Aria
Saatim 6:25 idi. Beni saat değil kendim uyanmıştım. 5 dakika daha vardı. Bende o arada duşa girmiştim.
Hala ama hala yorgundum. Ama yorgum olmam doğru çünkü 1 saat uyumuştum.
Hala düşüncelerim devam ediyordu. Neyi düşünsem karar veremiyorum. A yüzden hayatımız değişmişti. Neden bizimle uğraşıyor bilmiyorum. Bizden ne istiyordu? Önce Alison sonrada bizler mi ölecektik? Bilmiyorum ama tek bir gerçek vardı. A bizden nefret etmeyi bırak ölmemizi istiyordu. Bizde A'nın kim olduğunu bulacaktık. Ama kimseden yardım almayarak bu görevi yapacaktık.
Hanna
Saatin sesini duyunca istemsizce kalktım. Uykuluydum. Banyoya istemsizce gittim. Soğuk suyun beni uyandırmasıyla kendime geldim. Dolabımın karşısına geçerek kot pantolon ve bir gömlek aldım. Hızlıca giyinip saçımı yaptım. Annem uyanmış termosuna kahvesini koyuyorudu. Annesi bir iç çekip "Günaydın" dedi kısık bir sesle. Bende aynı şekilde "Günaydın" dedim. Bana gülümsedi ve "kahvaltını hazırladım" dedi. Kahvaltıma bir kez göz gezdirdim. Mısır gevreği ve süt vardı kahvaltı masasında. Annem çantasını aldı. Ve evden çıktı. Hızlıca kahvaltını yedim. Evden çıkmadan önce çantamı aldım ve evden çıktım. Kaç gündür A mesaj atmıyordu. Kesin birimize zarar verecekti. Okul dolabıma doğru ilerledim. Kitabımı alıp dolap kapağını kapattım. Ve derse girdim. Geometri Matematik İngilizce derslerine girip çıkacaktım bu gün. Sonra 3 ders beden eğitimi vardı. Geometri 50 dakika sonra bitecekti 35. Dakikalarında lavaboya gittim. Başım ağlıyordu 5 10 dakika boyunca tuvalette kaldım. Sonra başımın ağrısı aşırı arttı. Başım çatlayacaktı. Fazlasıyla ağrıyordu başım. Başımın ağrısı ile ağlamaya başladım. Sonra ne olduysa o zaman oldu. Ve mesaj geldi.Hanna başın çok mu ağrıyor? Seni ezik kız -A.
Bu bölümde bu kadardı. Görüşürüz^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Sır 1 Ölü
Gizem / GerilimKonusu Pll ile aynıdır ama mesajlar replikler aynı değildir... ¡Kötü Söz İçermez! { -A }