4. Kapitola

25 4 0
                                    

Celý večer jsem potom přemýšlela nad tím dopisem. Nevěděla jsem ským mám chodit. Deny se kvůli mě chtěl otrávit, ale já ho mám jako nejlepšího kamaráda. A Maty, ten by to kvůli mně asi neudělal ale toho já miluju. Jak se rozhodnout? Šla jsem za Nikk ta mi vždycky poradila správně.
Když jsem k ní došla tak měla puštěnou televizi a koukala do mobilu. Ahoj řekla jsem a sedla si na židli. Čau odpověděla a položila mobil. Tak co Maty ? A jak je na tom Denny? No právě kvůli tomu jsem přišla. Denny, ten se kvůli mně chtěl zabít řekla jsem a ukázala jí dopis. Aha, jenže ty miluješ Matyho a ty nevíš co teť dělat viď!!!????
No právě,.... Matyho miluju a umí dobře líbat :D ...... jenže Deny se kvůli mně chtěl zabít. A to beru jako důkaz lásky. Ale já ho mám jako nejlepšího kámuše navždy....jenže to on mě nemůže pochopit. A já ho nechci ztratit. S tímto ti holka nepomůžu, musíš si rozmyslet co vlastně chceš. A pokud chceš chodit s Matym, musíš si to ujasnit prvně s nim jestli to stebou myslí vážně a pokud jo tak potom si to musíš všechno vyříkat s Denym a to opravdu všechno, ale musíš počkat až se vrátí zpět sem protože do nemocnice tě za nim nepustí, když nechce. Asi máš pravdu jako vždycky. Tak já jdu rovnou za Matym ať to mám rychle za sebou. Tak držím palce řekla Nikk a já odešla. Čau Matty řekla jsem. Ahoj odpověděl. Chtěla jsem si stebou promluvit, řekla jsem a sedla si na postel. Tak mluv řekl a sedl si těsně vedle mě. No....víš, když jsem říkala, že mě za Denym nepustili, nebyla to tak úplně pravda. To on mě tam nechtěl jen mi u sestri nechal dopis, ve kterým bylo napsaný, že chtěl umřít kvůli tomu, že mi chtěl říct,že mě miluje, ale když šel zamnou viděl nás spolu v posteli. A tak jsem chtěla vědět, jestli mě miluješ nebo to byl jen blbej úlet.

Pokračování příště

Moje středníKde žijí příběhy. Začni objevovat