Chapter -1

1.2K 95 3
                                    

ဒီေန႕ေရာက္လာျပန္ပီပဲ... ကြ်န္ေတာ့ဘဝမွာ မေရာက္လာခ်င္ဆုံးေန႔ေတြ... လတစ္လရဲ႕ ၁၀ရက္ေျမာက္ေန႕ေတြဆုိ နာက်င္ေနတဲ့ ႏွလုံးသားက တုိးလုိ႕ နာက်င္ေနရတယ္...
လတစ္လရဲ႕၁၀ရက္ေျမာက္ေရာက္တုိင္း သူျပန္လာေလမလားဆုိတဲ့ အေတြးနဲ႕ တံခါးဝကုိ တစ္ေနကုန္ ထုိင္ေငးၾကည့္ေနခဲ့တယ္~~ ဒါေပမဲ့လဲေလ...
ဒီေန႕ဆုိ တစ္ႏွစ္ေတာင္ ျပည့္ခဲ့ပီ...
ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ၂ေယာက္ ဒီလုိမ်ိဳး ေဝးကြာသြားမယ္ဆုိတာ သိခဲ့ရင္... သူ အဲ့ေန႕က ကြ်န္ေတာ့ကုိ ထားပီး ထြက္ခြာသြားမယ္ဆုိတာ သိခဲ့ရင္... ကြ်န္ေတာ္သာ သူ႕ကုိ တားခဲ့လုိက္ႏုိင္ရင္... ဆုိတဲ့ အေတြးေပါင္းမ်ားစြာနဲ႕ ရွည္လ်ားလြန္းတဲ့ ညေတြကုိ ျဖတ္သန္းေနရတယ္ဆုိတာ သူတစ္ေယာက္သိရဲ႕လား? ကြ်န္ေတာ္ ရင္ကြဲမတတ္ ညတုိင္း ေအာ္ေခၚေနတာ သူတစ္ေယာက္ ၾကားပါရဲ႕လား? ဘယ္မွာလဲကြယ္~~? နာက်င္ေနတဲ့ ဒီလူ႕ကုိ မျမင္ဘူးလား~? ေၾကကြဲေနတဲ့ ႏွလုံးသားကေတာ့ ခုထိ သူ႕ကုိ ေအာ္ေခၚေနတုန္းပဲ... သူ႕ကုိ တမ္းတေနတုန္းပဲ ရူးမတတ္ေပါ့...
မင္းဘယ္မွာလဲ?? လူဟန္ရယ္~~~
×××

တစ္ေန႕ေသာမနက္ခင္းေလးေပါ့~~ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕၂ေယာက္ဆုံစည္းခဲ့ၾကတယ္ အျမဲတမ္း ေအးစက္ေနတဲ့ ဆုိးလ္ျမဳိ႕က အဲ့ေန႕မွာ ေႏြးေထြးေနခဲ့တယ္... လူဟန္ဆုိတဲ့ သူ႕အျပဳံးေလးေတြေၾကာင့္မ်ားလား~~
တကယ္ေတာ့ သူက ကြ်န္ေတာ့ထက္ ၄ႏွစ္ေတာင္ ၾကီးပါတယ္ ဒါေပမဲ့ စေတြ႕တဲ့ေန႕တည္းက ကြ်န္ေတာ္ သူ႕ကုိ 'လူ'လုိ႕ပဲ ေခၚခဲ့တယ္ 'လူ'လုိ႔ေခၚလုိက္တုိင္း ေကြးညြတ္သြားတဲ့ ႏွဳတ္ခမ္းေလးေတ~~ သူမ်ားနဲ႕မတူတဲ့ သူ႕ရဲ႕ အျပဳံးေတြ~~ စကားေျပာဟန္ပန္ေလးေတြက ကြ်န္ေတာ့ကုိ စုိးမုိးမွန္းမသိ စုိးမုိးလြန္းႏုိင္ခဲ့တယ္ သူနဲ႕မေတြ႕ဆုံခင္ထိ ကြ်န္ေတာ့ဘဝထဲကုိ 'လူဟန္'ဆုိတဲ့ လူသားတစ္ေယာက္မဝင္လာခင္ထိ ကြ်န္ေတာ့ဘဝၾကီးက ေဆာင္းရာသီရဲ႕ ဆုိးလ္ျမဳိ႕ၾကီးလုိ ေအးစက္ေနခဲ့တယ္~~
သူဟာ ကြ်န္ေတာ့ ဘဝရဲ႕ မီးအိမ္ရွင္... သူဟာ ကြ်န္ေတာ့ဘဝရဲ႕ အလင္းျပၾကယ္...သူဟာ ကြ်န္ေတာ့ဘဝရဲ႕ ေနေရာင္ျခည္ေလးျဖစ္ခဲ့တာေပါ့~~ ခုေတာ့... ခုေတာ့... ကြ်န္ေတာ့ဘဝၾကီး ေမွာင္မုိက္ေနပီ... ေအးစက္စက္နဲ႕~~ အလင္းမျမင္ရတဲ့ ေန႕ေတြ ျဖတ္သန္းေနရတယ္...
ျပန္လာခဲ့ပါ 'လူ'ရယ္....

Once Upon A Time..Where stories live. Discover now