Louis
Do práce jsem sice přijel včas, za to jsem byl ale totálně unavený. Po snu, ve kterém mě Harry znásilnil, jsem už opravdu nedokázal usnout. A vzbudil jsem se ve tři ráno, takže jsem další tři hodiny nespal a jen zíral do blba nebo přemýšlel. Bohužel všechny moje myšlenky vždy mířily na jedinou osobu. Jeho. Harryho Stylese. Nešlo usnout, protože se mi vždycky začal promítat ten zkurvený sen.Harry
„VidímLouise, jak stojí přivázaný pouty k tyči, která ční ze stropu až kousekpod jeho lokty. Pusu má převázanou šátkem a je celý nahý. Pot mu teče po celémtěle a na zemi už se začíná vytvářet malá loužička. Já sedím naproti němu as chtíčem a nadržeností ho dobrých 10 minut sleduji a na něm je nervozitacelkem dost znát.
Pochvíli, kdy se už konečně odhodlám vstát, zavírá oči a suše polyká. Mé prstyzlehka přejíždějí přes jeho tělo, na kterém se, i přes všechen pot, se objevujehusí kůže. Usměju se a prstem přejedu po celé jeho páteři až k jehovstupu, kterého, když se dotknu, se jeho tělo mírně zachvěje. Prst lehce zasunudo jeho otvoru a pak vytáhnu. Uslyším vydechnutí, které značí úlevu, ale toneví, co přijde teď. Ze stolu za ním jsem vzal vibrátor a přirazil ho do něj. Ipřes šátek přes pusu vykřikl a začal zhluboka dýchat. Usmál jsem se a vibrátorzapnul na nejvyšší rychlost. Zakňučí a já černým vibrátorem přirážím protiněmu.
Popár minutách ho mám plně připraveného, a ve chvíli, kdy z něj vytáhnuvibrátor, vydechne úlevou. Zasměju se a odkládám jej zpět na místo. Ze stoluale beru erekční kroužek, který mu nasadím. Znova zakňučí a já už si stahujikalhoty i s boxerkami dolů, na nic nečekám a přirazím do něj. Znovavykřikne, tentokrát ale tišeji. Zaryju nehty do jeho boků a přirážím, dokud seneudělám. Pak z něj vyjdu, obléknu se, ještě prstem podráždím jeho vstup azpátky se posadím naproti něj. Vidím jeho ztvrdlou erekci, uvězněnouv kroužku a jeho tváře zatím stihly nabrat zcela rudou barvu. Pousměju sea přistoupím k němu a začnu mu honit. Zalapá po dechu a zakňučí. Po chvílijsem kroužek sundal a rukou ho dodělal. Prsty jsem mu sperma začal s jehohrudi sbírat a donutil jsem ho, aby nakonec vše spolykal. Po pár minutách se mito nakonec podařilo. Pousmál jsem se, pohladil ho po tváři a odešel." olízl jsem si ret a těšil se, až mutohle řeknu, nebo až ho to nějakým způsobem donutím přečíst. Odložil jsemzápisník a podíval jsem se na hodiny. Půl desátá. No, měl bych už jít spát az části doufám, že se mi o tomhle bude zdát. No, mohlo by. Nebo možná něcoještě lepšího, co bych si pak ráno rychle zapsal a zase se pak celý den nad toupředstavou rozplýval.
Nelhal jsem. V noci se mi o tom opravdu zdálo. Bylo to na písmeno to samé,co jsem si včera vymyslel a napsal. Jsem geniální, mohl bych být spisovatel.Těším se na Louise, až ho uvidím. Dneska musím jít kousek za ním. Má totiždokonale šukézní zadek. Vždycky ho totiž sleduji, když odchází a abych pravduřekl, musím se hodně držet, abych ho neojel na místě.
Bylo osm hodin, takže konečně čas snídaně. Když se otevřely dveře, usmál jsemse na něj. Louis můj úsměv rozhodně neopětoval, právě naopak. Jen se na mědivně podíval, nasadil mi pouta a už jsme šli chodbou do jídelny.
„Ale, ale.. Co se děje, zlatíčko? Nevyspal ses snad dobře?" pousmál jsem se,nechal si od něj trošku dostup a sledoval jeho zadek.
„Za prvé, jsem Louis a to buď rád, že mi můžeš tykat a vůbec se mnou mluvit aza druhé, ano, nevyspal jsem se dobře."
„Tak kocourek na mě vystrkuje drápky, jo? To bys ale neměl dělat, miláčku, nebotě potrestám.." pousmál jsem se a my došli k jídelně.
i
ČTEŠ
Light page of the prison [CZ Larry Stylinson]
FanfictionHarry Styles. Osoba, která znásilnila nespočet kluků, především malého věku. Proto se dostal do vězení v Holmes Chapel. Avšak nedostatek sexu udělá své, takže bude Harrymu jedno, kde se nachází a co zrovna dělá. Louis Tomlinson. Dozorčí ve věznici...