Když jsem došla za Matym tak si skládal věci do skříně. Chceš arašídy ? Zeptala jsem se. Ne díky já to moc nejím. Sedla jsem si na postel a on vedle mě. Začal mě líbat a já spolupracovala. Za chvíli jsem se odtáhla.... Co to mělo znamenat zeptala jsem se. Asi to že tě miluju. Já myslel, že ty mě taky, když zamnou pořád chodíš. To ne, ja se jen snažila abys zapadl a necítil se nepřijatej do kolektivu. Ja myslel, že mě miluješ. Ano miluju ale až od té doby co se mě na to ptala Nik. A cos jí řekla ? Že jsem otom nepřemýšlela ale.. Dal mi prst k puse a začal mě opět líbat. Já spolupracovala, protože se mi to líbilo. Po chvilce jsme přestali. Takže spolu chodíme ? Zeptal se. Asi jo odpověděla jsem. Tak večer dojdi řekla jsem a odešla. Dobře příjdu řekl a já odešla. Převlíkla jsem se a učitelky ( ty co nás v děcáku vychovávaly ) nás volaly na oběd. Oběd jsem moc nejedla, protože byl květák kterej fakt nesnáším. Snědla jsem polévku a šla na pokoj. Byla jsem unavená tak jsem si do sluchátek pustila písničky lehla si na postel a po chvíli usla. Vzbudila jsem se až když nás volaly na svačinu. Byly čtyři hodiny. Snědla jsem svačinu a šla s Nikk na pokoj. Vše jsem jí řekla. Otom, že chodím s Matym i otom jak vášnivě líbá. Asi po hodině Nik odešla. Bylo 17:00. Pustila jsem si na tabletu romantickej film. Asi po hodině přišel Maty. Ahoj řekla jsem a vypla tablet. Ahoj lásko řekl a sedl si vedle mě. Zase jsme se začali líbat. Po chvilce jsem vztala a šla zatáhnout závěsy.
Lehla jsem si zase na postel a pokračovali jsme. Začali jsme se vyslíkat, ale byly jsme pod peřinou. Vtom tam vtrhl Deny. Jen řekl Mio :O?? A utíkal pryč já se oblíkla a šla zaním. On utíkal na záchody. Já utíkala zaním jenže on se zamkl. Po chvílce něco spadlo na dveře. Bylo to denyho tělo.Pokračování příště.