Emma nın ağızından ,
Sonunda benim istediğim oldu . Karla ile bir bunu , bir onu. , aaa bak bu çok güzel , buna bayıldım , vb. cümlelerle bu işi yaparken ben kazandım . Benim istediğim oldu .
Koşarak aşağıya indim . Bir de ne göreyim . Televizyonda bir film ve karşılıklı koltuklarda uyuyan bir Tom ve bir Jessica .
Saate baktım saat 23 . 50 . Tamam uyumakta haklılar ama benim en sevdiğim filmi izlerken uyuyamazlar .
- Uyanın !
Öyle bir bağırdım ki Tom ve Jessica zıplayarak uyandılar . Şimdi Karla yı anlıyorum . Bu durum çok komikmiş .
- Of Emma saat gecenin bir yarısı sen uyanın diyorsun . Benden sana cevap . İyi geceler .
Tom dan beklenen cevap gelmişti .
- Tom sana birinci Sodiron olarak emrediyorum hemen kalkıyorsun .
Tom ayağa fırladı . İnanmıyorum . Ben diğer Sodiron lara emir veriyorum .
- İnanmıyorum . Ben size emir verebiliyorum . Vay be .
- Ne komik Emma . dedi Jessica .
- Merak etme . Sana bir emir vermem . Ama bu Tom için geçerli sayılmaz .
Tom un ağızından ,
- Harika ! Bir bu eksikti ! Harika ! dedim .
Emma kahkaha atıyordu .
- Sana bir emir veriyorum . Tom git bana su getir .
Emma bu işi sevmişe benziyor .
- Peki bayan Worsen .
Emma ya sevimsiz bir gülüşü attım ve mutfağa gittim .
Elimde bir bardak su ile salona girdim ve Emma ya suyunu götürdüm. Emma tam suyu alınacaktı ki ben elimdeki suyu onun yüzüne doğru attım .
- Kendimi cam bardağa karşı koruyorum . dedi .
Işte o sırada saçı başı , kıyafetleri her yeri su oldu .
Ben ve Jessica kahkahalarla gülüyorduk . Emma bize sinirli sinirli baksada bir süre sonra o da kahkalar atmaya başladı .
- Jessica odamız hazır . Hadi . dedi Emma .
- Tom un odası da hazır . dedi Karla .
- Çok şükür beni bi umursayan var . diye bağırdım . ( tabi bir yandan da sesimi biraz karşılaştırdım tabi bunu yaparken çok komik göründüm )
Kızlar bana bakıp gülüyorlardı .
- Ne çok gülüyoruz biz ya . Her gün bu şekilde gülmeye devam edersek dünya rekoru kıracağız .
Bunu sesli söyledim . Olamaz . Hayır olamaz ben sesli bunu söylemedim .
Daha çok gülmeye başladılar . Diyorum ben onlara . Dünya rekoru çok yakın .
Jessica nın ağızından ,
Tom , Tom olmaya devam ediyordu . Önce Emma , sonra komik sesi. Ve dünya rekoru . Muhteşem doğrusu . Emma ve Tracy hâlâ gülüyordu . Bence biraz abartıyorlar .
Emma nın koluna vurdum . Bana bakınca yukarıya doğru baktım . Tabi beni hemen anladı. Tamam anlamında başını salladı . Yukarıya doğru çıktık .
Kapıya varınca Emma :
- Beğenmesen kendi özel odanda var. Oraya da gidebilirsin .
Bu saatte oda düşünmüyordum . Sadece uyku vardı aklımda . Ama yinede tamam dedim .
Emma kapıyı açtı ve karşıma çok tatlı bir oda çıktı . Emma bana begenmedin mi bakışları atıyordu . Onun boynuna atladım .
- Şaka mı yapıyorsun . Bu harika bir oda !
Bu oda harikaydı . Üstelik yanımda harika bir arkadaşım olacaktı .
Esnemeye başladık . Sonra gülümsedik .
- Tom haklı dünya rekoru kıracağız .dedi Emma .
- Katılıyorum . dedim
Çünkü doğruydu . Son günlerde yaş tutacağımıza gülüyoruz . Sonuçta milyonlarca insan öldü .
Yarın ne olacak bilmiyorum . Ama yorgunum ve uyumam gerek . Emma ya iyi geceler dedim ve yatağıma gittim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 YIL
Ficțiune științifico-fantasticăZaman içinde oluşan soğuk belki bir gün yok olur . Karanlığın gelişi uyandırdı 6 koruyucuyu . Tabi yardımcı olacak diğer doğa üstü varlıklarıda . Süreleri var . Belki uzun gelir size ama onlar için kısa . 5 YIL sonra yaşayan canlı olmayacak . O u...