Akıl Oyunları - Part2

206 17 50
                                    


NOT: Görseldeki gözlüklü adam Bill, diğerleri soldan sağa Hayley, Andrey ve Warren karakterleridir. İyi okumalar dilerim. :)

Bill sabahın yedisinde adamlarını her zamanki toplantı odasına toplamış yeni gelişmeleri duymayı bekliyordu. Kış ayında olmaları ve sabahın erken saatleri olması nedeniyle odanın havası kasvetli bir hal almıştı. "Elinde neler var?" diye sordu bilgi işlemci adamına. Adam eliyle gözlüğünü düzeltip masadaki dosyaları eline aldı.

"Haklıydınız efendim. Dün gece yarısından sonra Warren Roberts'in telefonu iki defa arandı. Arayanın Andrey Walker olduğunu düşünüyoruz. İlki 03.15'te sonra da saat 06.47'de." Bill dosyaları istercesine elini uzattı ve sordu "Numarayı buldunuz mu?"
Adam dosyaları şefine uzatıp "Malesef efendim, numara gizliydi. Ancak Warren Roberts pek sosyal birisi sayılmaz. Önceki arama kayıtlarını incelediğimizde sadece haftada bir kere annesini aradığını gördük." dedi.
"Eğer Walker'la iletişime geçtiyse en kısa zamanda buluşma ayarlayacaklardır." dedi Bill sesli düşünerek.
Bilgisayar başındaki sürekli yağlı yiyecekler yiyen adam elindeki paketten biraz cips alıp ağzına attı. "İlk açıklarını verdiklerini düşünebiliriz, öyle değil mi şefim?" dedi her zamanki rahat tavrıyla.
"Onlar hata yapmaz Jess, onlar orjinal denekler. Eminim bir planları vardır. Bir şekilde bizi atlatmaya çalışacaklar. Warren ne durumda?"
"Saha görevlileri izliyor. Az önce işe gitmek için evinden çıkmış." Bill yavaşça kafasını salladı.

    Bill, bilim adamı değildi. Ama bu operasyon için Şirket'in çok önemli bazı çalışmalarından haberdar edilmişti. Şirket bir süredir bu beş denekle aynı özelliklere sahip denekler elde etmek istiyordu. Ancak ilacın formülünü tam olarak bulamamışlardı. Sonuç olarak deneklerin çoğu ya ölmüş ya da mutajenik hastalıklara yakalanmıştı. Bu noktada devreye Orjinal denekler ve dolayısıyla Bill ve ekibi giriyordu. Bill Şirket'in bu deneklere bu kadar ihtiyaç duymasının nedenini öğrenebilecek yetkide değildi. Zaten onları yakalamaktan başka hiçbir şey umrunda değildi. İstediği tek şey bu işi bitirip emekliye ayrılmaktı. Son bir iş, diye düşündü. Son bir iş ve artık özgür olacağım. Sonunda küçük kızına ve kendisine temiz bir sayfa açacaktı.

"Takip eden ekibi arttırın. Tüm telefon kayıtlarını, e-maillerini, kamera görüntülerini her şeyi bilmek istiyorum. Andrey'le buluştuğunda üçünü de yakalamış olacağız."

----- -----

Aynı Gün 20 Dakika Öncesi

Andrey ve Hayley, Bob'un kafesinden alacaklarını ve arabayı alıp tekrar Andrey'in evine dönmüşlerdi. Oldukça büyük ev olabildiğince az eşyayla döşenmişti. Andrey ve Hayley aralarında cam bir sehpa olan karşılıklı iki koltuğa oturuyorlardı. Andrey, Warren denen teknik ineği ikna etmek için yarım saat dil dökmüş ve David'in diğer denekleri ikna etmelerine yardımcı olmak için verdiği, 6 yaşındalarken anaokulunda çekilmiş çocukluk fotoğraflarını göndermişti. David gerçekten de sır küpü gibiydi. Telefonu kapattıktan beş dakika sonra Andrey'e fotoğrafı atmıştı. Deneklere karşılık bilgi istemek için aramasa fotoğraftan haberleri bile olmayacaktı. Bu fotoğraf diğer deneklere de olayı açıklamalarına yardımcı olabilirdi. Şu an birbirini hatırlamayan beş yetişkin, çocukken aynı okulda ilaç deneği olmuşlardı. Fotoğrafta ellerinde kalemle sigara içiyor gibi poz vermiş beş çocuk mutlu görünüyordu. Ne Andrey ne de Hayley fotoğrafın çekildiği günü ve fotoğrafı çeken Mark Brown'u hatırlamıyorlardı.
Andrey hoparlörünü açıp masaya koyduğu telefona bakıp Warren'a,

"Takip edildiğini varsaydığımızda seni henüz kaçırmamış olmalarının iki nedeni olabilir. Ya Owen'la iletişime geçeceğini düşünüyorlar ya da bizimle."

PSİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin