Tarih 15 Ağustos 2010 ( Jessica nın ağızından devam )
Annemin dediği oldu . Summer yoğun bakımdan çıktı . Tabi bende o çıkar çıkmaz yanında olacaktım . Annem onun kalacağı odayı bana göstermişti bende orada Summer ın gelişini beklemeye başladım .
Summer içeri girdiginde uyanıktı . Ama saçma sapan konuşuyordu .
- Benim bir suçum yok . Hepsi onlara bağlı . Ben durduramam . Ben ölmedim . Benden uzak durun . Bana artık soru sormayın . Jessica bana yardım et . Yer artık ! sürekli bu konuşmayı yapıyordu .
Annem bunun Summer ın şokta olmasına bağladı .
Gece olmuştu annem ve ben , Summer ın yanında kalıyorduk. Annem uyuşmuştu . Bende Summer ın dibine kadar gidip fısıldıyarak söylediği sözleri anlamaya çalışırken , Summer benim boğazıma yapıştı .
- Sonu sen getireceksin . Bunu unutma . Gerçi baş rol olmak seni mutlu ediyordu . Bakalım sen yok olunca nasıl kurtulacağız . diyordu .
Tabi o konuşurken ne kadar kurtulmaya çalışsamda ben hâlâ boğulan taraftım . Nefes almam zorlaşıyordu. O sırada annem elindeki sert bir madde ile Summer ın kafasına vurdu . Summer bayıldı . Ben doğru dürüst nefes almaya başladığımda :
- Eve doğru koşmaya başla . Yoldaki telefon kulübesinden babanı ara . Seni hemen buradan uzaklaştırsın ve son olarak babana zamanı geldi de .
Kafamı salladım ve koşarak hastaneden çıktım . Telefon kulübesine vardım ve babamı aradım .
- Baba . Beni hemen buradan al . Annem öyle dedi.
- Annen başka bir şey söyledi mi ?
- Zamanı geldi dedi .
- Hemen geliyorum . Jessica senden sadece orada hareket etmeden eğilip beklemeni istiyorum ben gelince seni oradan alacağım ve büyükbabana gideceğiz .
Babam telefonu kapattı ve bende onun dediğini yaptım .
Bekledim . Bekledim . yaklaşık yirmi dakika bekledim . Sonunda kapı açıldı ve babam beni kolundan alarak arabaya bindirdi . Son sürat yol alıyorduk .
- Annem . Baba annemi nasıl kurtaracağız ?
- Tatlım , sen büyükbaban ve büyükannende kalacaksın . Sadece bir gece sabah olunca annen ve ben de gelmiş olucaz . Tamam mı ? aynadan bana bakıyordu .
Kafamı yukarı aşağı salladım . Babam ani bir fren yaptı. Sağ tarafa doğru kaydım ve kapımı açan büyükbabamın kollarına atladım . Babam :
- Zamanı geldi . Ben Gloria yı kurtarıp görevimi yapıp geleceğim. Yapmanız gerekeni biliyorsunuz . dedi ve yine son sürat geri döndü .
Büyükbabam beni içeri doğru ittirdi . Büyükannem :
- Jessica . Hoşgeldin tatlım . Seni çok özledim dedi .
- Bende seni büyükannem . dedim ve yaklaşık 78 yaşındaki kadının boynuna atladım .
Büyükannem ve büyükbabam yaşlı olsalar bile hâlâ çok güçlülerdi. O sırada burnuma muhteşem çikolatalı kurabiye kokusu geldi .
Tam mutfağa koşmak için yere doğru anlamıştım ki Look Amca tarafından tutuldum .
- Bir Jessica Gost yakaladım . Acaba bu kızı ne yapsam bence yemek en mantıklı bir seçim . dedi .
Tabi ben çığlıklar atarak :
- Büyükanne ! Yardım et . Kurtar beni .
Hepsi kahkaha atıyordu . Sonra amcamın kolunu ısırdım ve kurtulur kurtulmaz :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 YIL
Science FictionZaman içinde oluşan soğuk belki bir gün yok olur . Karanlığın gelişi uyandırdı 6 koruyucuyu . Tabi yardımcı olacak diğer doğa üstü varlıklarıda . Süreleri var . Belki uzun gelir size ama onlar için kısa . 5 YIL sonra yaşayan canlı olmayacak . O u...