Hanna
-A'dan korkacak halim yok. Aria ile okulun karanlık yerlerinde dolaşıyorduk. Bizi yakalaması için. Dolaştık dolaştık. Ama bir saniye. O anahtar sesi mi? Okulda kapalı kaldık. Neyse birisini arar çıkartırız kendimizi. Saat 18:55 olmuştu. Sonra su sesi gelmeye başladı. Çığlık sesi dolmuştu kulaklarım. Sağ taraftan geliyordu sesler. Alison'nun çığlıklarına benziyordu. Kapı kapandı üzerimize. Elektirikli testere sesleri gelmeye başladı. Aria'ya dolu gözlerle bakıp "Ölmek için çok genciz" bakışı attım. Yere oturup birbirimize sarıldık. Elektirikli testere sesi daha çok yaklaştı. Ellerim titremeye başladı. Aria "Ağlama yoksa bizim yerimizi anlayacak'' diye fısıldıyordu. Birden bire bayıltıcı gaz verilmeye başladı. Aria ile nefes almamaya çalışıyorduk. Ama Aria direk olarak bayıldı. Telefonumda çekmiyordu. Benimde gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Göz kapaklarım ağırlaşıyordu. Ve evet bayılma noktasındayım...
Spencer
Emily'e dönüp:
"Aria'da Hanna'da açmıyor Em"
Em: "-A bir şey yaptı kesin"
Çantamı omzuma takıp Emily'e gözüm ile gidelim yaptım. Nerde olcaklarını biliyorduk. Okulda.
20 dakika sonra...
Okula gelmiştik. Emily direk olarak bana şunu söyledi.
Em: Ben okulda yüzme antremanları yaptığım için bana okulun anahtarlarını verdiler. Yoksa içerde kalıyorum.
Okulun kapılarını açtık. Okula girdik. Fenerleri yaktık. Sağa sola bakıyorduk ama bulamıyorduk.
Em: Hey A senden korkmuyorum.
Spe: Em salaklaşma!
Em: A gelsene beni öldürsene!!!
Spe: Niye böylesin acaba sen Emily.
Em: A beni yakalasana.
Eyvah! Elektirikli testere sesi!
Spe: Kaç Em kaaaaaç!!!
Em: Spencer niye koşmuyorsun!
Spe: Bir ip beni çekiyor!
Em: Spencer. Sakın ol seni çeksin ben seni takip edeceğim.
Spe: Tamam...
Emily
Spencer'ı takip etmeye başladım. Yüzüme kapı kapandı.
Spencer'ın sesleri ve çığlıkları geliyordu. Nereden kaçacağımı bilmiyordum. Sesler gelmemeye başladı. Spencer'ın sesi gelmiyordu. Bir tek "Emily!" diye bir fısıldama sesi geliyordu. Korkamaya başladım hafif hafif. Tamam korkuyorum işte var mı? Sonra gene çığlık sesi gelmeye başladı. Işıklar yok mu burada? Korkutucu bir yer burası. Okulda böyle bir yer olacağını tahmin etmemiştim. "Spencer!" diye bağırdım.
Em: Spence ses ver!
Spe: Em çabuk yanıma geel çabuk!
Em: Neredesin tarif et.
Spe. Sağındaki uzun kolidora git. Ondan sonra sola git. 10 metre gibi yürüdükten sonra beni bulursun.
Em: 2 dakikaya yanına geliyorum.
Spencer'ın tarif ettiği yere doğru gitmeye başladım. Ama sonra birden bire ışıklar gidip gelmeye başladı. Spencer'ı görüyordum ama o sanki gidiyordu. Daracık koridorda koşmaya başladım. Spencer elini uzattı. "Kurtar benii!" gibi şeyler diyordu. Birisi Spencer'ı çektiriyordu. Birden bire kafama ağır bir darbe geldi...
Merhabalar sizlerle beraber bir sorunu paylaşacağım
Kitabıma " tatlı küçük yalancılardan alıntı tamam mı alıntı alıntı" diye yorum yapan arkadaşlara toplu mesaj vermek için bu satırları yazıyorum.
Arkadaşlar Pll Tky'den çok daha önce. Yani Pll alıntı değil Tky alıntı. Benim kitabım Pll'ın konusuna göre ilerliyor. Ben napayım sizce. BEN BIR TEK İLK BÖLÜMDE ALINTI YAPTIM. Bu kadar. Hala kitabıma böyle yorumlar yazarsanız cevap bu paragrafta. İyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Sır 1 Ölü
Mistério / SuspenseKonusu Pll ile aynıdır ama mesajlar replikler aynı değildir... ¡Kötü Söz İçermez! { -A }