek, přejmenovala jsem neznámé číslo na Stalker Stiles Stilinski.
Ale počkat!
Já: Kdes sehnal moje číslo?!
Stalker Stiles Stilinski: Ehm...
Já: jk, i dont give a fuck
Stalker Stiles Stilinski: opravdu?Já: mně jsi fakt úplně jedno
Stalker Stiles Stilinski: Oh wow, okay. Mimochodem, tvoje vlasy vypadají nabarveně.
Já jsem se na posteli vymrštila a málem jsem zavraždila telefon pohledem.
Já: DĚLÁŠ SI SRANDU?!!!!!!!!!!!
Stalker Stiles Stilinski: Ne...
Chtěla jsem ho okamžitě telefonicky seřvat, ale pak mi došlo, že se můžu vyklonit z okna.
Já: Jdi k oknu
Nemusela jsem moc dlouho čekat a ten imbecil mé rozkazy uposlechl.
,,Proč bych si proboha odbarvovala vlasy na zrzavo?! To je nejdementnější barva jaká vůbec jde! Vážně si myslíš žemjsem úplný idiot?,'' zeptala jsem se ho jedovatě.
,,Upřímně? Zaslechl jsem jaký žánr hudby posloucháš, tudíž bych se nedivil kdybys byla úplně tupá,'' řekl prostě.
,,Ach bože. Já tě asi nahlásím policii!,'' rozhodila jsem rukama. Urážet něčí hudební vkus je jako krvevražda.
,,To bys neudělala,'' namítl a nasadil nejvíce přesvědčený výraz.
,,Pravda. Ale nikdo netvrdí, že bych tě nevyhodila z okna,'' usmála jsem se sladce.
,,Jsem příliš daleko,'' bránil se, ale šlo slyšet, že mu kolísá hlas.
,,Vážně?,'' uchichtla jsem se a pořádně natáhla ruku. Popadla jsem Stilese za tričko, takže jsme oba málem vypadli z okna.
Boha, to byl debilní nápad.
,,Proč jsi proboha sílnější než já?!,'' procedil skrze zaťaté zuby.
,,Svaly, hochu,'' opáčím.
,,Spíš tuk...,'' ušklíbl se, ale hned si to rozmyslel když uviděl můj veažedný výraz. Nikdo nebude urážet mou praktickou tělesnou sílu, obvzlášť ne nějaký sousedovic idiot se střapatými vlasy.
Nemotornými pohyby jsem se chytila parapetu, ale pořád hrozilo, že sletím a skončím prošpikovaná trámkem v plotu. Pfff, no co.
,,Opatrně!,'' dostal mě z myšlenek Stiles, jelikož jsem teď málem spadla.
,,Hele, já jsem tady expert. Ty mlč, a vrať se zpět k pobíhání po lese s křivoksichťáky.
,,Dobře, teď bys už mi mohle přestat vyhrožovat svými oplácnými batolecími pěstičkami,'' prohlásil, když už jsem sem se chytala mu jednu vrazit.
,,Divil by ses jak dobře se umím prát."
,,Znamená to, že ti můžu psát?,'' Stiles udělal psí oči.
,,Pokud máš dobré memes."
,,Fajn. Dobrou noc, Linneo.''
,,Hmpf."
Pak jsem spadla na postel, rychle a zničehonic, stejně jako ty teaser postery k LOVE YOURSELF:Her.
Ale opět mi zavibroval telefon.
Stalker Stiles Stilinski: Chyběl jsem ti? :3
Já:Stalker Stiles Stilinski: Jej :33 Kumumon
Já:Stalker Stiles Stilinski: Jaký smysl v tomhle kontextu dává naštvaný Ježíš?
Já: DKumamon je Satanův medvěd, ty amatére.
Stalker Stiles Stilinski: Oh
Po přečtení poslední textovky jsem otráveně protočila očima a zívla, tak jsem se pohodlněji uvelebila a nechala se unášet do své velmi známé, supermarkety a temnotou obklopené, Říše snů.
yo.
jsem jediná co zbožňje plus-size silné holky?
...
tak asi jsem, no...
anyways, ten bts comeback nás všechny zabije.
peace.
ČTEŠ
Fénix ×TEEN WOLF FF× *editing*
Fiksi Penggemar*prosím nečtěte to* *kromě pár kpop narážek v tomhle vážně není nic dobrého* *nemám v plánu tenhle příběh pokračovat. je pitomý, děj je mělký, zápletka nedává smysl a celé je to blbost, ale snažím se hi spravit. čtěte na vlastní nebezpečí.* Téměř se...