Uyanmak istemiyorum . Uyuyacam Ben hava çok soğuk . Şu anda tek sıcak yer yatağım olabilir . Yaşadığım şehir yaz ayları hep sıcak olur . Ama bu gün baya soğuk .
Saat 11:50 ! Vay! Ayaklı saat bayan Amy Worsen beni pazartesi olmasına rağmen kaldırmamış . Tamam o zaman . Günün ayaklı saati ben yani Emma Worsen .
Yataktan fırladım ve tam telefonuma uzanıp annemin beni arayarak uyandığı gibi Ben de onu uyandıracaktım ki bir not gözüme çarptı . Açıp okumalımıydım ki ? Sonuçta Benin odama konulmuştu . Anneme ve babama olsa onların odasında olurdu . Elime notu aldı m ve okumaya başladım .
Emma Worsen ,
Biliyorum beni tanımıyorsun . Ama ben seni tanıyorum . Sen ilk Sodironsun . Yani Dünya koruyucususun . Senin gibi sadece 5 kişi var . Onları bulmalısın ilk önce de 59: u . İsmini böyle vermeliyim yoksa kuralı çiğner ve ölürüm . Onunla beraber diğerlerini . Onlarda Sen ve 59: gibi gruba ayrılacaklar . Bunlardan önce ölmelisin . Ölürken boğazına kanın gelicek . Bu bağırmanı engelliyecek . Ama sen ölmiyeceksin sadece 2 gün uyuyacaksın . Uyanınca diğer Sodironlarda uyanacaklar. Sodironları bul . Dünya ' nın sonu yakın . Son için 5 yıl var . Diğer insanlar gibi ailende tehlikede . Aileni gör ve eğer burada yazanları yapmazsan insanlığın sonu ailen gibi olucak . Unutma diğer Sodironlara güven .
Domikul Tiberius.
( Konsey Negara ).Not biter bitmez kahkaha attım . Çok güzel Anne ve Baba . Cidden harika bir şaka . Bu arada isimler harika . Buna kanmam için her halide 1 . sınıfa gidiyor olmam gerek .
Neyse şimdi ayaklı alarm sizi teknoloji olmadan uyandırmaya geliyor . Merdeivenlerden aşağıya indikçe hava daha da soğuyordu .
Annemlerin odasın kapsını açar açmaz bağracaktım az kalsın . Babam ve annemin ten renkleri biz mavisi olmuştu . Vücutlarında bulunan bütün damarlar ortaya mor bir renkte çıkmıştı . Gözleri siyaha dönmüştü. Ondan sonra aklıma not geldi . Ölmeliydim . Ailemi kurtarmalıydım . Nasıl ölmeliyim . Ölebilir miyim ben ya ?
3-4 dakika sonra mutfağa gittim . En büyük ve en sivri bıçağı aldım ve kalbime sapladım. Notta yazdığı gibi oldu boğazıma kan geldi . Bu sayede bağıramadım . Sonra her yer karardı zaten .
*****
1. Gün*****
2. Gün*****
Hoplayarak uyandım . Off ! O yerdeki ne öyle . Ayyy ! Kan bu. Hem de Benin kanım . Tamam uyudum hemde 2 gün. Güzel şimdi temiz hava alsam iyi olucak galiba .
Kapıyı açar açmaz bem beyaz kar ve üstünde yatan cesetleri gördüm . Hepsi annem ve babam gibiydi . Yani görüntüleri öyleydi .
Hava çok soğuktu . O nedenle uzun süre dışarıda duramadım . İçeri girdim ve telefonumla oynamaya başladım . 59: . Off ! Kimsin sen ? Klavyeden saçma sapan yazılar yazarken gözüme t,o,m battlefield takıldı . Sonra onların işaretlerine 59: . Aman tanrım . Buldum onu . Şifreyi çözdüm .
Ama asıl sorun şuydu . Ben Oki nerden bulacaktım . Ya da o beni buldumu . En azından adımı bulmuş olsun bari .
Neyse . Tom adlı şahısı bulmalıyım . Şimdi ben Sodironsam sihirli gücüm falan var mı acaba ? Varsa ne ? Ne saçmalıyorum ben bir koruyucuyum . Büyücü değil . Ama koruyucu varsa büyücüde vardır . Odama koştum bilgisayarımı açtım . Ve tarihi araştırmaya başladım . Kasabanın büyücülerini araştırdım. Sonuç olarak
Live Stubborn kasabanın ilk büyücüsü olduğunu öğrendim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 YIL
Science FictionZaman içinde oluşan soğuk belki bir gün yok olur . Karanlığın gelişi uyandırdı 6 koruyucuyu . Tabi yardımcı olacak diğer doğa üstü varlıklarıda . Süreleri var . Belki uzun gelir size ama onlar için kısa . 5 YIL sonra yaşayan canlı olmayacak . O u...