Večer jsem ležela v posteli a koukala na mobil. V tom přišel Deny. Ahoj kočko řekl. Ahoj to sis moch odpustit ty idiote řekla jsem se smíchem. Jsme nejlepší přátelé a někdy jsme se takhle škádlili. Jednou do děcáku přišel kluk. Jmenoval se Maty. Byl celkem hezkej. Byl blonďák a měl modré oči. Byl celkem vysokej a hubenej. Ahoj Maty já jsem Terez a kámoši mi říkaj Terí, Terko a nebo mi vymyslí přezdívku. Čau řekl, trochu mě odžduchl a šel do svého pokoje. Tašku si hodil vedle skříně. Vytáhl jen mobil a sluchátka. Lehl si na postel otočil se ke zdi, aby nikdo neviděl, že brečí. Já šla zaním. Viděla jsem že brečí. On hned slzy otřel a ptal se co chci. Chtěla jsem pokecat, ale vidím že to teť není vhodný tak příjdu večer řekla jsem a šla ke dveřím. "Počkej" řekl. Pojď si sednout a odsunul se. Co se stalo ptala jsem se a mu hned vytryskly slzy. Promiň nemusíš o tom mluvit řekla jsem a podala mu kapesník. To je dobrý stejně to někdy někomu říct musím řekl a otřel si slzy. Mněly jsme auto nehodu přežil jsem jen já. Dořekl a hned měl zase v očích slzy. Tak já rači jdu řekla jsem a zavřela za sebou dveře. Když jsem došla do mého pokoje seděla tam Nikča to je moje Bff. "Ahoj Nik" řekla jsem načla oříšky usadila se na postel a nabídla jí. "Dík" kde jsi byla zeptala se. Pokecat za Matym. Tobě se líbí řekla se smíchem. Škaredej není. Možná by za to stál. A co si oněm myslíš ty Nikk. Já na takovej typ kluka nejsem řekla a chroupala dál arašídy. No jo já vím odvětila jsem. Tak já du zvedla se a odešla. Vtom sem vtrhl Deny. Musím ti něco řict vykřikl.
Jo jindy řekla jsem vyhodila ho a šla za Matym. Ne je to důležitý řekl a chytl mě za zápěstí. Pust! Až večer řekla jsem a šla dál. Tak fajn otočil se a šel k sobě na pokoj.