7. Bölüm

67 5 1
                                    

Resimdeki karakter  Aretmas . İlerleyen Bölümde Tracy tarafından bilgi verilecektir .

Tom un ağızından ,

- Emma nereye gidiyorsun ? Emma sana soruyorum ! Emma geri dön öleceksin ! Kahretsin Emma !

Tracy in kolunu tuttum ve onu da peşimde sürükleyerek aşağıya indim .

Tracy :

- Geri dönmeliyiz . Yoksa biz de ölücez . Bilmem hatırlatmama gerek var mı !?

Ona  ters bir bakış attım . 

- İstiyorsan gelme ama ben gidiyorum .

Koşarak kapıya gittim .

Emma nın ağızından ,

- Evi ve içindekileri koruma altına alıyorum .

Tom un bağırdığını duydum .

- Emma kaldır şu korumayı yoksa sonu kötü ol ucak ! Emma !

- Özür dilerim size bir zarar gelmemeli yoksa koruyucular yollarını bulamayan bir ölü olacaklar .

İçerden kırılma sesleri geliyor gibiydi ama ardından .

- Kırılmıyor lan ... Emma ! Kaldır şu büyüyü , sihri her neyse işte !

Onu duymadan Blacher ı aradım . Onlar konuştuğumu düşündüm .

- Neredesin ?

- Yerin altında .

- Ne arıyorsun orada ? Saklanacak başka yer kalmadı mı ?

- Beni buraya attılar .

- Kimler attı Blacher  ?

- Tracy biliyor . Gücüm bitiyor . Senin de öyle olmalı .

- Dayana biliriz . Senin kurtardıktan sonra enerji kazanırız .

- Ben iyiyim merak etme . Eve git arkandan gelmeye kalkacaklar evi koru kendini de !

Bağlantı koptu benle konuşmak istemiyordu . Kahretsin . Seni oradan bir kurtarayım sonra senle hesaplaşmamız lazım Blacher .

Eve doğru koştum .

- Tom korumayı kaldırdım aç kapıyı .

Tom kapıyı kırar gibi açtı . Beni içeriye çekiştirdi .

- Evi ve içindeki her şeyi koruma altına alıyorum .

Tom bana beni öldürecekmiş gibi bakıyordu . Aslına korkmuştum . Sanki birazdan ceza alacak bir çocuk gibiydim .

- Evet . Blacher nerede Emma !? Hani onu alacaktın !

- Bana bağırma hakkını kimden aldın acaba !

- Şu anda kim kime bağırıyor acaba bayan şımarık !

Çok kızdım ve yukarıya çıktım merdivenin sonunda oturdum . Rahatlayana kadar bunu yapmalıydım yoksa sonuç bir salakdan çıkacaktı ama neyse .

Tracy 'nin ağızından ,

- Sen ne yaptın acaba Tom anlamadım da ?

- Demek kız dayanışması . Güzel o zaman açıklayacağım bir şey var mı bir bakalım . Emma orada ölebilirdi . Sodiron ların 1. sini ben mi unursuyorum acaba !

- Emma da bağlı olduğu Somidor u umursuyor ! Bizi de umursuyor ! Yoksa bizi burada korumasız bırakırdı !

- Son defa söylüyorum o ölseydi ne yapmayı planlıyordun acaba Tracy ?

- Sana söylüyorum . Ben Sodiron değilim . Ben Himoder im . 1. Sodiron beni ilgilendirmiyor . Seni de ! Sen sadece Sodiron sun .

- Yaa demek öyle ! Bir Sodiron ölürse ne olur acaba sayın Himoder !

- Ölen Somidor dan sonraki Somidor onun yerini doldurur . Ve yeni bir Sodiron doğar . Olamaz sen ....

- Şimdi anladın mı  Onu neden korumaya çalıştığımı !  Ben asla 1. Somidor olmak istemedim ! Ben 1 olamak bile istemem !

Arkadan bir ses duydum . İnce birp sesti ama bir o kadar da canı yakacak kadar cesur ve güçlüydü . Gözleri ağlamaktan  kanlanmış olan Emma karşımda dimdik duruyordu . Şimdi onun neden 1. Somidor olduğnu anladım . Çünkü o ne olursa olsun daima ayakkta kalmayı başaran cesur biriydi .

- Ben sanki istiyorum ! Bencilsin ! Benim ölmemi istemiyorsun ama bak neden miş ! Beni iyi dinle ben kalbimin kırılmasına alıştım ama bu bencillik beni öldürüyor ! Bil bakalım kim yüzünden ölüyorum ! Sen .Sen .Sen .Sen ve yine sen Tom Holl ! Benim.yasama mi bu kadar istiyorsan once Blacher ı kurtarayım ! Çünkü o açlıktan , kanamadan  veya yalnızlıktan ölebilir . Bağımız sayesinde ben de ölürüm ve sen de istersen de istemesende 1. Somidor olursun ! Beni anladın......

Emma bir anda yere yığıldı . Tabi Tom ve ben de onun yanına koştuk. Elimi uzatıp yaşamsal faaliyetlerini gözümün önüne getirdim . Tanrıya şükür sadece bayılmış .

5 YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin