9.Bölüm

61 3 1
                                    

Emma nın kıyafeti

Emma nın ağızından ,

Uyandığımda enerji patlaması yaşıyordum . Ama nasıl ? Ben her zaman sakin , daima yorgun olmuşumdur . Ama şimdi ben enerji doluyum .

Karşımda bir ayna vardı . Yattığım yataktan kalktım . Aynaya doğru yaklaştım ve kendimi inceledim . Yolculukta giydiğim kıyafetleri giyiyordum . Olamaz ! Hayır ! Ben bunları daha fazla giyersem kirlik oranı dünya da artış gösterecek .

Kapıyı açtım karşımda bir merdiven vardı . Aşağıya inen bir merdiven . Aşağıya doğru indim . Vardığım oda çok tanıdık geliyordu .

Burası Tracy 'nin evinin salonuydu . O muhteşem toz pembe ve bebek mavisi koltukları ve ortadaki büyük yuvarlak orta sehdanın üzerindeki minik kuş pembe kuşları unutamam . Tam benim istediğim türde bir salon olduğundan da olabilirdi bu .

Mavi kanepede uyuyan Tom çok korkunç görünüyordu . Annem ve babamın ölümü gibi o da öyleydi . Sonra aklıma geldi Tom ben arabada uyurken sen ölemezsin diye bağırmıştı . Demek bundan dolayı öyle yapmıştı . Yanına gidip inceledim . Babam ve annem gibi görünüyordu ama gözleri yeşildi . Çok güzel bir yeşil di . Sonra o solgun ten rengi gitti ve yerine Tom un ten rengi gelmeye başlayınca koşarak pembe koltuğa oturdum ve TV yi açtım . Aferin bana hiç anlamayacak o da di mi Emma ! Çok aptalım . İnanılmaz derecede hem de .

Tom kalktı ve bana top tip bakıp :

- Neden dinime kadar gelip bana baktın .

Demedim mi ben sana Emma ha demedim mi ? Demedin yakalanırsın diye .

- Annemle babam gibi orada yatıyor dun . Ama gözlerin ...

- Ela mıydı ?

- Hayır ! Çok güzel bir yeşil di .

- Nasıl olabilir bu ?

- Anlamadım . Bildiğin yeşil di .

- Ama senin elaydı .

- Çünkü benim göz rengim ela . Senin ne renk .

Derken ayağa kalkıp Tom a yaklaştım . Gözlerine dik dik baktım .

- Senin gözlerin de o yeşil den .

- İmkanı yok ! Benim gözlerim kahverengi .

- İnanmazsan aynaya bak .

Yemek masasının yanında bulunan aynaya doğru gitti . Kendine dikkatlice baktı .

- Doğru söylüyorsun Emma .

Yüzü düştü . Alt tarafı bir göz bu ne abartı .

- Neden bu kadar büyütüyorsun alt tarafı bir göz .

- Bilmiyorsun . Doğru ya sana söylemedim .

- Neyi  bana söylemedin ?

- Bana bunu söyleyen Tracy . Eğer bir koruyucunun enerji ihtiyacı vardır . Senin bu olay olurken gözlerin eladan maviye dönmüştü .

- Peki beni nasıl uyandırdığınızı anlatmak ister mısın ? Yada merdivenlerdeyken  Nasıl bir odaya çıktığımı .

- Tracy 'nin kardeşi Karla sana sinirle bir oda yaptı . Bu ev öyle aslında . Sonra dolaba senin için kıyafetler doldurdu . Bunu nasıl yaptı bilmiyorum .

Ona neden bunu söylemedin bakışı atıp koşa koşa uyandığım odaya çıktım . 

Dolabı açtım ve hayalimdeki o düzenli , çok güzel elbiselerin olduğu dolap karşımdaydı . Muhteşem . Dolabın yanında bir kapı vardı kapıyı açınca karşımda banyo vardı . Bembeyaz olsa bile çok güzeldi .

Banyoyu incelerken aynaya bakınca boynumda bir kolye gördüm . İyi bir kolyeydi benim tarzıma uyuyordu . Ama şu anda pek değil . Kopmasını istemiyordum . Ama kolye çıkamıyor . YAAA ! Çıksana .

- TRACY !

Tracy koşa koşa odaya geldi onu uyandırdığını belli oluyordu .

- ( esneyerek ) Ne oldu ?

- Bu kolyeyi çıkaramıyor um .

- O zaten çıkamaz . O sana bağlı . Senin yorulmanı engelliyor . Yani bu senin son uykun olacaktı  .

- Tamam ama bu kolye kopmaz di mi ?

- Merak etme kopmaz .

Tracy odadan çıktı bende ne giyecegime karar verdim . Ardından saçımı at kuyruğu yaptım . Ayağıma spor ayakkabı giydim .

Aşağıya inip Tom ve Tracy e  :

- Hazırlanın . Blacher ı kurtaracağız .

5 YILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin