-1- Öldü Mü Yoksa Kayıp Mı?

286 14 3
                                    

Spencer

O gün ağaç evine toplanmıştık. Alison gelmemişti. Hanna ağzına mısır sokuşturuyordu. Bende testere filmini leptoptan açtım. Bir ses geldi. Bizde sesi hiçe sayarak filmi açtık. Birden leptop kapandı.

Spencer: Şarjı bitti her halde. Boş verin. İlla film seyretcek değiliz ya. Konuşalım beraber. Alison neden gelmedi bilginiz var mı?

Emily: Boyfrend'i ile buluşucakmış.

Hanna: Ay boş verin. Mısır yiyelim.

Aria: Spencer sanki telefonun çalıyor.

Dızzzzz Dırzzzz

Arayan Özel Numara:

Özel N.: Siz Dört Genç Kız Ve Sizin Arkadaşınız Alison. Ölüme Yakın Olabilir. Eğer Bu Gece Uslu Durmazsanız Aranızdan Birine Elveda Diyin. Hahaha

Sp.: Bana Bak Pis Sapık Polisi Arıyorum Ve Sende Bir Daha Beni Aramıyorsun.

Konuşma Bitti (Bitirdiniz)

Arıyor Özel Numara...

Özel N.: Alison'nu öldü bil Spencer, Hanna, Aria ve Emily...

Bitti Özel Numara Bitirdi...

Kızlarla beraber aşağı indik. Birden önümüze çarşaflı birisi çıktı.

Ali: Böö

Em: Ali neden bizi korkutma zahmetine girdin acaba??

Ali: Canım isterse yaparım Em.

Aria: Ali sence bir eşek şakası için çok fazla değil mi yani ses değiştirmek vs. Vs.?

Ali: Bakın sadece size bu sırrımı söyleyeceğim; Sesimi bir program sayesinde.

Han: Benim uykum geldi Spence. Odana mı gitsek?

Spe: Evet hadi eve gidelim.

2 saat sonra...

Şimşek yüzünden irkilmiştim. Etrafıma baktığımda sadece Alison'u göremedim.

Üzerime siyah ve beyaz renkli yağmurluğumu giydim. Elime el feneri alıp Alison'ı aramaya başladım.

Çığlık: Aaaaaaaaaaağğğğhhh

Çığlığın geldiği yöne ilerledim. Ama kimse yoktu orada. Sadece Alison'un şifreli telefonu vardı elimde. Ama telefon bozuktu. Suyun içine girdiği için bozuktu. Ses seda yoktu sadece kurbağa sesleri geliyordu ' vrak! Vrak!' başka ses yoktu. Eve doğru ilerledim.

Kızlar uyanmış şekilde şaşkın şaşkın bana bakıyorlardı.

Han: Alison nerde Spence?

Spe: Bulamadım. dereden sesler geldi oraya gidene kadar kimse yoktu. Sadece Ali'nin bozuk telefonunu buldum, suda bozulmuş.


4 Sır 1 ÖlüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin